Департамент з питань економічного розвитку

 

 


14.07.2023

Найбільш поширені питання за програмами надання мікрогрантів.

Публікуємо чергову добірку відповідей на найбільш поширені питання, що стосуюється грантових програм, які супроводжує Державна служба зайнятості. Це "Власна справа" і "Грант для ветеранів та їх подружжя". З усіма іншими попередними статтями з цих питань ви можете ознайомитись у розділі "Поширені питання та поради".

❶ Куди направляти виправлений (доопрацьований) бізнес-план?

Виправлений бізнес-план відправляється на адресу, зазначену у повідомленні про направлення бізнес-плану на доопрацювання. Якщо такі відомості не були зазначені, заявник  має звернутись до регіонального центру зайнятості, який буде проводити співбесіду, там йому повідомлять адресу, на яку треба направити доопрацьований бізнес-план.

❷ Що робити в разі необхідності внесення змін у цільове призначення отриманих коштів гранту?

У межах наданої суми мікрогранту до цільового призначення мікрогранту можуть бути внесені зміни вже після їх затвердження рішенням комісії Державного центру зайнятості. У разі зміни цільового призначення коштів гранту отримувач звертається до Державного центру зайнятості з відповідною заявою, викладеною в довільній формі з наданням обґрунтування зміни цільового призначення коштів мікрогранту. До пакету документів додаються по  примірники таких документів:

  • додаткової угоди, з якою можна ознайомитись тут;
  • підписаного отримувачем на кожній сторінці бізнес-плану (обидві його частини – описову частину та план надходжень та витрат), з урахуванням запропонованих змін у межах погодженої Державним центром зайнятості суми мікрогранту.

Комісія Державного центру зайнятості на найближчому засіданні приймає відповідне рішення, про що інформує отримувача листом на електронну пошту, а також  протягом 5 робочих днів з моменту прийняття позитивного рішення повідомляє уповноважений банк щодо зміни цільового призначення.

❸ У заявці на отримання гранту розділ “План надходжень та витрат на 36 місяців” заповнюється з урахуванням надходжень по вже діючому бізнесу чи лише по плановому?

План надходжень передбачає можливість вказати в окремому рядку надходження від діючого бізнесу.

❹ Що означає призначення співбесіди з регіональним центром зайнятості після подання заявки?

Це означає, що заявник щонайменше отримав позитивні результати перевірки ділової репутації та зазначених у заяві відомостей з боку уповноваженого банку. Співбесіда проводиться з метою перевірки бізнес-плану заявника та його бізнес-проєкту з урахуванням необхідності виконання умов програми щодо створення нових робочих місць.

За результатами скорингу банку та співбесіди, проведеної регіональним центром зайнятості, Державний центр зайнятості приймає рішення про надання або відмову в отриманні гранту.

Рішення про відмову у наданні гранту не приймається на рівні регіонального центру зайнятості.

❺ Підкажіть, чи можна в центрі зайнятості отримати консультацію по гранту на відкриття власної справи. Чи надаються консультації з таких питань?

Для отримання консультацій фізична або юридична особа може звернутись до найближчого працюючого центру зайнятості.

Обрати зручний центр зайнятості можна на мапі або в переліку. Державна служба зайнятості постійно проводить консультації та інші  інформаційні заходи з цієї тематики,  онлайн-графік тут.

Також здійснюється навчання основам підприємництва на платній основі. Заявку на навчання можна подати онлайн

 ❻ Чи можна змінити місто реалізації бізнесу після того як уже отримано грант і підписано договір з уповноваженим банком?

Так, грантоотримувач має право змінити місце провадження господарської діяльності. В цьому випадку необхідно подати до вашого регіонального центру зайнятості заяву-повідомлення та довідку за формою 20-ОПП про зміну об’єкту оподаткування з квитанцією ДПС про її прийняття.

❼ Який розмір гранту можна фактично отримати за програмою “Грант для ветеранів”? Оскільки співфінансування проєкту відбувається з урахуванням власних коштів заявника, то фактична сума гранту становить 350 та 700 тисяч?

