Підприємництво

Оголошення

 

03.10.2022

Розширено напрями використання грантів для розвитку бізнесу у рамках проекту «єРобота»

⇒Віднині отримані грантові кошти можні буде використати на такі цілі:

Також дозволятиметься зміна раніше затверджених бізнес-планів. Вони мають бути погоджені з уповноваженим банком та центром зайнятості.

Якщо бізнес-план буде скориговано у бік збільшення, то після погодження змін підприємець може розраховувати на збільшення суми гранту (у межах його граничного розміру).

Взяти участь у програмі «єРобота» можна через Портал «Дія» (за посиланням https://diia.gov.ua/services/categories/biznesu/yerobota).


09.09.2022

Про надання державної підтримки фермерським господарствам  та іншим виробникам сільськогосподарської продукції

Постановою Кабінету Міністрів України від 16 серпня 2022 року № 918 затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання підтримки фермерським господарствам та іншим виробникам сільськогосподарської продукції за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/918-2022-п#Text.

Бюджетні кошти надаються для надання підтримки за такими напрямами:

бюджетна субсидія на одиницю оброблюваних угідь сільськогосподарського призначення (1 гектар) для провадження сільськогосподарської  діяльності: у розмірі 3 100 гривень на 1 гектар, але не більше 372 000 гривень для одного отримувача;

спеціальна бюджетна дотація за утримання великої рогатої худоби (корів) усіх напрямів продуктивності, надається на кожну корову, яка перебуває у власності отримувача, ідентифікована та зареєстрована відповідно до законодавства станом на дату подання заявки, у розмірі 5 300 гривень на одну корову, але не більше 530 000 гривень для одного отримувача.

Заявка на отримання бюджетних коштів подається програмними засобами Державного аграрного реєстру з 01 вересня  поточного року.

Граничний строк подання заявки до Державного аграрного реєстру 15 листопада поточного року за посиланням https://www.dar.gov.ua.

Звертаємо вашу увагу що отримувачами бюджетних коштів, крім фермерських господарств, є інші виробники сільськогосподарської продукції.

Відповідно до Закону України від 05 листопада 2020 № 985-IX "Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування Державного аграрного реєстру та удосконалення державної підтримки виробників сільськогосподарської продукції" виробники сільськогосподарської продукції – сільськогосподарські товаровиробники, фізичні особи, (у тому числі домогосподарства, фізичні особи, що здійснюють діяльність, пов’язану з веденням особистого селянського господарства, самозайняті особи у сфері сільського господарства),  які займаються сільськогосподарською діяльністю.


30.08.2022

До уваги суб'єктів господарювання 

У зв’язку з відновленням процесу приватизації в Україні Фондом державного майна України пропонуються до приватизації об’єкти державної власності:


26.08.2022

До уваги суб'єктів господарювання!

Про можливості співпраці з програмою міжнародного розвитку USAID АГРО

26 липня 2022 року на базі Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати відбувся круглий стіл з координаторами Програми з аграрного і сільського розвитку (АГРО), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку USAID (далі – Програма) на тему «Економічний розвиток громад. Інструменти USAID АГРО».        

У ході заходу, представниками Програми було презентовано головні напрямки підтримки, а саме: плодово-овочевий, м’ясо-молочний, свійська птиця, аквакультура, а також виробництво кондитерських та крафтових виробів та вирощування зернових.

Серед короткострокових планів Програми представлено грантову підтримку в таких секторах: сприяння розвитку переробних потужностей у плодоовочевому, м’ясомолочному та зерновому секторах для забезпечення продовольчої безпеки; розвиток ініціатив зі збереження, переробки та логістики зернових і олійних культур; допомога в релокації бізнесів з постраждалих територій; удосконалення взаємозв’язків виробників продовольчих продуктів та споживачів, у тому числі завдяки експорту.

На даний час, відкриті наступні грантові конкурси та пропозиції в рамках або за часткового сприяння Програми АГРО, на які можливо подати грантову заявку, ідею розвитку бізнесу/громади або значно спростити отримання кредитних коштів:

Підвищення спроможності демонстраційних ферм на забезпечення продовольчої безпеки України

Діяльність за цією субгрантовою програмою впроваджуватиметься в ланцюгах створення вартості таких як фрукти, овочі і ягоди, м’ясо-молочна продукція та продукція аквакультури та птиці (крім курятини) та охопить всю територію України, за винятком тимчасово окупованих територій за результатами військового вторгнення Російської Федерації.

Більше інформації за посиланням: https://bit.ly/3uwg41O.

Надіслати запитання щодо конкурсу: agro.subawards@chemonics.com

Дедлайн - 23 березня 2023 року.

Конкурсний відбір ММСП для переміщення виробничих потужностей у безпечніші області України

Проєкт з підтримки переміщення виробничих потужностей у безпечніші області України за підтримки Програми USAID з аграрного і сільського розвитку - АГРО,  розрахований на мікро, малі та середні підприємства (ММСП) - виробників і переробників овочів, фруктів, ягід, зернових, молока, м’яса (врх, свинини, барана, птиці, тощо), продукції аквакультури та виробників кондитерських і крафтових виробів.

 Підприємства-переможці отримають безповоротну фінансову допомогу в розмірі до 238 000 гривень для релокації власного бізнесу. У рамках ініціативи планується підтримати щонайменше 20 ММСП.

Метою проєкту є створення умов і підтримка українських агровиробників та переробників у переміщенні виробничих потужностей із зон активних бойових дій, зон підвищеного ризику та/або непідконтрольних уряду України територій до більш безпечних регіонів країни, відновлення роботи на новому місці з дотриманням стандартів якості і простежуваності безпечності виробництва продуктів харчування, формуванні нових каналів і ринків збуту, налагодженні партнерств між підприємствами регіонів України.

До участі в конкурсі допускаються ММСП, сільськогосподарські кооперативи або інші суб’єкти підприємницької діяльності, які: офіційно зареєстровані в Україні  і функціонують мінімум 1 рік на момент подачі заявки на конкурс, є заснованими, створеними, та такими, що визнаються відповідними українськими органами влади й дотримуються українського законодавства, усіх чинних норм цивільного права та податкового кодексу України та відповідають критеріям Програми. 

Дедлайн для подачі повного пакету документів – 26 серпня 2022 року.

15 серпня з 10.00 до 11.00 відбудеться інформаційний вебінар для зацікавлених у конкурсі.

Реєстрація на семінар: https://bit.ly/3bGtzWh

Детально про умови конкурсу: ТУТ

Програма підтримки мікро-, малих, середніх підприємств зернового напрямку в доступі до послуг зі зберігання та сушки зерна

Метою Програми є: підтримка стратегічних напрямків аграрного виробництва зернових та технічних культур  через забезпечення ММСП додатковими потужностями та послугами з доробки, сушіння та зберігання зерна для подовження терміну реалізації вирощеної продукції та збереження сталості аграрного бізнесу.

Участь можуть прийняти фізичні особи-підприємці, суб'єкти господарювання, які провадять або планують розпочати діяльність у аграрній сфері та сфері переробки та зберігання зерна.

Проєкт АГРО передбачає надання до 15 субгрантів на забезпечення  ресурсної, технічної та експертної підтримки ММСП, щоб допомогти їм зберегти вирощену зернову продукцію та зміцнити стійкість свого бізнесу в умовах війни. Для цих цілей передбачено до 300 млн. грн. фінансової допомоги від Уряду США. Остаточна сума кожного субгранту буде залежати від субгрантової діяльності та результатів переговорів.

Для участі в Програмі потрібно надіслати заявки (включаючи бюджет та супровідну документацію) до 05 вересня 2022 року.

