Підприємництво

Оголошення

13.04.2022

Міська рада запрошує до міста Кропивницького підприємства із інших регіонів України!!!

Шановні керівники підприємств!

Запрошуємо підприємства із інших територій, де ведуться бойові дії та/або є загроза бойових дій, до м. Кропивницького.

На території нашого міста є вільні виробничі площі, які можуть бути використані для розміщення потужностей Ваших підприємств, з якими можна ознайомитись тут. Цей перелік постійно оновлюється і не є вичерпним, а постійно доповнюється.

Ми надамо Вам допомогу у налагодженні контактів із  підприємствами, установами і організаціями, послуги яких Вам будуть потрібні, у тому числі і в забезпеченні кадрами, у разі потреби.

Із питань переміщення підприємств можна звертатись до департаменту з питань економічного розвитку міської ради у зручний для Вас спосіб за телефонами: 0501075626, 0958834654, ел.пошта: ekonomika@krmr.gov.ua.  

 


12.04.2022

Для підтримки сільськогосподарських товаровиробників з метою забезпечення посівної кампанії, а також підтримки та активізації підприємницької діяльності у період дії воєнного стану Уряд, за ініціативою Президента України, вніс низку змін до Державної програми "Доступні кредити 5-7-9%".
Міністерство фінансів України закликає представників бізнесу та банківські установи активно долучатися до реалізації нововведень.
Основні нововведення до Програми "Доступні кредити 5-7-9%" з метою підтримки сільськогосподарських товаровиробників шукайте на інфографці або за посиланням:http://mof.gov.ua/uk/news/zmini_do_programi_dostupni_krediti_5-7-9_pidtrimka_posivnoi_kampanii_ta_aktivatsiia_pidpriiemnitstva-3374?fbclid=IwAR0BO45fgo9u1647cpSGMmHN_kW4YiTKY8s1_WxlZobgr79BPMJJTHPU-0U . Нагадаємо, що зазначену Програму реалізує Фонд розвитку підприємництва.
Єдиним учасником ФРП є Уряд України в особі Міністерства фінансів України, що координує усі аспекти діяльності Фонду.


11.03.2022

До уваги суб'єктів господарювання!

Державною податковою службою України опубліковано роз'яснення щодо порядку дій платників податків у зв’язку з неможливістю своєчасного виконання податкових обов’язків, передбачених Податковим кодексом України. Детальна інформація за посиланням: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/576179.html.


11.03.2022

Спрощено процедуру засвідчення форс-мажорних обставин

Торгово-промислова палата України (далі - ТПП України), враховуючи надзвичайно складну ситуацію, з якою зіткнулась наша країна, ухвалила рішення спростити процедуру засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).

З метою позбавлення обов’язкового звернення до ТПП України та уповноважених нею регіональних ТПП і підготовки пакету документів у період дії введеного воєнного стану, на сайті ТПП України розміщено загальний офіційний лист ТПП України щодо засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) (за змістом зразка вказаним нижче). Це надасть можливість за необхідністю роздруковувати відповідне підтвердження всім, кого це стосується.

Завантажте зразок перейшовши за посиланням: https://ucci.org.ua/press-center/ucci-news/protsedura-zasvidchennia-fors-mazhornikh-obstavin-z-28-02-2022.


11.03.2022

Державна податкова служба України повідомляє, що з урахуванням положень пп. 112.8.9 п. 112.8 ст. 112 ПК України протягом дії форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) ДПС не будуть застосовуватись штрафні санкції за порушення законодавства щодо здійснення безліцензійної діяльності та не вживатимуться заходи щодо анулювання ліцензії (вважатимуться діючими), по яких під час настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), засвідчених ТПП України, не сплачено черговий платіж за ліцензію та/або закінчився термін дії ліцензії на право:

виробництва спирту, оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та рідинами, що використовуються в електронних сигаретах;

виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним.

Разом з тим, такі обов’язки мають бути виконані суб’єктом господарювання одразу після припинення дії форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).


