Вакансія |
Підрозділ |
Дата публікації |
Начальник відділу безбар’єрного простору та культурної спадщини департаменту містобудування та земельних ресурсів Кропивницької міської ради
Вимоги:
-
Вища освіта будівельного або історико-культурного спрямування за освітнім ступенем бакалавра, магістра.
-
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 3 років або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 4 років.
-
Вільне володіння державною мовою;
-
Знання нормативно-правових актів з питань містобудівної діяльності;
-
Компетенції: стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати в команді.
Цінності:
- Соціальна відповідальність;
- Прозорість і відкритість;
- Доброчесність, справедливість, гідність.
Обов’язки:
-
Реалізація політики щодо створення безбар'єрного простору та універсальної доступності у міському просторі
-
Координування розробки проєктів програм з адаптації міської інфраструктури для людей з обмеженими можливостями
-
Проведення моніторингу та оцінка ступеня безбар'єрності
-
Організація роботи по створенню належних умов для розвитку охорони культурної спадщини.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування;
- П’ятиденний робочий тиждень;
- Постійні підвищення кваліфікації впродовж трудової діяльності;
- Соціальні гарантії згідно КзПП.
|
Кропивницька міська рада -
Виконавчі органи -
Департамент містобудування та земельних ресурсів
|
07.11.2024 |
Головний спеціаліст служби містобудівного кадастру департаменту містобудування та земельних ресурсів Кропивницької міської ради
Вимоги:
-
Вища освіта будівельного спрямування (спеціальність: геодезія та землеустрій) за освітнім ступенем бакалавра, магістра.
-
Вміння роботи в геоінформаційних програмах
-
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.
-
Вільне володіння державною мовою;
-
Знання нормативно-правових актів з питань містобудівної діяльності;
-
Компетенції: стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати в команді.
Цінності:
- Соціальна відповідальність;
- Прозорість і відкритість;
- Доброчесність, справедливість, гідність.
Обов’язки:
-
Адміністрування ГІС-систем
-
Формування кадастрових документів та їх видача за запитом
-
Внесення даних до бази містобудівного кадастру
-
Підготовка проєктів відповідей щодо присвоєння та уточнення адрес будівлям та спорудам на території міста
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування;
- П’ятиденний робочий тиждень;
- Постійні підвищення кваліфікації впродовж трудової діяльності;
- Соціальні гарантії згідно КзПП.
|
Кропивницька міська рада -
Виконавчі органи -
Департамент містобудування та земельних ресурсів
|
31.07.2024 |
Головний спеціаліст відділу безбар’єрного простору та культурної спадщини департаменту містобудування та земельних ресурсів Кропивницької міської ради
Вимоги:
- Вища освіта будівельного спрямування за освітнім ступенем бакалавра, магістра.
- Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.
- Вільне володіння державною мовою;
- Знання нормативно-правових актів з питань містобудівної діяльності;
- Компетенції: стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати в команді.
Цінності:
- Соціальна відповідальність;
- Прозорість і відкритість;
- Доброчесність, справедливість, гідність.
Обов’язки:
- Інвентаризація існуючих об'єктів міської інфраструктури, оцінка їх відповідності стандартам безбар'єрного простору
- Підготовка пропозицій до проєктів програм з адаптації міської інфраструктури для людей з обмеженими можливостями
- Проведення моніторингу та оцінка ступеня безбар'єрності.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування;
- П’ятиденний робочий тиждень;
- Постійні підвищення кваліфікації впродовж трудової діяльності;
- Соціальні гарантії згідно КзПП.
|
Кропивницька міська рада -
Виконавчі органи -
Департамент містобудування та земельних ресурсів
|
26.07.2024 |
Заступник начальника Головного управління житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради
Вимоги:
- Вища освіта професійного спрямування за освітнім ступенем бакалавра або магістра в галузі знань енергетика, електрична інженерія;
- Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3-х років, або стаж роботи в галузі теплоенергетики на керівних посадах не менше 4 років;
- Вільне володіння державною мовою;
- Знання нормативно-правових актів з питань житлово-комунального господарства та теплоенергетики;
- Компетенції: високі моральні, ділові, професійні якості та організаторські здібності, здатність критичного мислення.
Цінності:
- Соціальна відповідальність;
- Прозорість і відкритість;
- Доброчесність, справедливість, гідність.