Додаткову інформацію можна отримати за посиланнями: ТУТ і на Facebook-сторінці Програми ТУТ

Проект AGRIANALYTICA

Об`єднує аграріїв, фінансові установи, постачальників матеріально-технічних ресурсів, покупців сільськогосподарської продукції, інвесторів, донорів, страхові компанії та інші бізнеси з метою забезпечення доступу до фінансів, ринків та знань на засадах “Win-Win” для всіх учасників.

Більше інформації за посиланням на онлайн-платформу: https://agrianalytica.com/uk/

AgroApp: можливість швидкого фінансування для МСБ у аграрній галузі

Спеціальна цифрова платформа AgroApp — Кредити для агробізнесу. Вона об’єднує фермерів, банки та постачальників — там можна знайти різні варіанти кредитування та обрати найбільш привабливу з огляду на особливості господарства пропозицію. Для отримання кредиту потрібно лише заповнити заявку на сайті, вказавши код ЄДРПОУ, або через чат-бот у Telegram. Зазначити необхідну суму, обрати постачальника та банк, з якими планується співпраця. При цьому, після подання заявки через цифрову платформу автоматично надходять кредитні пропозиції, з яких можливо обрати найкращу.

Більше інформації за посиланням на онлайн-платформу: https://agroapp.com.ua/uk

Vkursi Zemli. Аналітика для управління земельним банком

Сервіс для отримання аналітики про земельні ділянки, їх власників, користувачів та терміни оренди на території України. Vkursi Zemli допомагає агробізнесу та громадам ефективно управляти своїми земельними ресурсами, а для сервісних та фінансових компаній дозволяє краще орієнтуватись у бізнесі своїх клієнтів.

Більше інформації за посиланням: https://vkursi.pro/zemli

Expo Profi: Agrifood - time to export

Проєкт являє собою інформаційно-консультаційний центр щодо виходу українських компаній на міжнародні ринки та посилення їх присутності за кордоном. Робота Центру спрямована як для компаній, які ще не мають досвіду експорту, але планують виходити на зарубіжні ринки, так і для компаній, які вже мають досвід експорту.

Більше інформації за посиланням:  https://tradewithukraine.com/forma-dlya-zapovnenya


26.08.2022

До уваги суб’єктів господарювання!

Про можливості співпраці з програмою бізнес-партнерства Данської ради у справах біженців (DRC)

Однією з провідних міжнародних організацій, які надають допомогу в сферах відновлення економіки, реконструкції житла, нарощування та розбудови потенціалу органів державної влади є Данська рада у справах біженців (ДРБ/DRC), яка заснована в 1956 році зі штаб-квартирою у м. Копенгаген, Данія. Це приватна данська гуманітарна організація, яка діє за підтримки урядів Швейцарії і Великої Британії.

Головним напрямком роботи ДРБ є відновлення економічного розвитку постраждалих регіонів, в рамках якого імплементується Програма бізнес-партнерства, спрямованого на підтримку аграрного та харчового виробництва в Україні (далі - Програма).

На даний час, ДРБ шукає партнерів на території України, які готові реалізовувати проєкти з розвитку на умовах співінвестування.

Такими партнерами можуть стати приватні підприємства, об'єднання виробників сільськогосподарської продукції, комунальні підприємства та ін.

Партнерство здійснюватиметься за принципом співінвестування, яке передбачає грантову підтримку від ДРБ у розмірі до 20 000 доларів США та обов’язковий власний внесок партнера до 50% від загального бюджету проєкту.

Проєкти розвитку, які ДРБ планує реалізувати разом з партнерами, мають на меті покращення умов життя місцевого вразливого населення та збільшення їхнього прибутку.

Умови програми:

До прикладу, це може бути співінвестування в пункт прийому та зберігання овочів, з метою підтримки місцевих виробників через забезпечення доступу до збуту вирощуваної продукції за оптимальними цінами або у проєкти, які б спростили доступ місцевому населенню до сільськогосподарських послуг.

При цьому, ідея може істотно відрізнятися від перерахованих прикладів, головне, щоб вона відповідала критеріям програми.

Детальна інформація: ТУТ

Заповнити заявку: https://lap.drc.ngo/form/msd-new

Телефони контактних осіб Представництва Данської ради в Україні :

+38 (073) 432-84-40 Денис,

+38 (093) 350-14-59 Дмитро.


26.08.2022

Для прямої та єдиної взаємодії держави та агровиробників 12 серпня 2022 року Міністерство аграрної політики та продовольства України запустило онлайн платформу Державний аграрний реєстр (ДАР), яка тепер відкрита для реєстрації для всіх українських аграріїв.

Презентація ДАР розміщена за наступним посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=Y9difxyE400.

Цейсервісстворенийпередусім для того, щоспростилиаграріям процедуруотриманнядержавноїпідтримки.

Агровиробники, зареєстровані в ДАР, зможуть подати заявку на отриманнядержавнихсубсидій, цільових, субсидованихкредитнихпрограм, а такожпозик і технічноїдопомогивід ЄС та іншихміжнароднихдонорів.

Витратившилишекількахвилин на реєстрацію в ДАР, аграріїзможуть у режимі реального часу отримати доступ до інформації про наявніпрограмидержавноїпідтримки та подати заявку на них онлайн з дому чиофісу. Під час реєстрації фермер такожзможеперевірити в особистомуелектронномукабінетідані про свою діяльність, земельніділянки, тваринтощо. Для реєстрації фермеру потрібенлишеелектроннийпідпис.Сисиема створена за підтримки ЄС, з  урахуваннямнайкращихєвропейських практик.

Доступ до ДАР за посиланнямhttps://www.dar.gov.ua.


17.08.2022

З метою розвитку мікро-малого та середнього агробізнесу Урядом з 01 липня 2022 року запущено програму грантової підтримки на створення та розвиток переробних підприємств, для розвитку садівництва, а також на створення теплиць.

Постановою КМУ від 21 червня 2022 року № 739 "Деякі питання надання грантів для переробних підприємств" затверджено Порядок надання грантів  на створення та розвиток переробних підприємств та Постановою КМУ від 21 червня № 738 "Деякі питання надання грантів бізнесу" затверджено Порядок надання грантів для створення або розвитку садівництва, ягідництва та виноградарства та Порядок надання грантів для створення або розвитку тепличного господарства.

Ознайомитися з текстами Постанов можна за посиланням:

https://www.kmu.gov.ua/npas/deyaki-pitannya-nadannya-grantiv-dlya-pererobnih-s739-240622.

https://www.kmu.gov.ua/npas/deyaki-pitannya-nadannya-grantiv-biznesu-738-210622.

Для участі у програмі грантової підтримки зацікавлені особи мають змогу подати заявку через вебпортал "Дія " за посиланням:

https://diia.gov.ua/services/grant-na-pererobne-pidpriyemstvo;

https://diia.gov.ua/services/grant-na-sad;

https://diia.gov.ua/services/grant-na-teplicyu.

Також більш детальнішу інформацію можна отримати за посиланням:

https://apk.kr-admin.gov.ua/index.php/hrantova-pidtrymka-2022.


15.07.2022

До уваги платників податків!

Відповідно до п.п.165.1.24 п.165.1 ст.165 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) доходи, отримані від продажу власної сільськогосподарської продукції, що вирощена, відгодована, виловлена, зібрана, виготовлена, вироблена, оброблена та/або перероблена безпосередньо фізичною особою на земельних частках (паях), розмір яких перевищує 2 гектари, оподатковується на загальних підставах.

Ставка податку для зазначених доходів складає 18 відсотків, також вони оподатковуються військовим збором за ставкою 1,5 відсотка (п.167.1 ст.167 та п.16¹ підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ). 

Згідно з п.п.168.1.3 п.168.1 ст.168 ПКУ якщо окремі види оподатковуваних доходів не підлягають оподаткуванню під час їх нарахування чи виплати, але не є звільненими від оподаткування, платник податку зобов’язаний самостійно включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу та подати річну декларацію з цього податку.