11.03.2022

Приймайте розрахунки карткою від населення: звернення НБУ до продавців

Національний банк України докладав, докладає і буде докладати всіх зусиль для того, щоб система електронних платежів працювала в звичайному режимі.

Банківська система продовжує забезпечувати всі необхідні інфраструктурні та технологічні рішення для використання POS-терміналів для здійснення розрахунків картками.

Магазини, заправки та аптеки, ставайте до фінансової оборони країни: приймайте розрахунки карткою від населення.

"Хотів би звернутись і закликати операторів торгівельних мереж та заправних станцій – від малих до великих – не допускати жодних відмов в прийнятті безготівкової оплати. Не приймати платіжні картки зараз – це щонайменше непатріотичний крок, якому немає жодного виправдання. Особливо сьогодні, коли Україна демонструє світові безпрецедентний приклад героїзму, мужності і єдності перед обличчям зла" – сказав у своєму зверненні Голова НБУ Кирило Шевченко.

Спільними зусиллями необхідно зробити все, щоб безготівкові розрахунки надалі здійснювалися без обмежень!

Адже відмова від прийняття безготівкових платежів наражає населення на додаткову небезпеку, оскільки і користування готівкою, і інкасація, яка нерозривно пов’язана із обігом готівки, в умовах воєнного стану є додатковим і жодним чином не виправданим ризиком.

Разом вистоїмо та збережемо країну!


11.03.2022

НБУ просить громадян розраховуватися картками

Національний банк України стоїть на фінансовій обороні України. Банківська система працює, розрахунки картками проходять.

Жодних заборон на розрахунки карткою немає.

Якщо вам кажуть про протилежне – це неправда.

Банкомати видають гроші, інкасатори по можливості підкріплюють їх готівкою. Але ходити з сумами готівки по вулицях у воєнний час – це наражати себе на небезпеку!

Працюють платіжні термінали. Можна поповнювати безготівково мобільний рахунок та проводити безготівкові перекази коштів.

Українці! У цей непростий час кожен з нас може зробити свій внесок у фінансову оборону!

У магазинах, на заправках та аптеках надавайте перевагу розрахункам карткою. Такий крок допоможе зберегти життя інкасаторів, які поповнюють банкомати, а також дозволить зекономити ваш час і не стояти в черзі до банкомату.

Долучися до фінансової оборони країни!


11.03.2022

Державна податкова служба України призупинила всі види перевірок на час війни

Наказом Державної податкової служби України від 24 лютого 2022 року № 243-о "Про встановлення простою у роботі Державної податкової служби України та її територіальних органах", виданого на підставі Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", встановлено простій у роботі Державної податкової служби України та її територіальних органах.

У зв’язку із зазначеним та з урахуванням вимог пп. 102.3.2 п. 102.3 ст. 102 Податкового кодексу України, зупинено проведення документальних, фактичних та камеральних перевірок, що були розпочаті до 24 лютого 2022 року та не були завершеними, на період по останній день календарного місяця (включно) у якому завершиться дія воєнного стану, введеного Указом. Таке зупинення перериває термін проведення перевірки та не потребує прийняття будь-яких додаткових рішень контролюючим органом.

Документальні, фактичні та камеральні перевірки, які мали розпочатися у період з 24 лютого 2022 року та не були розпочаті переносяться на період по останній день календарного місяця (включно) у якому завершиться дія воєнного стану, введеного Указом.

Перебіг строків, встановлених ст. 86 та ст. 56 Податкового кодексу України, зупинено на період по останній календарний день місяця (включно), у якому завершиться дія воєнного стану, введеного Указом.


11.03.2022

Звертаємось до ФОП – платників єдиного податку

Наголошуємо, що в умовах запровадження воєнного стану в Україні до платників податків, у тому числі ФОП, не застосовуються штрафні санкції за відсутність можливості своєчасно сплатити податки та збори до бюджету.

Шановні підприємці - платники єдиного податку першої та другої груп, враховуючи настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), просимо за можливості виконувати свій податковий обов’язок та сплачувати єдиний податок.