Гранти у розмірі до 500 тис. та 1 млн гривень надаються за умови співфінансування отримувачем у такому співвідношенні: не більше 70 відсотків вартості проекту - за рахунок гранту, не менше 30 відсотків - за рахунок коштів отримувача (власних або кредитних). Наприклад, розмір гранту становить 500 тис. грн., відповідно сума співфінансування становить приблизно 214 тис грн, а загальна сума проєкту - 714 тис. грн.

 ❽ Хочу подати заявку на грант за програмою “Власна справа” через Дія, але отримую відповідь, що у зв'язку з технічними роботами на стороні ЄДР послуга недоступна. Як мені подати заяву ?

У таких випадках пропонуємо зайти пізніше або звертатися до технічної підтримки Дія, вони допоможуть вирішити дану проблему

 ❾ Що робити у випадку, коли підприємець отримав грант, витратив кошти на придбання обладнання, найняв працівників, а потім його призвали захищати Батьківщину? Чи мусить у цьому випадку особа повертати отримані за грантом кошти?

Ні, не мусить. Відповідно до пункту 20 Порядку, у разі призову отримувача на військову службу під час мобілізації, що підтверджується відповідними документами та заявою на ім’я керівника регіонального центру зайнятості, виконання обов’язкової умови договору мікрогранту щодо створення робочих місць тимчасово зупиняється та продовжується після демобілізації отримувача. Згідно з пунктом 23 Порядку, у разі невикористання або використання не в повному обсязі отримувачем мікрогранту у строки, визначені цим пунктом, у зв’язку з його призовом на військову службу під час мобілізації, що підтверджується відповідними документами та заявою на ім’я керівника регіонального центру зайнятості, такий отримувач може звернутися протягом одного місяця після демобілізації до Державного центру зайнятості для отримання невикористаної суми мікрогранту за умови дії програми.

❿ На якій правовій підставі уповноважений банк вимагає договір поставки для здійснення платежу в межах використання коштів мікрогранту?

Пунктом 24 Порядку визначено, що для оплати витрат на цілі, визначені пунктом 5 Порядку та встановлені в договорі мікрогранту, отримувач подає до уповноваженого банку рахунок-фактуру (рахунок, квитанцію, накладну тощо) та договір, укладений між отримувачем і постачальником (лізингодавцем, продавцем) обладнання, сировини та матеріалів тощо.

⓫  Якими є мінімальний та максимальний розмір гранту для члена сім’ї учасника бойових дій?

Розмір гранту, який надається одному отримувачу, визначається відповідно до його суми запиту та не перевищує 500 тис. гривень для члена сім’ї учасника бойових дій - у разі зобов’язання створити два робочих місця після отримання гранту та працевлаштувати двох найманих працівників на умовах, визначених Порядком.

 ⓬ Яку відповідальність несе грантоотримувач у випадку припинення ним своєї діяльності?

Відповідальність грантоотримувача визначається Порядком - у редакції, що діяла на момент прийняття рішення про надання мікрогранту.

Суб’єкт господарювання зобов’язаний попередити центр зайнятості за місцем укладення договору мікрогранту про намір здійснити реорганізацію, ліквідацію тощо.

⓭  При заповненні заявки на грант за програмою “Власна справа” в розділі “План надходжень та витрат”, чи можна включити крім ЄСВ, єдиний податок з діяльності ФОП 2% в  статтю “Сплата податків та зборів”?

Так, можна включити до витрат податки та збори ФОП - отримувача гранту/мікрогранту та єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за працівників, що будуть працевлаштовані на умовах Порядку.

 ⓮ Чи можна отримати грантові кошти на придбання франшизи  «Кав’ярня самообслуговування»?

Можна за умови створення необхідної кількості робочих місць та працевлаштування на них людей на умовах та в терміни, що передбачені Порядком.

⓯ Чи обов’язково фізичним особам з числа ВПО здійснювати перереєстрацію місця провадження господарської діяльності в разі отримання коштів мікрогранту?