Пунктом 49.3 ст.49 ПКУ передбачено, що податкова декларація подається за вибором платника податків в один із таких способів:

а) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

б) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення не пізніше ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації;

в) засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

Для подання декларації необхідно звернутися до Головного управління ДПС у Кіровоградській області за адресою: м. Кропивницький, вул. Покровська, б.4, каб. 12.(телефон для довідок 36 69 29).

Деклараційна кампанія-2022: громадяни м. Кропивницького задекларували майже 440 млн грн доходів.

За даними Головного управління ДПС у Кіровоградській області за результатами декларування громадяни м.Кропивницького подали понад 1,0 тис. декларацій.

Загальна сума задекларованого платниками податків доходу склала 440 млн грн. До сплати задекларовано 6,3 мільйонів гривень податку на доходи фізичних осіб.

В структурі задекларованих доходів найбільшу частку займають:

доходи у вигляді спадщини та дарування від осіб, що не є членами сім’ї першого та другого ступеня – 39,4млн грн;

іноземні доходи – 3,9млн грн;

доходи від самостійного обробітку земельних часток (паїв) - 3,2 млн грн. та інші доходи.

Доходи понад 1,0 млн грн задекларували 48 осіб. Сукупно ними задекларовано 340,0 млн  грн доходу (ПДФО – 1,3 млн грн, військовий збір – 0,1 млн грн).

Основним джерелом доходу є:

доходи від здійснення підприємницької діяльності (29 осіб);

дохід у вигляді заробітної плати (11 осіб);

іноземні доходи (1 особа);

дохід у вигляді спадщини (дарування) (1 особа);

дохід від надання майна в оренду (3 особи);

дохід від операцій з інвестиційними активами (3 особи).

Станом на 01 липня громадянами-одноосібниками подано 241 декларацію за 2021 рік. Загальна сума задекларованого доходу склала 3,2 млн грн, що на 1,8 млн грн більше ніж за 6 місяців минулого року. Визначено зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб в сумі 0,5млн грн та 0,04 млн грн  військового збору.

Громадяни міста до кінця 2022 року можуть подати декларацію на податкову знижку за підсумками 2021 року.

На даний час 318 мешканців м. Кропивницького скористалися такою можливістю, з них:

232 громадянина (72,9 %)  до складу витрат включили   кошти на власне навчання або навчання членів сім’ї першого ступеня споріднення;

71 особа – витрати на сплату страхових платежів та пенсійних внесків;

10 осіб - витрати на оплату суми процентів, сплачених платником податку за користування іпотечним кредитом;

4 особи- витрати на оплату допоміжних репродуктивних технологій.

Сплата податків і зборів громадянами м. Кропивницького у період воєнного стану є дуже важливою.

Сплата податків до бюджету – це вияв громадянської свідомості у нелегкий для країни час. Податки сплачені до бюджету забезпечують нормальне функціонування громади: виплати заробітних плат, пенсій та інших соціальних виплат, підтримання правопорядку, надання допомоги переселенцям, армії, та містам, які тримають лінію фронту


14.07.2022

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсного відбору бізнес-проєктів суб’єктів малого та середнього підприємництва для отримання фінансової підтримки через Регіональний фонд підтримки підприємництва у Кіровоградській області на 2022 рік

Дедлайн для подання заявок 15 серпня 2022 року

Територія дії - Кіровоградська область

Для кого?

Для підприємців малого т.ч. мікро) та середнього бізнесу, які офіційно зареєстровані та здійснюють підприємницьку діяльність на території Кіровоградської області, зокрема, і з числа учасників АТО (ООС) і тих, що перемістилися із територій де ведуться бойові дії та/або є загроза бойових дій, тимчасово окупованих територій.

Для чого?

На отримання фінансової підтримки

На зворотній основі - безвідсотково терміном до 3-х років, для впровадження інвестиційних бізнес-проєктів за принципом мікрокредитування:

  • до 500 тис. грн. - для діючого бізнесу;
  • до 100 тис. грн. - для новоствореного підприємства чи ФО-П (стартап).

На безповоротній основі - на часткову компенсацію банківських відсотків за кредитами, отриманими на інвестиційні цілі, у розмірі 100 відсотків облікової ставки Національного банку України, але не більше 100 тис. грн./рік.

 

За пріоритетними напрямами соціально-економічного розвитку регіону, а саме:

  • впровадження інноваційних, екологічних та енергозберігаючих технологій;
  • створення підприємств із виробництва медичних препаратів та фармацевтичної продукції, засобів особистої гігієни тощо;
  • створення нових або розширення діючих виробництв:

- з переробки сільськогосподарської продукції, виробництва продовольчих і непродовольчих товарів та їх фасування;

- з деревообробки, зокрема, меблеве виробництво;

- виробництво одягу чи фурнітури, будівельних матеріалів, інших видів продукції, товарів і послуг;

  • розвиток овочівництва, садівництва із застосуванням меліоративних технологій, створення або модернізація (реконструкція) об’єктів тепличного господарства та об'єктів для зберігання продукції;
  • розвиток та підтримка малого підприємництва у сільській місцевості, зокрема, у сферах надання послуг з пасажирських перевезень, житлово-комунального господарства, побутового обслуговування населення, зеленого туризму тощо;
  • розвиток ІТ - сектору та креативних індустрій.
 

Конкурсний відбір проводять:

  • Облдержадміністрація та обласна рада через Регіональний фонд підтримки підприємництва у Кіровоградській області.
  • Фінансова підтримка надається у рамках реалізації Регіональної програми розвитку малого та середнього підприємництва у Кіровоградській області на 2022-2024 роки.

Оцінка бізнес-проєктів проводиться Конкурсною комісією за бальною системою.

Основні критерії під час визначення переможців конкурсного відбору:

  • відповідність пріоритетним напрямкам соціально-економічного розвитку регіону;
  • кількість створених нових робочих місць;
  • наявність у бізнес-проєкті усієї необхідної інформації для комплексної оцінки перспектив його реалізації;
  • якість опису продукції (товару, послуги) та її конкурентних переваг;
  • перспектива попиту на запропоновану продукцію (товар, послугу) на ринку;
  • обсяг власних коштів суб’єкта господарювання у фінансування бізнес-проєкту;
  • наявність співфінансування бізнес-проєкту з місцевого бюджету.

Що потрібно?

Учасники конкурсного відбору протягом терміну, визначеного в оголошенні, подають визначений перелік документів.

Детальна інформація розміщена на сайті "Кіровоградщина бізнесова" (http://pidpriem-gue.kr.ua) у розділі Регіональний фонд/Фінансова допомога.

Куди звертатись?

Регіональний фонд підтримки підприємництва у Кіровоградській області

25006, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84,

кімн. 417, 419;

контактні телефони: (0522) 24 08 86, (050) 224 08 86

e-mail: rfpp@email.ua

 

Форма заяви

Зразок бізнес-проєкту

Детальна інформація розміщена на вебсайті "Кіровоградщина бізнесова" (http://pidpriem-gue.kr.ua) у розділі Регіональний фонд/Фінансова допомога


30.06.2022

Місцеві МСП запрошують приєднуватись до ініціатива Do Business with Ukrainians

Українські підприємці запустили волонтерську ініціативу Do Business with Ukrainians для підтримки малого та середнього бізнесу України.

Платформа - це своєрідний маркетплейс, де з однієї сторони - українські підприємці, які пропонують свої послуги та продукти, а з іншої - потенційні клієнти з-за кордону, які можуть допомогти українській економіці своїми замовленнями.

У портфоліо проєкту вже є 240 верифікованих українських компаній та 71 консультант із 320 зареєстрованих заявок, які готові будувати стосунки з партнерами з країн ЄС та Північної Америки.

Основні цілі проєкту:

Do Business with Ukrainians будує мережу українських друзів по всьому світу і запрошує стати амбасадором українського бізнесу.