Додатково нагадуємо, що у 2022 році фізичні особи – платники єдиного податку першої – другої груп  мають сплачувати фіксовану суму єдиного податку щомісячно. Протягом року фіксовані ставки єдиного податку залишаються незмінними.

Підприємцям першої  – другої груп сплачувати єдиний податок треба також за місяці, в яких доход не отримувався.

Для суб'єктів Кропивницької міської територіальної громади ставка для:

першої групи – 10% від прожиткового мінімуму, встановленого на початок року, у 2022 році це – 2481 грн (248,1 грн на місяць);

другої групи – 15% від мінімальної зарплати, яка на початок 2022 року становила 6500 грн (єдиний податок за місяць – 975,0 грн на місяць).

Крім того, інформуємо, що платники першої та другої груп відповідно до законодавства можуть здійснити сплату єдиного податку авансовим внеском за весь податковий (звітний) період, але не більш як до кінця поточного звітного року. Сплату податків підприємці можуть здійснити як в готівковій, так і безготівковій формах. На сьогодні, зважаючи на форс-мажорні обставини, сплату можна здійснити платіжними картами за допомогою онлайн-банкінгу.

 


22.02.2022

Останній день реєстрації на презентацію платформи для бізнесу "Діловий Кропивницький онлайн (BusinessKrop-online)"

Нагадуємо, що 23 лютого 2022 року відбудеться презентація публічної веб-платформи "Діловий Кропивницький онлайн (BusinessKrop-online)" та тренінг "Digital стратегія бізнесу".

Захід проходитиме онлайн із використанням додатку ZOOM. Початок об 11.00.

До участі запрошуються власники та представники бізнесу, які отримають навички роботи в особистому кабінеті веб-сайту "Діловий Кропивницький онлайн (BusinessKrop-online)", дізнаються про місцеві програми підтримки бізнесу та останні тенденції у впровадженні Digital процесів у бізнесі.

Участь БЕЗКОШТОВНА за умови попередньої реєстрації за посиланням: https://bit.ly/3oXIuiq. Після реєстрації на вказану електронну адресу буде надіслано програму заходу та посилання для підключення онлайн.

У разі виникнення питань можна звертатись за телефонами:

+38 (066) 350 76 19, +38 (0522) 35 61 51, контактна особа Дар'я Адаменко;

+38 (050) 488-44-43, +38 (0522) 30-87-24, контактна особа Анна Павленко.

Довідково:

Платформа "Діловий Кропивницький онлайн (BusinessKrop-online)" стане інструментом для донесення до споживача ємної та лаконічної інформації про підприємства обласного центру, товари та послуги, що пропонує місцевий бізнес споживачам.

Будь яке підприємство міста Кропивницького може розмістити і самостійно оновлювати інформацію про себе на веб-порталі. Абонплати за послугу чи будь-яких інших платежів не передбачено.

Платформа "Діловий Кропивницький онлайн (BusinessKrop-online)" створено за ініціативи Кропивницької міської ради та Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати у рамках програми "EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП" за спільного фінансування Європейським Союзом та уряду Німеччини через німецьку федеральну компанію Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Мета програми – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. У межах підходу Team Europe проєкт також сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19.

EU4Business – ініціатива Європейського Союзу, яка допомагає малим і середнім підприємствам у країнах Східного партнерства – Вірменії, Азербайджані, Білорусі, Грузії, Молдові, Україні. Детальніше: www.eu4business.org.ua.


16.02.2022

Презентація публічної веб-платформи для бізнесу "Діловий Кропивницький он-лайн" (BusinessKrop-online)

Запрошуємо власників та представників бізнесу на презентацію публічної веб-платформи "Діловий Кропивницький он-лайн"(BusinessKrop-online) та тренінг "Digital стратегія бізнесу".

Учасники тренінгу, який відбудеться в рамках презентації, отримають навички роботи в особистому кабінеті веб-сайту "Діловий Кропивницький он-лайн"(BusinessKrop-online) та дізнаються останні тенденції у впровадженні Digital процесів у бізнесі. Під час тренінгу буде презентовано програми підтримки бізнесу від Кропивницької міської ради.