Обмеження щодо місця діяльності визначені пунктом 8 Порядку – отримувачем можуть бути особи, які станом на дату подання заяви фактично не перебувають та не провадять свою господарську діяльність на тимчасово окупованих Російською Федерацією територіях України та територіях активних бойових дій, включених до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Мінреінтеграції, та для яких не визначена дата завершення бойових дій або тимчасової окупації.

Заявник має перевірити, чи не міститься адреса провадження його господарської діяльності на таких територіях – повний перелік наведено у Наказі Мінреінтеграції від 22.12.2022 №309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» та, в разі виявлення адреси у переліку тимчасово окупованих територій або територій ведення активних бойових дій – здійснити перереєстрацію.

В інших випадках це робити не обов’язково.

⓰ Скільки  має бути створено робочих місць,  якщо особа, дружина або чоловік учасника бойових дій,  отримали  грант в розмірі 270 тис. грн?

Пунктом 4 Порядку визначено, що грант для члена сім’ї  може становити до 500 тис. гривень (це верхня межа), при цьому грантоотримувач має створити два робочих місця.

⓱ Чи може один і той самий ФОП подати документи на отримання грантів за програмами “Власна справа” та “Переробне підприємство”? Чи може отримати один підприємець декілька грантів за програмою "Власна справа"?

Одна особа може отримувати гранти за різними програмами. Один підприємець не може отримати декілька грантів тільки в межах однієї програми. Тобто, особа може отримати гранти за програмами “Власна справа” та “Грант для ветеранів та їх подружжя”, але не може отримати два гранти за програмою “Власна справа”.

⓲ Чи можуть бути кошти мікрогранту  витрачені на оплату праці найманих працівників та сплату податків?

Ні, напрями витрат коштів мікрогранту визначені пунктом 5 Порядку, а саме:

придбання меблів, обладнання, транспортних засобів (які будуть використовуватися в комерційних та виробничих цілях), необхідних для провадження господарської діяльності отримувачем, закупівля ліцензійного програмного забезпечення, свійських тварин та птиці, багаторічних насаджень, саджанців, посівного матеріалу, сировини, матеріалів, товарів та послуг, пов’язаних з реалізацією бізнес-плану (такі витрати повинні становити сумарно не більше 50 відсотків розміру мікрогранту);

послуги маркетингу та реклами (такі витрати повинні становити не більше 10 відсотків розміру мікрогранту);

орендна плата за нежитлове приміщення (такі витрати повинні становити не більше 25 відсотків розміру мікрогранту);

орендна плата за обладнання (такі витрати повинні становити не більше 10 відсотків розміру мікрогранту);

лізинг обладнання, крім автомобілів, мотоциклів та інших транспортних засобів особистого користування (такі витрати повинні становити не більше 50 відсотків загального розміру мікрогранту);

використання у підприємницькій діяльності прав інших суб’єктів господарювання (комерційна концесія).

⓳ Особа планує відкрити ФОП після отримання мікрогранту,  планує взяти мінімальну суму 50 тис. грн. Чи буде в цьому випадку вважатись створення одного нового робочого місця?

Ні, грантоотримувач має створити нове робоче місце після отримання коштів гранту та працевлаштувати на нього іншу людину. Відповідно до змін до Порядку, для виконання отримувачем обов’язкової умови договору щодо працевлаштування місцевий центр зайнятості інформує отримувача про можливість укомплектування робочих місць особами з числа зареєстрованих безробітних. Тільки за відсутності у центрі зайнятості зареєстрованих безробітних, які можуть бути працевлаштовані на робочі місця, створені суб’єктом господарювання, комплектування таких робочих місць здійснюється суб’єктом господарювання самостійно.

⓴ Чи є обов’язковою умовою для роботодавця - отримувача мікрогранту відкриття зарплатного проекту для найманих працівників через «Ощадбанк»?

Ні, жодної такої умови або вимоги чинне законодавство не містить.

 Що робити, якщо за результатами перевірки ділової репутації уповноваженим банком був отриманий негативний висновок внаслідок співпадіння ПІБ заявника та іншої особи?