Приєднатися до проєкту як клієнт, партнер або замовник можна за посиланням: https://www.dobizwithua.com/


30.06.2022

"Транспортний безвіз" з ЄС починає діяти

Україна та Європейський Союз підписали Угоду про вантажні перевезення автомобільним транспортом, що:

Також Угодою передбачаються заходи зі спрощення визнання водійських документів. Відтепер Україна та ЄС звільняють власників посвідчень водіїв, виданих однією зі сторін, від вимоги мати міжнародне посвідчення водія.

Термін угоди складає 1 рік з можливістю пролонгації. На постійній основі Угода запрацює після завершення усіх ратифікаційних процедур.

Більше інформації на сайті Міністерства інфраструктури України: https://mtu.gov.ua/news/33585.html.


28.06.2022

UkraineInvest HelpDesk - онлайн-довідник для бізнесу

Команда UkraineInvest створили UkraineInvest HelpDesk – онлайн-довідник, створений з метою інформування бізнесу щодо важливих питань, повʼязаних з веденням господарської діяльності в умовах воєнного стану в Україні.

У довіднику ви дізнаєтеся, зокрема, про:

Посилання на онлайн-довідник (доступний українською та англійською мовами): https://bit.ly/39XZGzR.


28.06.2022

Бізнес запрошують до участі у проєкті "Допомога українським компаніям у виході на міжнародні ринки"

Торгово-промислова палата України запрошує українські компанії, які готові експортувати свою продукцію, шукають нові ринки збуту та партнерів, скористатися можливостями проєкту "Допомога українським компаніям у виході на міжнародні ринки".

Перший потік відбору компаній стартував 27 червня 2022 року.

Проєкт має на меті підтримати підприємства малого та середнього бізнесу (переважно з постраждалих регіонів України), які:

Компанія, яка пройде відбір для участі в проєкті, отримує безкоштовно (або за умови часткового покриття витрат) набір послуг від професійних експертів з експортного консалтингу щодо пошуку партнерів за кордоном, підбору потенційних клієнтів та покупців продукції, а також аналіз експортної стратегії компанії для виходу на іноземні ринки.

Реєстрація за посиланням

Програма організована Торгово-промисловою палатою України в рамках програми "EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП", що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією DeutscheGesellschaftfürInternationaleZusammenarbeit (GIZ) GmbH.


28.06.2022

Програма з розвитку малого та середнього підприємництва. Консультаційний хаб

GoLOCAL анонсує запуск Консультаційного хабу з допомоги МСП під час війни. Програма хабу передбачає:

надання консультаційної та експертної підтримки 30 представникам українських МСП з виробничої сфери та сфери послуг;

інтенсивну підготовку з основних питань: бізнес-моделювання, маркетинг, фінансовий менеджмент, вихід на нові ринки, експорт, особливості проведення релокації, залучення інвестицій та грантового фінансування, робота з персоналом та ін.

проведення коротких майстер класів та Q&A сесій з представниками галузей для пошуку можливостей для бізнесу в умовах війни

роботу учасників програми зі спеціалістами, які допоможуть обрати та прийняти рішення щодо адаптації та супроводжуватимуть учасників та учасниць під час розробки індивідуальних планів подальших дій компанії.

Приєднатися до програми з допомоги МСП можуть представники малого і середнього підприємництва з усієї України, які:

мають підтверджений досвід роботи від 2 років у сфері послуг та виробничі підприємства;

мають в штаті від 10 до 250 працівників;

оборот яких (до війни) складав від 5 млн грн на рік.

Участь в програмі підтримки для українських МСП безкоштовна завдяки нашим партнерам.

Для того, щоб приєднатися до консультаційного хабу, власнику підприємства потрібно заповнити лише анкету з даними про свою компанію за посиланням: https://bit.ly/3OICDry

Рішення про зарахування Вас на Програму буде прийняте за результатами розгляду відбірковою комісією заповненої Вами аплікаційної форми та проведеної співбесіди.

Проєкт реалізується за фінансової підтримки European Fund for Southeast Europe (EFSE), компанії FinStream в рамках ініціативи EU4Business та за фінансового сприяння Європейського Союзу.


УРЯД ЗАПУСКАЄ ГРАНТОВІ ПРОГРАМИ ДЛЯ ПЕРЕРОБНОЇ ТА ІТ-ГАЛУЗЕЙ

Уряд підтримав реалізацію ще трьох грантових програм з підтримки підприємництва та створення нових робочих місць під час війни. Вони спрямовані на розвиток переробної промисловості та ІТ-сфери.

"Головна мета програм – створити нові робочі місця та сприяти розвитку малого та середнього бізнесу, навіть, під час війни. Це дозволить забезпечить ріст ВВП, стійкість економіки та максимально швидке відновлення нашої країни, щоб українці, які змушені були виїхати за кордон через російську агресію могли повернутися додому", – зазначила Перша віце-прем’єр-міністр – Міністр економіки України Юлія Свириденко.

Програма розвитку переробної галузі передбачає державне співфінансування підприємців, які хочуть створити або розвинути свій бізнес.

Кошти виділяються на придбання основних засобів виробництва (верстати, технологічне обладнання) та покриття витрат на їх доставку та введення в експлуатацію.

Перші 1000 заявників отримують грант у розмірі до 70% вартості проєкту, решту 30% фінансують за власний рахунок.

Учасники можуть залучити додаткові кредитні кошти – до 16 млн грн за програмою "5-7-9" під 0%.

Підприємці мають сплатити податки та ЄСВ на суму гранту протягом 3 років, створивши щонайменше 25 робочих місць.

Програма інвестицій у ІТ-стартапи дозволить розробникам технологічних продуктів залучити фінансування для відкриття і розвитку бізнесів у сфері високих технологій.

В рамках проєкту фінансується реалізація ІТ-стартапів на різних етапах – від ідеї до готового життєздатного продукту.

Для стартапів, в залежності від стадії реалізації, Фонд розвитку інновацій надає грант від 750 тисяч до 3,5 млнгрн з чіткими умовами про кількість залучених працівників, а Фонд інвестицій надає поворотну фінансову допомогу від 3,5 до 8 млн грн.

Обов'язок отримувача гранта – сплатити податки та ЄСВ у розмірі 50% отриманого гранту протягом двох років та створити не менше 5 робочих місць.

Програма "Старт в ІТ" – це гранти на навчання українців за ІТ-спеціальностями.

Отримати фінансування можуть громадяни, які втратили роботу, знаходяться в простої, неоплачуваних відпустках, ВПО, які бажають отримати нову професію у сфері IT.

Після завершення навчання учасники мають протягом 30 днів працевлаштуватися за новою спеціальністю, відкрити ФОП або провадити незалежну професійну діяльність.


21.06.2022

KeepGoing – платформа допомоги мікро- та малому бізнесу

Через російське вторгнення істотна кількість приватних підприємств в Україні повністю або частково припинила діяльність. Чимало з них, утративши ресурси, шукають спосіб розпочати роботу на новому місці, змінити спеціалізацію, залучити клієнтів на зовнішніх ринках. Сотні виробництв і сервісів перелаштувалися на військові та гуманітарні потреби.

Проєкт KeepGoing планує надати імпульсне грошове й інформаційне підтримання власникам малого бізнесу, а також людям творчих професій, які залишилися в Україні, працюють надалі або шукають можливості повернутися до роботи.

На сайті KeepGoing Виможете розповісти про свій досвід роботи за воєнного часу та подати заявку на отримання грошової допомоги. Що чіткіше розуміння про Вашу справу матимуть потенційні донори, то скоріше Ви зможете залучити допомогу для Вашого бізнесу.

KeepGoing — ініційований кількома IT-підприємцями проєкт. По-перше, це приватний благодійний фонд, який надає першу допомогу малому бізнесу. По-друге, це медіа, де розповідають історії підприємців. Ознайомившись з цими історіями, Ви можете на власний розсуд допомогти їм у той чи інший спосіб.

