Вакансії Кропивницької міської ради

Заміщення вакантних посад

Відповідно до п.5 ст.10 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" у період дії воєнного стану особи призначаються на посади в органи місцевого самоврядування без конкурсного відбору.

Для участі у відборі на заміщення вакантних посад у виконавчих Кропивницької міської ради на час воєнного стану, просимо надсилати Ваше резюме на електронну адресу: kadry@krmr.gov.ua

За довідками звертатись:

 м. Кропивницький, вулиця Велика Перспективна, 41, каб. 102

Телефон:

 (0522) 35 83 81

 (0522) 35 83 82

 

Вакансія Підрозділ Дата публікації
Начальник відділу безбар’єрного простору та культурної спадщини департаменту містобудування та земельних ресурсів Кропивницької міської ради

Вимоги:

  • Вища освіта будівельного або історико-культурного спрямування за освітнім ступенем бакалавра, магістра.

  • Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 3 років або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 4 років.

  • Вільне володіння державною мовою;

  • Знання нормативно-правових актів з питань містобудівної діяльності;

  • Компетенції: стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати в команді.

Цінності:

  • Соціальна відповідальність;
  • Прозорість і відкритість;
  • Доброчесність, справедливість, гідність.

Обов’язки:

  • Реалізація політики щодо створення безбар'єрного простору та універсальної доступності у міському просторі

  • Координування розробки проєктів програм  з адаптації міської інфраструктури для людей з обмеженими можливостями

  • Проведення моніторингу  та оцінка ступеня безбар'єрності

  • Організація роботи по створенню належних умов для розвитку охорони культурної спадщини.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • П’ятиденний робочий тиждень;
  • Постійні підвищення кваліфікації впродовж трудової діяльності;
  • Соціальні гарантії згідно КзПП.

Кропивницька міська рада -

Виконавчі органи -

Департамент містобудування та земельних ресурсів

07.11.2024
Головний спеціаліст служби містобудівного кадастру департаменту містобудування та земельних ресурсів Кропивницької міської ради

Вимоги:

  • Вища освіта будівельного спрямування (спеціальність: геодезія та землеустрій) за освітнім ступенем бакалавра, магістра.

  • Вміння роботи в геоінформаційних програмах

  • Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

  • Вільне володіння державною мовою;

  • Знання нормативно-правових актів з питань містобудівної діяльності;

  • Компетенції: стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати в команді.

Цінності:

  • Соціальна відповідальність;
  • Прозорість і відкритість;
  • Доброчесність, справедливість, гідність.

Обов’язки:

  • Адміністрування ГІС-систем

  • Формування кадастрових документів та їх видача за запитом

  • Внесення даних до бази містобудівного кадастру

  • Підготовка проєктів відповідей щодо присвоєння та уточнення адрес будівлям та спорудам на території міста

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • П’ятиденний робочий тиждень;
  • Постійні підвищення кваліфікації впродовж трудової діяльності;
  • Соціальні гарантії згідно КзПП.

Кропивницька міська рада -

Виконавчі органи -

Департамент містобудування та земельних ресурсів

31.07.2024
Головний спеціаліст відділу безбар’єрного простору та культурної спадщини департаменту містобудування та земельних ресурсів Кропивницької міської ради

Вимоги:

  • Вища освіта будівельного спрямування за освітнім ступенем бакалавра, магістра.
  • Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.
  • Вільне володіння державною мовою;
  • Знання нормативно-правових актів з питань містобудівної діяльності;
  • Компетенції: стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати в команді.

Цінності:

  • Соціальна відповідальність;
  • Прозорість і відкритість;
  • Доброчесність, справедливість, гідність.

Обов’язки:

  • Інвентаризація існуючих об'єктів міської інфраструктури, оцінка їх відповідності стандартам безбар'єрного простору
  • Підготовка пропозицій до проєктів програм  з адаптації міської інфраструктури для людей з обмеженими можливостями
  • Проведення моніторингу  та оцінка ступеня безбар'єрності.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • П’ятиденний робочий тиждень;
  • Постійні підвищення кваліфікації впродовж трудової діяльності;
  • Соціальні гарантії згідно КзПП.

Кропивницька міська рада -

Виконавчі органи -

Департамент містобудування та земельних ресурсів

26.07.2024
Заступник начальника Головного управління житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради

Вимоги:

  • Вища освіта професійного спрямування за освітнім ступенем бакалавра або магістра в галузі знань енергетика, електрична інженерія;
  • Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3-х років, або стаж роботи в галузі теплоенергетики на керівних посадах не менше 4 років;
  • Вільне володіння державною мовою;
  • Знання нормативно-правових актів з питань житлово-комунального господарства та теплоенергетики;
  • Компетенції: високі моральні, ділові, професійні якості та організаторські здібності, здатність критичного мислення.

Цінності:

  • Соціальна відповідальність;
  • Прозорість і відкритість;
  • Доброчесність, справедливість, гідність.