Обов’язки:
- Організація роботи та здійснення контролю за виконанням заходів з реалізації схеми теплопостачання міста Кропивницького;
- Здійснення контролю за виконанням робіт з реконструкції та капітального ремонту об'єктів теплоенергетики, зовнішнього освітлення, замовником яких є Головне управління;
- Здійснення контролю за своєчасною та якісною підготовкою підприємств теплоенергетики, зовнішнього освітлення до роботи в осінньо-зимовий період;
- Вжиття заходів щодо поліпшення роботи з енергозбереження та сприяння впровадженню прогресивних форм енергозберігаючих та ресурсозберігаючих технологій на підприємствах, підпорядкованих Головному управлінню, тощо.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування;
- П’ятиденний робочий тиждень;
- Постійні підвищення кваліфікації впродовж трудової діяльності;
- Соціальні гарантії згідно КзПП.
|
Кропивницька міська рада -
Виконавчі органи -
Головне управління житлово – комунального господарства
|
04.07.2024 |
Головний спеціаліст відділу інспекційної роботи та дозвільних процедур управління державного архітектурно-будівельного контролю Кропивницької міської ради
Вимоги:
- Вища освіта за освітнім ступенем бакалавра або магістра;
- Галузь знань/спеціальність – архітектура та будівництво;
- Вільне володіння державною мовою;
- Знання нормативно-правових актів з питань державного архітектурно-будівельного контролю;
- Компетенції: стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати в команді.
Цінності:
- Соціальна відповідальність;
- Прозорість і відкритість;
- Доброчесність, справедливість, гідність.
Обов’язки:
- Здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, проєктних рішень під час провадження містобудівної діяльності;
- Здійснення контролю за виконанням виданих приписів у визначених законодавством випадках;
- Проведення перевірок дотримання вимог містобудівного законодавства під час виконання будівельних робіт на території Кропивницької територіальної громади, та виявлення фактів самочинного будівництва.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування;
- П’ятиденний робочий тиждень;
- Постійні підвищення кваліфікації впродовж трудової діяльності;
- Соціальні гарантії згідно КзПП.
|
Кропивницька міська рада -
Виконавчі органи -
Управління державного архітектурно-будівельного контролю
|
05.03.2024 |
Головний спеціаліст відділу по роботі з ветеранами війни, учасниками АТО та членами їх сімей департаменту соціальної політики Кропивницької міської ради (на період відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника)
Вимоги:
-
Вища освіта за освітнім ступенем бакалавра або магістра;
-
Вільне володіння державною мовою;
-
Компетенції: стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати
в команді;
-
знання нормативно-правових актів з питань соціального захисту та підтримки ветеранів війни та членів їх сімей
Цінності:
- Соціальна відповідальність;
- Прозорість і відкритість;
- Доброчесність, справедливість, гідність.
Обов’язки:
- Робота з ветеранами війни, учасниками АТО та членами їх сімей, надання роз'яснень щодо безоплатної правової допомоги, підготовка розпорядчих документів.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування;
- П’ятиденний робочий тиждень;
- Постійні підвищення кваліфікації впродовж трудової діяльності;
- Соціальні гарантії згідно КзПП.
|
Кропивницька міська рада -
Виконавчі органи -
Департамент соціальної політики
|
22.04.2024 |
Державний реєстратор відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління у сфері державної реєстрації департаменту надання адміністративних послуг Кропивницької міської ради
Вимоги:
- Вища освіта за освітнім ступенем бакалавра, магістра;
- Стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи на іншій посаді, що передбачає виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;
- Наявність сертифікату про підтвердження професійної компетентності у сфері державної реєстрації;
- Вільне володіння державною мовою;
- Знання нормативно-правових актів з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Компетенції: стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати в команді.
Цінності:
- Соціальна відповідальність;
- Прозорість і відкритість;
- Доброчесність, справедливість, гідність.
Обов’язки:
- Здійснення повноважень відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»;
- Формування та ведення реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання послуг з питань державної реєстрації.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування;
- 40-годинний робочий тиждень;
- Постійні підвищення кваліфікації впродовж трудової діяльності;
- Соціальні гарантії згідно КзПП.
|
Кропивницька міська рада -
Виконавчі органи -
Департамент надання адміністративних послуг
|
22.05.2024 |
Державний реєстратор відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно управління у сфері державної реєстрації департаменту надання адміністративних послуг Кропивницької міської ради
Вимоги:
- Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітнім ступенем бакалавра, магістра;
- Галузь знань/спеціальність – Правознавство;
- Стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи на іншій посаді, що передбачає виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;
- Наявність сертифікату про підтвердження професійної компетентності у сфері державної реєстрації;
- Вільне володіння державною мовою;
- Знання нормативно-правових актів з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
- Компетенції: стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати в команді.
Цінності:
- Соціальна відповідальність;
- Прозорість і відкритість;
- Доброчесність, справедливість, гідність.
Обов’язки:
- Здійснення повноважень відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;
- Оформлення та надання інформаційних довідок з Державного реєстру речових прав;
- Ведення прийому громадян та надання їм консультацій щодо переліку документів необхідних для проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування;
- 40-годинний робочий тиждень;
- Постійні підвищення кваліфікації впродовж трудової діяльності;
- Соціальні гарантії згідно КзПП.
|
Кропивницька міська рада -
Виконавчі органи -
Департамент надання адміністративних послуг
|
22.05.2024 |