Щоб дістати підтримання від фонду, підприємцям, які працюють в Україні, необхідно надіслати заявку за посиланням: https://form.keepgoing.com.ua/

З усіх питань проєкту звертайтеся: info@keepgoing.com.ua

Більше інформації на офіційному сайті проєкту: https://www.keepgoing.com.ua/


21.06.2022

Інвестуйте в видатні стартапи або знаходьте інвестиції для свого бізнесу на платформі Startup.Network

Потрібен інвестор у стартап?

Startup.Network допомагає початківцям і досвідченим підприємцям знайти фінансування для інвестиційних проєктів та діючих бізнесів.

Як це працює?

1) Ви публікуєте інвестиційний проєкт – після авторизації на платформі, за допомогою існуючого функціоналу, Ви створюєте сторінку свого проєкту — заповнюєте спеціально розроблену Анкету, додаєте фото, відео, презентації та інші матеріали.

2) Встановлюєте ціль – після додавання проєкту Вам буде надана можливість обрати ціль або кілька цілей його розміщення: пошук інвестицій, отримання займу (кредиту), продаж бізнесу та інше.

3) Проєкт буде представлено інвесторам – проєкти, що пройшли модерацію, розміщуються у каталозі Стартапи та Інвестиційні проєкти, а також відправляються адресно на розгляд Інвесторів, які сформулювали відповідні Інвестиційні Інтереси;

Шукаєте у що інвестувати?

Додайте на Startup.Network Ваш Інвестиційний Інтерес та отримуйте звернення від проєктів, які відповідають заявленим вимогам і критеріям.

Як це працює?

1) Додаєте інтерес – після авторизації на платформі, за допомогою функціоналу персональної сторінки, Ви формулюєте критерії для відбору проєктів, що можуть Вас зацікавити: з яких галузей, на якій стадії, з яким обсягом інвестування та інше.

2) Отримуєте пропозиції – підприємці, проєкти яких пройшли модерацію і відповідають усім Вашим критеріям, отримують можливість представити Вам свої проєкти для ознайомлення (при цьому, Ви залишаєтеся для них анонімним).

3) Ініціюєте контакт – якщо Вас зацікавив певний проєкт, Ви самостійно ініціюєте контакт з його автором для отримання детальнішої інформації та подальшого спілкування.

Більше інформації за посиланням: https://in.startup.network/ua/


17.06.2022

До уваги внутрішньо переміщених жінок!

Запорізький благодійний фонд "Єдність за майбутнє" в рамках Програми розширення можливостей жіночого підприємництва запрошує взяти участь внутрішньо переміщених жінок, які проживають у Кіровоградській області у першому навчальному тренінгу в онлайн-форматі, який відбудеться 02 липня 2022 року.

Програма сприяє створенню нових робочих місць у громаді, вирішенню проблеми працевлаштування внутрішньо переміщених жінок і дає можливість для відновлення стійкого джерела доходів для родин, які постраждали від війни.

У програмі можуть взяти участь індивідуальні бізнес-заявки та жіночі команди (де більшість складають жінки) з новими мікро- та сімейними бізнесами або вже існуючими бізнесами. Буде проведено дві окремі програми: одна для нових бізнесів та одна для існуючих бізнесів.

Грантова підтримка надається в розмірі від 20 000 грн. до 150 000 грн. разом з наставницькою підтримкою протягом шести місяців.

Для реєстрації в навчальних тренінгах потрібно зареєструватися за посиланням: https://entrepreneur.pagulasabi.ee/ukraine/registration-2022


13.04.2022

Міська рада запрошує до міста Кропивницького підприємства із інших регіонів України!!!

Шановні керівники підприємств!

Запрошуємо підприємства із інших територій, де ведуться бойові дії та/або є загроза бойових дій, до м. Кропивницького.

На території нашого міста є вільні виробничі площі, які можуть бути використані для розміщення потужностей Ваших підприємств, з якими можна ознайомитись тут. Цей перелік постійно оновлюється і не є вичерпним, а постійно доповнюється.

Ми надамо Вам допомогу у налагодженні контактів із  підприємствами, установами і організаціями, послуги яких Вам будуть потрібні, у тому числі і в забезпеченні кадрами, у разі потреби.

Із питань переміщення підприємств можна звертатись до департаменту з питань економічного розвитку міської ради у зручний для Вас спосіб за телефонами: 0501075626, 0958834654, ел.пошта: ekonomika@krmr.gov.ua.  

 


12.04.2022

Для підтримки сільськогосподарських товаровиробників з метою забезпечення посівної кампанії, а також підтримки та активізації підприємницької діяльності у період дії воєнного стану Уряд, за ініціативою Президента України, вніс низку змін до Державної програми "Доступні кредити 5-7-9%".
Міністерство фінансів України закликає представників бізнесу та банківські установи активно долучатися до реалізації нововведень.
Основні нововведення до Програми "Доступні кредити 5-7-9%" з метою підтримки сільськогосподарських товаровиробників шукайте на інфографці або за посиланням:http://mof.gov.ua/uk/news/zmini_do_programi_dostupni_krediti_5-7-9_pidtrimka_posivnoi_kampanii_ta_aktivatsiia_pidpriiemnitstva-3374?fbclid=IwAR0BO45fgo9u1647cpSGMmHN_kW4YiTKY8s1_WxlZobgr79BPMJJTHPU-0U . Нагадаємо, що зазначену Програму реалізує Фонд розвитку підприємництва.
Єдиним учасником ФРП є Уряд України в особі Міністерства фінансів України, що координує усі аспекти діяльності Фонду.


11.03.2022

До уваги суб'єктів господарювання!

Державною податковою службою України опубліковано роз'яснення щодо порядку дій платників податків у зв’язку з неможливістю своєчасного виконання податкових обов’язків, передбачених Податковим кодексом України. Детальна інформація за посиланням: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/576179.html.


11.03.2022

Спрощено процедуру засвідчення форс-мажорних обставин

Торгово-промислова палата України (далі - ТПП України), враховуючи надзвичайно складну ситуацію, з якою зіткнулась наша країна, ухвалила рішення спростити процедуру засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).

З метою позбавлення обов’язкового звернення до ТПП України та уповноважених нею регіональних ТПП і підготовки пакету документів у період дії введеного воєнного стану, на сайті ТПП України розміщено загальний офіційний лист ТПП України щодо засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) (за змістом зразка вказаним нижче). Це надасть можливість за необхідністю роздруковувати відповідне підтвердження всім, кого це стосується.

Завантажте зразок перейшовши за посиланням: https://ucci.org.ua/press-center/ucci-news/protsedura-zasvidchennia-fors-mazhornikh-obstavin-z-28-02-2022.


11.03.2022

Державна податкова служба України повідомляє, що з урахуванням положень пп. 112.8.9 п. 112.8 ст. 112 ПК України протягом дії форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) ДПС не будуть застосовуватись штрафні санкції за порушення законодавства щодо здійснення безліцензійної діяльності та не вживатимуться заходи щодо анулювання ліцензії (вважатимуться діючими), по яких під час настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), засвідчених ТПП України, не сплачено черговий платіж за ліцензію та/або закінчився термін дії ліцензії на право:

виробництва спирту, оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та рідинами, що використовуються в електронних сигаретах;

виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним.

Разом з тим, такі обов’язки мають бути виконані суб’єктом господарювання одразу після припинення дії форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).


11.03.2022

Приймайте розрахунки карткою від населення: звернення НБУ до продавців

Національний банк України докладав, докладає і буде докладати всіх зусиль для того, щоб система електронних платежів працювала в звичайному режимі.

Банківська система продовжує забезпечувати всі необхідні інфраструктурні та технологічні рішення для використання POS-терміналів для здійснення розрахунків картками.