Презентація веб-платформи та тренінг відбудеться 23 лютого 2022 року об 11.00 у режимі онлайн із використанням додатку ZOOM. (https://zoom.us/download)

Участь БЕЗКОШТОВНА за умови попередньої реєстрації за посиланням: http://surl.li/bjmds.  

Програму заходу та посилання для підключення онлайн буде надіслано зареєстрованим учасникам.

У разі виникнення питань можна звертатись за телефонами:

(066) 35 07 619, (0522) 35 61 51, контактна особа Дар'я Адаменко;

(050) 488-44-43, (0522) 30-87-24, контактна особа Анна Павленко.

Довідково:

Портал "Діловий Кропивницький он-лайн"(BusinessKrop-online) стане інструментом для донесення до споживача ємної та лаконічної інформації про підприємства обласного центру, товари та послуги, що пропонує місцевий бізнес споживачам.

Будь яке підприємство міста Кропивницького може розмістити і самостійно оновлювати інформацію про себе на веб-порталі. Абонплати за послугу чи будь-яких інших платежів не передбачено.

Веб-сайт "Діловий Кропивницький он-лайн" (BusinessKrop-online) створено за ініціативи Кропивницької міської ради та Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати у рамках програми «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» за спільного фінансування Європейським Союзом та уряду Німеччини через німецьку федеральну компанію Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Мета програми – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. У межах підходу Team Europe проєкт також сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19.

EU4Business – ініціатива Європейського Союзу, яка допомагає малим і середнім підприємствам у країнах Східного партнерства – Вірменії, Азербайджані, Білорусі, Грузії, Молдові, Україні. Детальніше: www.eu4business.org.ua


11.02.2022

Опитування серед українських компаній щодо співпраці з представниками словацького бізнесу

На даний час органами державної влади України розпочато підготовку до 5-го засідання Українсько-словацької Змішаної Комісії з питань економічного, промислового і науково-технічного співробітництва.

Для виявлення найбільш перспективних, актуальних, а також проблемних питань українсько-словацького ділового співробітництва Торгово-промислова палата України проводить опитування серед українських компаній, що вже мають досвід або бажають налагодити співпрацю з представниками словацького бізнесу.

Анкета для заповнення доступна за посиланням: http://surl.li/biucs.

Кінцевий термін заповнення анкети: 14 лютого 2022 року.

Отримана інформація буде узагальнена та використана при формуванні Порядку денного засідання Комісії.

Контакти для зворотного зв'язку з ТПП України:

Анна Любима, +38 (095) 546 65 09, ast-ier@ucci.org.ua, dept.ier@gmail.com;

Ольга Бондаренко, +38 (044) 461 98 07 08, +38 (067) 216 17 82, boi-ier@ucci.org.ua;

Валерія Забашта, +38 (044) 584 28 15, +38 (050) 366 49 97, valeryz.2393@gmail.com, zva-zed@ucci.org.ua.


11.02.2022

Місцевий бізнес запрошується до участі в онлайн конференції "Україна – Китай. Регіональне співробітництво. Нові шляхи розвитку"

Департамент з питань економічного розвитку міської ради повідомляє, що в рамках налагодження співробітництва з Китайською Народною Республікою Український союз промисловців і підприємців та Асоціація Українсько-Китайського співробітництва планують проведення у I кварталі 2022 року онлайн конференції "Україна – Китай. Регіональне співробітництво. Нові шляхи розвитку".

Мета конференції: презентація потенціалу регіонів у сфері виробництва харчової та сільськогосподарської продукції, пошук можливостей виходу на діалог із представниками бізнесу Китаю щодо реалізації спільних проєктів.

Проведення конференції планується у вигляді В2В майданчика,
де українські підприємства презентуватимуть свої проєкти китайській стороні. Всі учасники будуть поділені за регіонами, або за галузями, у залежності від їх кількості та спеціалізації.