При прийнятті рішення щодо надання/відмови у наданні мікрогранту, Державний центр зайнятості керується Порядком.

Відповідно до пункту 17 Порядку рішення про надання мікрогранту приймається Державним центром зайнятості на підставі інформації отриманої від АТ «Ощадбанк» (надалі - уповноважений банк), яка включає результати перевірки ділової репутації отримувача та відомостей, зазначених у заяві.

Відповідно до Порядку проведення оцінювання заяв уповноважений банк засобами програмного забезпечення з використанням інформаційних джерел здійснює перевірку ділової репутації за критеріями оцінювання, визначеними у додатках до цього Порядку, шляхом розрахунку кількості балів на основі інформації, зазначеної отримувачем в заяві, сформованої засобами порталу Дія.

Перевірка ділової репутації проводиться уповноваженим банком, зокрема, за такими критеріями: корупційні дії; наявність судових справ, зокрема кримінальних проваджень, у яких отримувач є обвинувачуваним, підозрюваним або засудженим; відкриті виконавчі провадження, у яких отримувач є боржником; наявність справи про банкрутство; наявність податкового боргу; арешт майна; шахрайство; санкційні списки.

Таким чином, перевірка ділової репутації отримувача, за вищенаведеними критеріями, не належить до компетенції Державного центру зайнятості, а відомості щодо підстав для висновків уповноваженого банку відсутні в розпорядженні служби зайнятості. Отже, в разі виникнення таких проблем необхідно звертатися безпосередньо до уповноваженого банку. Звертаємо також вашу увагу на те, що Наказом Міністерства економіки України від 24.05.2023 № 4021 «Про затвердження Змін до наказу Міністерства економіки України від 06 липня 2022 року № 1969», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15.06.2023 за № 1003/40059, до Порядку № 1969 внесені зміни, відповідно до яких у разі отримання з автоматизованих систем інформації щодо наявності судових справ, виконавчих проваджень, арешту/конфіскації активів, податкового боргу отримувач матиме змогу надати документальне підтвердження відсутності таких даних щодо нього. Вищевказаний наказ про внесення змін набуває чинності з дня його офіційного оприлюднення.

 


30.01.2023

До уваги платників податків – фізичних осіб: стартувала деклараційна кампанія – 2023

З 01 січня 2023 року стартувала кампанія декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2022 року.

Подавати декларацію про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація) за минулий рік та сплачувати відповідні податки і збори – конституційний обов’язок громадян та їх особиста підтримка держави, її фінансової безпеки та обороноздатності.

До випадків, за яких платники податку – фізичні особи зобов’язані самостійно обчислити суми податку на доходи фізичних осіб (далі – податок) та військового збору, що підлягають сплаті до бюджету за результатами звітного податкового року шляхом подання до податкового органу податкової декларації, встановлених розділом IV Податкового кодексу України (далі – Кодекс), відносяться:

- отримання окремих видів доходів від податкових агентів, що не підлягають оподаткуванню при виплаті, але не звільнених від оподаткування (п. п. 168.1.3 п. 168.1 ст. 168 Кодексу) (суми заборгованості, за якими минув строк позивної давності; нецільова благодійна допомога понад установлену норму; додаткове благо тощо);

- отримання доходів від особи, яка не є податковим агентом (від інших фізичних осіб (резидентів або нерезидентів)) (п. п. 168.2.1 п. 168.2 ст. 168 Кодексу) (спадщина, подарунки, від оренди майна іншій фізичній особі, доходи від операцій з продажу (обміну) рухомого та нерухомого майна, у випадках, передбачених Кодексом тощо);

- отримання іноземних доходів  (п. п. 170.11.1 п. 170.11 ст. 170 Кодексу);

- при отриманні доходів від підприємницької діяльності фізичними особами – підприємцями (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) (ст. 177 Кодексу);

- при отриманні доходів від проведення незалежної професійної діяльності особами, які провадять незалежну професійну діяльність (ст. 178 Кодексу);

- набуття статусу резидента України іноземцем (п. п. 170.10.4 п. 170.10 ст. 170 Кодексу). Такі особи мають відобразити в податковій декларації доходи з джерелом їх походження в Україні та іноземні доходи.