Магазини, заправки та аптеки, ставайте до фінансової оборони країни: приймайте розрахунки карткою від населення.

"Хотів би звернутись і закликати операторів торгівельних мереж та заправних станцій – від малих до великих – не допускати жодних відмов в прийнятті безготівкової оплати. Не приймати платіжні картки зараз – це щонайменше непатріотичний крок, якому немає жодного виправдання. Особливо сьогодні, коли Україна демонструє світові безпрецедентний приклад героїзму, мужності і єдності перед обличчям зла" – сказав у своєму зверненні Голова НБУ Кирило Шевченко.

Спільними зусиллями необхідно зробити все, щоб безготівкові розрахунки надалі здійснювалися без обмежень!

Адже відмова від прийняття безготівкових платежів наражає населення на додаткову небезпеку, оскільки і користування готівкою, і інкасація, яка нерозривно пов’язана із обігом готівки, в умовах воєнного стану є додатковим і жодним чином не виправданим ризиком.

Разом вистоїмо та збережемо країну!


11.03.2022

НБУ просить громадян розраховуватися картками

Національний банк України стоїть на фінансовій обороні України. Банківська система працює, розрахунки картками проходять.

Жодних заборон на розрахунки карткою немає.

Якщо вам кажуть про протилежне – це неправда.

Банкомати видають гроші, інкасатори по можливості підкріплюють їх готівкою. Але ходити з сумами готівки по вулицях у воєнний час – це наражати себе на небезпеку!

Працюють платіжні термінали. Можна поповнювати безготівково мобільний рахунок та проводити безготівкові перекази коштів.

Українці! У цей непростий час кожен з нас може зробити свій внесок у фінансову оборону!

У магазинах, на заправках та аптеках надавайте перевагу розрахункам карткою. Такий крок допоможе зберегти життя інкасаторів, які поповнюють банкомати, а також дозволить зекономити ваш час і не стояти в черзі до банкомату.

Долучися до фінансової оборони країни!


11.03.2022

Державна податкова служба України призупинила всі види перевірок на час війни

Наказом Державної податкової служби України від 24 лютого 2022 року № 243-о "Про встановлення простою у роботі Державної податкової служби України та її територіальних органах", виданого на підставі Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", встановлено простій у роботі Державної податкової служби України та її територіальних органах.

У зв’язку із зазначеним та з урахуванням вимог пп. 102.3.2 п. 102.3 ст. 102 Податкового кодексу України, зупинено проведення документальних, фактичних та камеральних перевірок, що були розпочаті до 24 лютого 2022 року та не були завершеними, на період по останній день календарного місяця (включно) у якому завершиться дія воєнного стану, введеного Указом. Таке зупинення перериває термін проведення перевірки та не потребує прийняття будь-яких додаткових рішень контролюючим органом.

Документальні, фактичні та камеральні перевірки, які мали розпочатися у період з 24 лютого 2022 року та не були розпочаті переносяться на період по останній день календарного місяця (включно) у якому завершиться дія воєнного стану, введеного Указом.

Перебіг строків, встановлених ст. 86 та ст. 56 Податкового кодексу України, зупинено на період по останній календарний день місяця (включно), у якому завершиться дія воєнного стану, введеного Указом.


11.03.2022

Звертаємось до ФОП – платників єдиного податку

Наголошуємо, що в умовах запровадження воєнного стану в Україні до платників податків, у тому числі ФОП, не застосовуються штрафні санкції за відсутність можливості своєчасно сплатити податки та збори до бюджету.

Шановні підприємці - платники єдиного податку першої та другої груп, враховуючи настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), просимо за можливості виконувати свій податковий обов’язок та сплачувати єдиний податок.

Додатково нагадуємо, що у 2022 році фізичні особи – платники єдиного податку першої – другої груп  мають сплачувати фіксовану суму єдиного податку щомісячно. Протягом року фіксовані ставки єдиного податку залишаються незмінними.

Підприємцям першої  – другої груп сплачувати єдиний податок треба також за місяці, в яких доход не отримувався.

Для суб'єктів Кропивницької міської територіальної громади ставка для:

першої групи – 10% від прожиткового мінімуму, встановленого на початок року, у 2022 році це – 2481 грн (248,1 грн на місяць);

другої групи – 15% від мінімальної зарплати, яка на початок 2022 року становила 6500 грн (єдиний податок за місяць – 975,0 грн на місяць).

Крім того, інформуємо, що платники першої та другої груп відповідно до законодавства можуть здійснити сплату єдиного податку авансовим внеском за весь податковий (звітний) період, але не більш як до кінця поточного звітного року. Сплату податків підприємці можуть здійснити як в готівковій, так і безготівковій формах. На сьогодні, зважаючи на форс-мажорні обставини, сплату можна здійснити платіжними картами за допомогою онлайн-банкінгу.

 


22.02.2022

Останній день реєстрації на презентацію платформи для бізнесу "Діловий Кропивницький онлайн (BusinessKrop-online)"

Нагадуємо, що 23 лютого 2022 року відбудеться презентація публічної веб-платформи "Діловий Кропивницький онлайн (BusinessKrop-online)" та тренінг "Digital стратегія бізнесу".

Захід проходитиме онлайн із використанням додатку ZOOM. Початок об 11.00.

До участі запрошуються власники та представники бізнесу, які отримають навички роботи в особистому кабінеті веб-сайту "Діловий Кропивницький онлайн (BusinessKrop-online)", дізнаються про місцеві програми підтримки бізнесу та останні тенденції у впровадженні Digital процесів у бізнесі.

Участь БЕЗКОШТОВНА за умови попередньої реєстрації за посиланням: https://bit.ly/3oXIuiq. Після реєстрації на вказану електронну адресу буде надіслано програму заходу та посилання для підключення онлайн.

У разі виникнення питань можна звертатись за телефонами:

+38 (066) 350 76 19, +38 (0522) 35 61 51, контактна особа Дар'я Адаменко;

+38 (050) 488-44-43, +38 (0522) 30-87-24, контактна особа Анна Павленко.

Довідково:

Платформа "Діловий Кропивницький онлайн (BusinessKrop-online)" стане інструментом для донесення до споживача ємної та лаконічної інформації про підприємства обласного центру, товари та послуги, що пропонує місцевий бізнес споживачам.

Будь яке підприємство міста Кропивницького може розмістити і самостійно оновлювати інформацію про себе на веб-порталі. Абонплати за послугу чи будь-яких інших платежів не передбачено.

Платформа "Діловий Кропивницький онлайн (BusinessKrop-online)" створено за ініціативи Кропивницької міської ради та Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати у рамках програми "EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП" за спільного фінансування Європейським Союзом та уряду Німеччини через німецьку федеральну компанію Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Мета програми – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. У межах підходу Team Europe проєкт також сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19.

EU4Business – ініціатива Європейського Союзу, яка допомагає малим і середнім підприємствам у країнах Східного партнерства – Вірменії, Азербайджані, Білорусі, Грузії, Молдові, Україні. Детальніше: www.eu4business.org.ua.


16.02.2022

Презентація публічної веб-платформи для бізнесу "Діловий Кропивницький он-лайн" (BusinessKrop-online)

Запрошуємо власників та представників бізнесу на презентацію публічної веб-платформи "Діловий Кропивницький он-лайн"(BusinessKrop-online) та тренінг "Digital стратегія бізнесу".

Учасники тренінгу, який відбудеться в рамках презентації, отримають навички роботи в особистому кабінеті веб-сайту "Діловий Кропивницький он-лайн"(BusinessKrop-online) та дізнаються останні тенденції у впровадженні Digital процесів у бізнесі. Під час тренінгу буде презентовано програми підтримки бізнесу від Кропивницької міської ради.