Виходячи зі спеціалізації конференції, пріоритети та черговість наступні:

виробники продуктів харчування та напівфабрикатів;

виробники сільгосппродукції;

підприємства з конкретними пропозиціями складання на території України конкретних товарів/напрямків, для подальшого експорту до країн ЄС (знання сегмента, наявність досвіду, наприклад – автоскладальні потужності з досвідом складання, інші потужності, які вже проводили складання тієї
чи іншої продукції);

інші пропозиції, які можуть бути передані Китаю та викладені в Інтернет на сайті конференції для загального розгляду представниками бізнесу КНР.

Кількість підприємств-учасників необмежена. Відповідність спеціалізації –обов'язкова.

Щоб взяти участь у конференції, необхідно підготувати презентацію про діяльність підприємства, надати пропозиції щодо співпраці з китайськими партнерами та заповнити форму за посиланням: http://surl.li/biuay.

За додатковою інформацією просимо звертатись безпосередньо до організаторів заходу, контактна особа: Акопов Артур, тел.: +38 (095) 895 23 44, е-mail: akopov@aucc.org.ua.

У разі прийняття рішення щодо участі в онлайн конференції просимо проінформувати департамент з питань економічного розвитку міської ради на електронну адресу: ekonomika@krmr.gov.ua.


08.02.2022

З 11 по 16 лютого 2022 року у павільйоні України на Всесвітній виставці „Експо-2020“ (м. Дубай, ОАЕ) відбудеться тематичний тиждень „Agro UA: smart decisions“. Зазначений захід проводитиметься під час однієї з найбільших і найвпливовіших щорічних виставок харчової промисловості й виробництва напоїв „Gulfood 2022“, серед учасників якої понад 5 000 компаній та близько 98 000 відвідувачів з-понад 190 країн світу. Українські компанії дев’ять років поспіль беруть активну участь у „Gulfood“ із представленням колективних експозицій. Налічується низка успішних кейсів. Наразі вже близько 40 українських компаній підтвердили свою зацікавленість в участі у цьогорічній виставці.

У рамках тематичного тижня передбачається:

Організатором ділового візиту до ОАЕ з метою участі в „Agro UA: smart decisions“ є Центр підтримки експорту Київської торгово-промислової палати. Контактна особа: Анна Бондар, тел.: +38 093 263 10 12,
a.bondar@export.kyiv.ua.


24.01.2022

Державна податкова служба України у рамках інформаційно-роз’яснювальної кампанії надає практичну інформаційну підтримку суб’єктам господарювання, зокрема, стосовно фіскалізації, яка відбулася з 1 січня 2022 року.

посилання на відео https://t.me/tax_gov_ua/1737


19.01.2022

Реєструйте Ваш бізнес на вебсайті

"Діловий Кропивницький онлайн (BusinessKrop-online)" і безоплатно популяризуйте свої товари та послуги!

Кропивницький став одним з 12 міст, відібраних до участі у проєкті "EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП", що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини та реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. У межах підходу Team Europe проєкт сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19.

Кінцевою метою участі є  запуск безкоштовної електронної платформи про малий та середній бізнес Кропивницького "Діловий Кропивницький онлайн (BusinessKrop-online)" у вигляді вебсайту з адаптацією під мобільні пристрої і планшети.

Вебсайт міститиме:

актуальну інформацію про підприємства в розрізі галузей економіки/сфер діяльності з відміткою на інтерактивній карті та можливістю оформлення онлайн замовлення/доставки товару/послуги;

посилання на офіційні інтернет-ресурси, що містять інформацію про наявні механізми допомоги та обмеження, пов'язані із COVID-19 тощо.

Передбачено можливість реєстрації "Особистого кабінету" власника бренду/бізнесу. Кабінет дасть можливість додавати та редагувати дані, відслідковувати зацікавленість брендом/бізнесом, зокрема, забезпечуватиме доступ до статистики запитів у пошуку, переходів на офіційні вебсайти та сторінки в соціальних мережах, рейтингу за відгуками клієнтів тощо.