Обов’язки:

  • Організація роботи та здійснення контролю за виконанням заходів з реалізації схеми теплопостачання міста Кропивницького;
  • Здійснення контролю за виконанням робіт з реконструкції та капітального ремонту об'єктів теплоенергетики, зовнішнього освітлення, замовником яких є Головне управління;
  • Здійснення контролю за своєчасною та якісною підготовкою підприємств теплоенергетики, зовнішнього освітлення до роботи в осінньо-зимовий період;
  • Вжиття заходів щодо поліпшення роботи з енергозбереження та сприяння впровадженню прогресивних форм енергозберігаючих та ресурсозберігаючих технологій на підприємствах, підпорядкованих Головному управлінню, тощо.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • П’ятиденний робочий тиждень;
  • Постійні підвищення кваліфікації впродовж трудової діяльності;
  • Соціальні гарантії згідно КзПП.

Кропивницька міська рада -

Виконавчі органи -

Головне управління житлово – комунального господарства

04.07.2024
Головний спеціаліст відділу інспекційної роботи та дозвільних процедур управління державного архітектурно-будівельного контролю Кропивницької міської ради

Вимоги:

  • Вища освіта за освітнім ступенем бакалавра або магістра;
  • Галузь знань/спеціальність – архітектура та будівництво;
  • Вільне володіння державною мовою;
  • Знання нормативно-правових актів з питань державного архітектурно-будівельного контролю;
  • Компетенції: стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати в команді.

Цінності:

  • Соціальна відповідальність;
  • Прозорість і відкритість;
  • Доброчесність, справедливість, гідність.

Обов’язки:

  • Здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, проєктних рішень під час провадження містобудівної діяльності;
  • Здійснення контролю за виконанням виданих приписів у визначених законодавством випадках;
  • Проведення перевірок дотримання вимог містобудівного законодавства під час виконання будівельних робіт на території Кропивницької територіальної громади, та виявлення фактів самочинного будівництва.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • П’ятиденний робочий тиждень;
  • Постійні підвищення кваліфікації впродовж трудової діяльності;
  • Соціальні гарантії згідно КзПП.

Кропивницька міська рада -

Виконавчі органи -

Управління державного архітектурно-будівельного контролю

05.03.2024
Головний спеціаліст відділу по роботі з ветеранами війни, учасниками АТО та членами їх сімей департаменту соціальної політики Кропивницької міської ради (на період відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника)

Вимоги:

  • Вища освіта за освітнім ступенем бакалавра або магістра;

  • Вільне володіння державною мовою;

  • Компетенції: стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати
    в команді;

  • знання нормативно-правових актів з питань соціального захисту та підтримки ветеранів війни та членів їх сімей

Цінності:

  • Соціальна відповідальність;
  • Прозорість і відкритість;
  • Доброчесність, справедливість, гідність.

Обов’язки:

  • Робота з ветеранами війни, учасниками АТО та членами їх сімей, надання роз'яснень щодо безоплатної правової допомоги, підготовка розпорядчих документів.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • П’ятиденний робочий тиждень;
  • Постійні підвищення кваліфікації впродовж трудової діяльності;
  • Соціальні гарантії згідно КзПП.

Кропивницька міська рада -

Виконавчі органи -

Департамент соціальної політики

22.04.2024
Державний реєстратор відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління у сфері державної реєстрації департаменту надання адміністративних послуг Кропивницької міської ради

Вимоги:

 

  • Вища освіта за освітнім ступенем бакалавра, магістра;
  • Стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи на іншій посаді, що передбачає виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;
  • Наявність сертифікату про підтвердження професійної компетентності у сфері державної реєстрації;
  • Вільне володіння державною мовою;
  • Знання нормативно-правових актів з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Компетенції: стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати в команді.

Цінності:

  • Соціальна відповідальність;
  • Прозорість і відкритість;
  • Доброчесність, справедливість, гідність.

Обов’язки:

  • Здійснення повноважень відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»;
  • Формування та ведення реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання послуг з питань державної реєстрації.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • 40-годинний робочий тиждень;
  • Постійні підвищення кваліфікації впродовж трудової діяльності;
  • Соціальні гарантії згідно КзПП.

 

Кропивницька міська рада -

Виконавчі органи -

Департамент надання адміністративних послуг

22.05.2024
Державний реєстратор відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно управління у сфері державної реєстрації департаменту надання адміністративних послуг Кропивницької міської ради

Вимоги:

 

  • Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітнім ступенем бакалавра, магістра;
  • Галузь знань/спеціальність – Правознавство;
  • Стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи на іншій посаді, що передбачає виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;
  • Наявність сертифікату про підтвердження професійної компетентності у сфері державної реєстрації;
  • Вільне володіння державною мовою;
  • Знання нормативно-правових актів з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
  • Компетенції: стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати в команді.

Цінності:

 

  • Соціальна відповідальність;
  • Прозорість і відкритість;
  • Доброчесність, справедливість, гідність.

Обов’язки:

  • Здійснення повноважень відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;
  • Оформлення та надання інформаційних довідок з Державного реєстру речових прав;
  • Ведення прийому громадян та надання їм консультацій щодо переліку документів необхідних для проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • 40-годинний робочий тиждень;
  • Постійні підвищення кваліфікації впродовж трудової діяльності;
  • Соціальні гарантії згідно КзПП.

Кропивницька міська рада -

Виконавчі органи -

Департамент надання адміністративних послуг

22.05.2024