Презентація веб-платформи та тренінг відбудеться 23 лютого 2022 року об 11.00 у режимі онлайн із використанням додатку ZOOM. (https://zoom.us/download)

Участь БЕЗКОШТОВНА за умови попередньої реєстрації за посиланням: http://surl.li/bjmds.  

Програму заходу та посилання для підключення онлайн буде надіслано зареєстрованим учасникам.

У разі виникнення питань можна звертатись за телефонами:

(066) 35 07 619, (0522) 35 61 51, контактна особа Дар'я Адаменко;

(050) 488-44-43, (0522) 30-87-24, контактна особа Анна Павленко.

Довідково:

Портал "Діловий Кропивницький он-лайн"(BusinessKrop-online) стане інструментом для донесення до споживача ємної та лаконічної інформації про підприємства обласного центру, товари та послуги, що пропонує місцевий бізнес споживачам.

Будь яке підприємство міста Кропивницького може розмістити і самостійно оновлювати інформацію про себе на веб-порталі. Абонплати за послугу чи будь-яких інших платежів не передбачено.

Веб-сайт "Діловий Кропивницький он-лайн" (BusinessKrop-online) створено за ініціативи Кропивницької міської ради та Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати у рамках програми «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» за спільного фінансування Європейським Союзом та уряду Німеччини через німецьку федеральну компанію Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Мета програми – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. У межах підходу Team Europe проєкт також сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19.

EU4Business – ініціатива Європейського Союзу, яка допомагає малим і середнім підприємствам у країнах Східного партнерства – Вірменії, Азербайджані, Білорусі, Грузії, Молдові, Україні. Детальніше: www.eu4business.org.ua


11.02.2022

Опитування серед українських компаній щодо співпраці з представниками словацького бізнесу

На даний час органами державної влади України розпочато підготовку до 5-го засідання Українсько-словацької Змішаної Комісії з питань економічного, промислового і науково-технічного співробітництва.

Для виявлення найбільш перспективних, актуальних, а також проблемних питань українсько-словацького ділового співробітництва Торгово-промислова палата України проводить опитування серед українських компаній, що вже мають досвід або бажають налагодити співпрацю з представниками словацького бізнесу.

Анкета для заповнення доступна за посиланням: http://surl.li/biucs.

Кінцевий термін заповнення анкети: 14 лютого 2022 року.

Отримана інформація буде узагальнена та використана при формуванні Порядку денного засідання Комісії.

Контакти для зворотного зв'язку з ТПП України:

Анна Любима, +38 (095) 546 65 09, ast-ier@ucci.org.ua, dept.ier@gmail.com;

Ольга Бондаренко, +38 (044) 461 98 07 08, +38 (067) 216 17 82, boi-ier@ucci.org.ua;

Валерія Забашта, +38 (044) 584 28 15, +38 (050) 366 49 97, valeryz.2393@gmail.com, zva-zed@ucci.org.ua.


11.02.2022

Місцевий бізнес запрошується до участі в онлайн конференції "Україна – Китай. Регіональне співробітництво. Нові шляхи розвитку"

Департамент з питань економічного розвитку міської ради повідомляє, що в рамках налагодження співробітництва з Китайською Народною Республікою Український союз промисловців і підприємців та Асоціація Українсько-Китайського співробітництва планують проведення у I кварталі 2022 року онлайн конференції "Україна – Китай. Регіональне співробітництво. Нові шляхи розвитку".

Мета конференції: презентація потенціалу регіонів у сфері виробництва харчової та сільськогосподарської продукції, пошук можливостей виходу на діалог із представниками бізнесу Китаю щодо реалізації спільних проєктів.

Проведення конференції планується у вигляді В2В майданчика,
де українські підприємства презентуватимуть свої проєкти китайській стороні. Всі учасники будуть поділені за регіонами, або за галузями, у залежності від їх кількості та спеціалізації.

Виходячи зі спеціалізації конференції, пріоритети та черговість наступні:

виробники продуктів харчування та напівфабрикатів;

виробники сільгосппродукції;

підприємства з конкретними пропозиціями складання на території України конкретних товарів/напрямків, для подальшого експорту до країн ЄС (знання сегмента, наявність досвіду, наприклад – автоскладальні потужності з досвідом складання, інші потужності, які вже проводили складання тієї
чи іншої продукції);

інші пропозиції, які можуть бути передані Китаю та викладені в Інтернет на сайті конференції для загального розгляду представниками бізнесу КНР.

Кількість підприємств-учасників необмежена. Відповідність спеціалізації –обов'язкова.

Щоб взяти участь у конференції, необхідно підготувати презентацію про діяльність підприємства, надати пропозиції щодо співпраці з китайськими партнерами та заповнити форму за посиланням: http://surl.li/biuay.

За додатковою інформацією просимо звертатись безпосередньо до організаторів заходу, контактна особа: Акопов Артур, тел.: +38 (095) 895 23 44, е-mail: akopov@aucc.org.ua.

У разі прийняття рішення щодо участі в онлайн конференції просимо проінформувати департамент з питань економічного розвитку міської ради на електронну адресу: ekonomika@krmr.gov.ua.


08.02.2022

З 11 по 16 лютого 2022 року у павільйоні України на Всесвітній виставці „Експо-2020“ (м. Дубай, ОАЕ) відбудеться тематичний тиждень „Agro UA: smart decisions“. Зазначений захід проводитиметься під час однієї з найбільших і найвпливовіших щорічних виставок харчової промисловості й виробництва напоїв „Gulfood 2022“, серед учасників якої понад 5 000 компаній та близько 98 000 відвідувачів з-понад 190 країн світу. Українські компанії дев’ять років поспіль беруть активну участь у „Gulfood“ із представленням колективних експозицій. Налічується низка успішних кейсів. Наразі вже близько 40 українських компаній підтвердили свою зацікавленість в участі у цьогорічній виставці.

У рамках тематичного тижня передбачається:

Організатором ділового візиту до ОАЕ з метою участі в „Agro UA: smart decisions“ є Центр підтримки експорту Київської торгово-промислової палати. Контактна особа: Анна Бондар, тел.: +38 093 263 10 12,
a.bondar@export.kyiv.ua.


24.01.2022

Державна податкова служба України у рамках інформаційно-роз’яснювальної кампанії надає практичну інформаційну підтримку суб’єктам господарювання, зокрема, стосовно фіскалізації, яка відбулася з 1 січня 2022 року.

посилання на відео https://t.me/tax_gov_ua/1737


19.01.2022

Реєструйте Ваш бізнес на вебсайті

"Діловий Кропивницький онлайн (BusinessKrop-online)" і безоплатно популяризуйте свої товари та послуги!

Кропивницький став одним з 12 міст, відібраних до участі у проєкті "EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП", що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини та реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. У межах підходу Team Europe проєкт сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19.

Кінцевою метою участі є  запуск безкоштовної електронної платформи про малий та середній бізнес Кропивницького "Діловий Кропивницький онлайн (BusinessKrop-online)" у вигляді вебсайту з адаптацією під мобільні пристрої і планшети.

Вебсайт міститиме:

актуальну інформацію про підприємства в розрізі галузей економіки/сфер діяльності з відміткою на інтерактивній карті та можливістю оформлення онлайн замовлення/доставки товару/послуги;

посилання на офіційні інтернет-ресурси, що містять інформацію про наявні механізми допомоги та обмеження, пов'язані із COVID-19 тощо.

Передбачено можливість реєстрації "Особистого кабінету" власника бренду/бізнесу. Кабінет дасть можливість додавати та редагувати дані, відслідковувати зацікавленість брендом/бізнесом, зокрема, забезпечуватиме доступ до статистики запитів у пошуку, переходів на офіційні вебсайти та сторінки в соціальних мережах, рейтингу за відгуками клієнтів тощо.

Аби стати учасником проєкту необхідно заповнити коротку форму та підтвердити згоду на обробку і використання даних на офіційному вебсайті Кропивницької міської ради в підрозділі "BusinessKrop-online" розділу "Бізнесу".