Аби стати учасником проєкту необхідно заповнити коротку форму та підтвердити згоду на обробку і використання даних на офіційному вебсайті Кропивницької міської ради в підрозділі "BusinessKrop-online" розділу "Бізнесу".

Ініціаторами та виконавцями проєкту стали Кропивницька міська рада спільно з Кіровоградською регіональною торгово-промисловою палатою.

Консультації надає департамент з питань економічного розвитку Кропивницької міської ради (каб. 402) за тел.: +38 0522 35 61 51, e-mail: ekonomika@krmr.gov.ua, investinkr@gmail.com.

Більше інформації за посиланням: http://kr-rada.gov.ua/businesskrop-online


19.01.2022

Кропивницька ДПІ Головного управління ДПС у Кіровоградській області повідомляє, що відповідно до пункту 61 підрозділу 10 розділу XX «Інші перехідні положення» Податкового кодексу України, з 1 січня 2022 року закінчився перехідний період і застосування РРО платниками єдиного податку другої-четвертої груп є обов’язковим. Ці правила не поширюються на ФОП-«єдинників» І групи. Та платників єдиного податку, які здійснюють діяльність на території села. Дане виключення не застосовується якщо:

  • Одночасно здійснюється реалізація підакцизної продукції;
  • Одночасно здійснюється дистанційна торгівля;
  • Сільською радою прийнято рішення про обов‘язкове застосування РРО.

Застосування РРО є обов`язковим для тих суб'єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (зі застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу.

Коротко пояснимо:

  • застосування РРО передбачає внесення до пам’яті реєстратора певної операції і видачу покупцю певного документа;
  • операція в цьому випадку має бути лише розрахункова. До них для продавців Закон про РРО відносить операції з продажу товарів, робіт, послуг або повернення коштів покупцю. Такі розрахунки проводилися або готівкою або зі застосуванням платіжних карт;
  • «чиста» безготівка (розрахунки з рахунку на рахунок без застосування платіжної карти, або оплата покупцем через касу банку на рахунок продавця) в пам'ять реєстратора не вноситься.
  • не вносяться до РРО і неторгові операції з готівкою або платіжними картами – наприклад, виплата зарплати чи надання коштів під звіт, у позику тощо;
  • покупець отримує документ про розрахунок. Види розрахункових документів, які має формувати РРО, та їх обов'язкові реквізити затверджує наказ Мінфіну від 21.01.2016 р. №13. До речі, в нього у 2021 році вносилися зміни.

Реєстрація РРО

Перш ніж щось резервувати, ФОП має зробити певну підготовчу роботу. По-перше, йому слід визначитися з типом РРО – апаратний чи програмний. Якщо апаратний, то якого виду, моделі чи буде ФОП його купувати, чи лише орендувати. І який ЦСО буде цей апарат обслуговувати (з ПРРО цей крок пропускається).

Реєстрація апаратного РРО

Реєстрація апаратного РРО здійснюється в ДПС за основним місцем обліку. При цьому подати документи для реєстрації можна як на папері, так і в електронній формі.

Для реєстрації РРО підприємець або його уповноважений представник подає до контролюючого органу заяву про реєстрацію реєстраторів розрахункових операцій за формою № 1-РРО (далі - реєстраційна заява).

У разі відсутності підстав для відмови в реєстрації РРО ДПС не пізніше двох робочих днів з дня надходження реєстраційної заяви приймає рішення зареєструвати РРО, для чого формує та резервує фіскальний номер РРО в інформаційно-телекомунікаційній системі ДПС.

У день резервування фіскального номера РРО в інформаційно- телекомунікаційній системі ДПС контролюючим органом, де проводиться реєстрація РРО, ДПС надсилає до ЦСО інформацію у вигляді довідки про резервування фіскального номера реєстратора розрахункових операцій за формою №2-РРО.

Датою резервування фіскального номера РРО, яка зазначається в довідці про резервування фіскального номера, є дата, що відповідає даті формування фіскального номера РРО в інформаційно-телекомунікаційній системі ДПС. Протягом трьох робочих днів з дати надсилання до ЦСО довідки про резервування фіскального номера РРО переводиться у фіскальний режим роботи.