Ініціаторами та виконавцями проєкту стали Кропивницька міська рада спільно з Кіровоградською регіональною торгово-промисловою палатою.

Консультації надає департамент з питань економічного розвитку Кропивницької міської ради (каб. 402) за тел.: +38 0522 35 61 51, e-mail: ekonomika@krmr.gov.ua, investinkr@gmail.com.

Більше інформації за посиланням: http://kr-rada.gov.ua/businesskrop-online


19.01.2022

Кропивницька ДПІ Головного управління ДПС у Кіровоградській області повідомляє, що відповідно до пункту 61 підрозділу 10 розділу XX «Інші перехідні положення» Податкового кодексу України, з 1 січня 2022 року закінчився перехідний період і застосування РРО платниками єдиного податку другої-четвертої груп є обов’язковим. Ці правила не поширюються на ФОП-«єдинників» І групи. Та платників єдиного податку, які здійснюють діяльність на території села. Дане виключення не застосовується якщо:

  • Одночасно здійснюється реалізація підакцизної продукції;
  • Одночасно здійснюється дистанційна торгівля;
  • Сільською радою прийнято рішення про обов‘язкове застосування РРО.

Застосування РРО є обов`язковим для тих суб'єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (зі застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу.

Коротко пояснимо:

  • застосування РРО передбачає внесення до пам’яті реєстратора певної операції і видачу покупцю певного документа;
  • операція в цьому випадку має бути лише розрахункова. До них для продавців Закон про РРО відносить операції з продажу товарів, робіт, послуг або повернення коштів покупцю. Такі розрахунки проводилися або готівкою або зі застосуванням платіжних карт;
  • «чиста» безготівка (розрахунки з рахунку на рахунок без застосування платіжної карти, або оплата покупцем через касу банку на рахунок продавця) в пам'ять реєстратора не вноситься.
  • не вносяться до РРО і неторгові операції з готівкою або платіжними картами – наприклад, виплата зарплати чи надання коштів під звіт, у позику тощо;
  • покупець отримує документ про розрахунок. Види розрахункових документів, які має формувати РРО, та їх обов'язкові реквізити затверджує наказ Мінфіну від 21.01.2016 р. №13. До речі, в нього у 2021 році вносилися зміни.

Реєстрація РРО

Перш ніж щось резервувати, ФОП має зробити певну підготовчу роботу. По-перше, йому слід визначитися з типом РРО – апаратний чи програмний. Якщо апаратний, то якого виду, моделі чи буде ФОП його купувати, чи лише орендувати. І який ЦСО буде цей апарат обслуговувати (з ПРРО цей крок пропускається).

Реєстрація апаратного РРО

Реєстрація апаратного РРО здійснюється в ДПС за основним місцем обліку. При цьому подати документи для реєстрації можна як на папері, так і в електронній формі.

Для реєстрації РРО підприємець або його уповноважений представник подає до контролюючого органу заяву про реєстрацію реєстраторів розрахункових операцій за формою № 1-РРО (далі - реєстраційна заява).

У разі відсутності підстав для відмови в реєстрації РРО ДПС не пізніше двох робочих днів з дня надходження реєстраційної заяви приймає рішення зареєструвати РРО, для чого формує та резервує фіскальний номер РРО в інформаційно-телекомунікаційній системі ДПС.

У день резервування фіскального номера РРО в інформаційно- телекомунікаційній системі ДПС контролюючим органом, де проводиться реєстрація РРО, ДПС надсилає до ЦСО інформацію у вигляді довідки про резервування фіскального номера реєстратора розрахункових операцій за формою №2-РРО.

Датою резервування фіскального номера РРО, яка зазначається в довідці про резервування фіскального номера, є дата, що відповідає даті формування фіскального номера РРО в інформаційно-телекомунікаційній системі ДПС. Протягом трьох робочих днів з дати надсилання до ЦСО довідки про резервування фіскального номера РРО переводиться у фіскальний режим роботи.

Завершення процедури реєстрації РРО здійснюється на підставі довідки про опломбування РРО та акта введення в експлуатацію РРО, примірники яких у день введення в експлуатацію ЦСО надсилає до контролюючого органу, де проводиться реєстрація РРО.

Датою реєстрації РРО, яка зазначається в реєстраційному посвідченні, є дата, що відповідає даті внесення даних до інформаційно-телекомунікаційної системи ДПС.

Реєстрація програмного РРО

Про правила реєстрації ПРРО.

Реєстрація ПРРО здійснюється на підставі Заяви про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО, що подається у електронній формі за основним місцем обліку ФОП як платника податків через Електронний кабінет (портальне рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (АРІ)) або засобами телекомунікацій.

Після включення ПРРО до реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій такий ПРРО може використовуватись підприємцем.

Про сертифікати електронних підписів та/або печаток, що будуть використовуватись для ПРРО, ФОП повідомляє згідно з Порядком обміну електронними    документами    з    контролюючими    органами, затвердженим наказом Мінфіну від 06.06.2017 р. №557.

Підприємець може перевірити реєстрацію всіх зареєстрованих РРО та програмних РРО у відкритій частині Електронного кабінету, розміщеного на офіційному вебпорталі ДПС, в меню Реєстри у вкладці «Інформація про РРО» шляхом пошуку за їх даними.

Ще з 26 листопада набрав чинності порядок та форма обліку товарних запасів.

Цей Порядок визначає правила ведення обліку товарних запасів та поширюється на фізичних осіб - підприємців, у тому числі платників єдиного податку (далі - ФОП), які відповідно до Закону України від 06.07.1995року № 265/95 «Про застосування РРО, у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» зобов'язані вести облік товарних запасів та здійснювати продаж лише тих товарів, що відображені в такому обліку, а саме:

ФОП, які обрали загальну систему оподаткування, або спрощену систему оподаткування за ставкою 3% , а також ФОП на єдиному податку будь-якої групи, які торгують такими трьома групами товарів:

Товарний облік не ведуть ФОП-єдинники, які одночасно: перебувають на єдиному податку 1, 2 та 3-ї групи за ставкою 5% (неплатники ПДВ) та не торгують трьома групами товарів, що зазначені вище.

Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ДПС України у мережі Facebook або за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/


22.12.2021

Нові правила роботи з РРО-2022!

Державна податкова служба України у Телеграм-каналі надала оновлені навчальні модулі з роз’ясненнями для суб’єктів господарювання та громадян чинних норм законодавства щодо застосування РРО (ПРРО).
Навчальний модуль PPO

10.09.2021

Оголошення про продовження терміну прийому заявок

На засіданні  Наглядової ради Регіонального фонду підтримки підприємництва у Кіровоградській області, яке відбулося 23 липня 2021 року, було прийнято рішення  щодо продовження до 01 грудня 2021 року терміну прийому заявок для конкурсного відбору бізнес-проєктів суб’єктів малого та середнього підприємництва для отримання фінансової підтримки.

Суб’єкти малого та середнього підприємництва мають можливість отримати фінансову підтримку на:

зворотній основі:

часткову компенсацію банківських відсотків на безповоротній основі  у розмірі 100 %  облікової ставки Національного банку України, але не більше 100 000,00 гривень на бюджетний рік.

Обов’язковою умовою надання фінансової підтримки на зворотній основі є фінансовий внесок суб’єкта малого та середнього підприємництва у розмірі не менше 25% витрат на реалізацію бізнес-проєкту за рахунок власних ресурсів. Фінансова підтримка суб’єктам малого і середнього підприємництва надається на конкурсних засадах.

Для отримання більш детальної інформації можна звертатись до Регіонального фонду підтримки підприємництва у Кіровоградській області за адресою: 25006, м.Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84, кім. 417, телефон/факс (0522) 24-08-86, (050) 224-08-86.