Завершення процедури реєстрації РРО здійснюється на підставі довідки про опломбування РРО та акта введення в експлуатацію РРО, примірники яких у день введення в експлуатацію ЦСО надсилає до контролюючого органу, де проводиться реєстрація РРО.

Датою реєстрації РРО, яка зазначається в реєстраційному посвідченні, є дата, що відповідає даті внесення даних до інформаційно-телекомунікаційної системи ДПС.

Реєстрація програмного РРО

Про правила реєстрації ПРРО.

Реєстрація ПРРО здійснюється на підставі Заяви про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО, що подається у електронній формі за основним місцем обліку ФОП як платника податків через Електронний кабінет (портальне рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (АРІ)) або засобами телекомунікацій.

Після включення ПРРО до реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій такий ПРРО може використовуватись підприємцем.

Про сертифікати електронних підписів та/або печаток, що будуть використовуватись для ПРРО, ФОП повідомляє згідно з Порядком обміну електронними    документами    з    контролюючими    органами, затвердженим наказом Мінфіну від 06.06.2017 р. №557.

Підприємець може перевірити реєстрацію всіх зареєстрованих РРО та програмних РРО у відкритій частині Електронного кабінету, розміщеного на офіційному вебпорталі ДПС, в меню Реєстри у вкладці «Інформація про РРО» шляхом пошуку за їх даними.

Ще з 26 листопада набрав чинності порядок та форма обліку товарних запасів.

Цей Порядок визначає правила ведення обліку товарних запасів та поширюється на фізичних осіб - підприємців, у тому числі платників єдиного податку (далі - ФОП), які відповідно до Закону України від 06.07.1995року № 265/95 «Про застосування РРО, у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» зобов'язані вести облік товарних запасів та здійснювати продаж лише тих товарів, що відображені в такому обліку, а саме:

ФОП, які обрали загальну систему оподаткування, або спрощену систему оподаткування за ставкою 3% , а також ФОП на єдиному податку будь-якої групи, які торгують такими трьома групами товарів:

Товарний облік не ведуть ФОП-єдинники, які одночасно: перебувають на єдиному податку 1, 2 та 3-ї групи за ставкою 5% (неплатники ПДВ) та не торгують трьома групами товарів, що зазначені вище.

Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ДПС України у мережі Facebook або за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/


22.12.2021

Нові правила роботи з РРО-2022!

Державна податкова служба України у Телеграм-каналі надала оновлені навчальні модулі з роз’ясненнями для суб’єктів господарювання та громадян чинних норм законодавства щодо застосування РРО (ПРРО).
Навчальний модуль PPO

10.09.2021

Оголошення про продовження терміну прийому заявок

На засіданні  Наглядової ради Регіонального фонду підтримки підприємництва у Кіровоградській області, яке відбулося 23 липня 2021 року, було прийнято рішення  щодо продовження до 01 грудня 2021 року терміну прийому заявок для конкурсного відбору бізнес-проєктів суб’єктів малого та середнього підприємництва для отримання фінансової підтримки.

Суб’єкти малого та середнього підприємництва мають можливість отримати фінансову підтримку на:

зворотній основі:

часткову компенсацію банківських відсотків на безповоротній основі  у розмірі 100 %  облікової ставки Національного банку України, але не більше 100 000,00 гривень на бюджетний рік.

Обов’язковою умовою надання фінансової підтримки на зворотній основі є фінансовий внесок суб’єкта малого та середнього підприємництва у розмірі не менше 25% витрат на реалізацію бізнес-проєкту за рахунок власних ресурсів. Фінансова підтримка суб’єктам малого і середнього підприємництва надається на конкурсних засадах.

Для отримання більш детальної інформації можна звертатись до Регіонального фонду підтримки підприємництва у Кіровоградській області за адресою: 25006, м.Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84, кім. 417, телефон/факс (0522) 24-08-86, (050) 224-08-86.