Разом з тим Кодексом передбачені випадки, за яких платник податку звільнений від подання податкової декларації при отриманні доходів:

- від податкових агентів, які згідно з розділу IV Кодексу не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;

- виключно від податкових агентів незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого) доходу, крім випадків, прямо передбачених розділом IV Кодексу;

- від операцій продажу (обміну) майна, дарування, дохід від яких відповідно до цього розділу не оподатковується, оподатковується за нульовою ставкою та/або з яких при нотаріальному посвідченні договорів, за якими був сплачений податок відповідно до розділу IV Кодексу;

- у вигляді об’єктів спадщини, які згідно з розділу IV Кодексу оподатковуються за нульовою ставкою податку та/або з яких сплачено податок відповідно до п. 174.3 ст. 174 Кодексу.

Звертаємо увагу, що для фізичних осіб – платників податків – резидентів України, дохід, отриманий у вигляді суми коштів чи безоплатно наданих товарів (послуг), що надані за рахунок бюджетних коштів іноземних держав та їх державних фондів такому платнику податків та членам його сім’ї першого ступеня споріднення як особам, які постраждали внаслідок збройної агресії російської федерації проти України і скористалися правом на тимчасовий захист відповідно до законодавства такої іноземної держави (далі – допомога), відповідно до п. 27 підрозділу 1 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу не включаються до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку за 2022 та 2023 податкові (звітні) роки. При цьому зазначена пільга поширюється на всі форми надання зазначеної допомоги, у тому числі у разі її одержання як додаткове благо, а також від іноземних компаній, організацій, які відповідно до законодавства відповідної іноземної юрисдикції здійснюють благодійну діяльність.

Отже, фізичні особи – платники податків – резиденти України, які скористалися правом на тимчасовий захист в інших країнах світу, допомогу, отриману від іноземних держав та їх державних фондів, а також від іноземних компаній, організацій, які відповідно до законодавства відповідної іноземної юрисдикції здійснюють благодійну діяльність, декларують як іноземні доходи, при цьому податок на доходи фізичних осіб та військовий збір із таких сум не визначають та не сплачують. Тобто, зазначають лише отримання таких коштів як дохід без податку та збору.

При цьому декларацію про майновий стан і доходи можна подати в електронному вигляді через Електронний кабінет (cabinet.tax.gov.ua) у розділі «ЕК для громадян» – «Податкова декларація про майновий стан і доходи». Скористатись зазначеним сервісом зможуть особи, які ідентифіковані за особистим ключем, виданим кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг.

Звертаємо увагу, що з 01.01.2023 введено в дію нову форму податкової декларації, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 17.05.2022 № 143 «Про внесення змін до форми податкової  декларації про майновий стан і доходи та Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03.06.2022 за № 593/37929.

Відповідно до п. п. 49.18.4 п. 49.18 ст. 49 Кодексу податкові декларації подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб, у тому числі самозайнятих осіб, до 1 травня року, що настає за звітним, крім випадків, передбачених розділом IV Кодексу.

Пунктом 49.20 ст. 49 Кодексу передбачено, що якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.

Отже, громадяни, фізичні особи – підприємці (крім осіб, які перебувають на спрощеній системі оподаткування) та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність, за результатами 2022 року з урахуванням вимог Закону України від 15 березня 2022 року № 2136-ІХ «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» подають податкову декларацію до 01 травня 2023 року (включно).

Разом з тим, звертаємо увагу, що відповідно до ст. 166 Кодексу фізичні особи – платники податку при дотриманні вимог встановлених зазначеною статтею Кодексу мають право подати податкову декларацію для використання свого права на податкову знижку. Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у річній податковій декларації, яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року (п. п. 166.1.2 п. 166.1 ст. 166 Кодексу). Копії первинних документів, що підтверджують право на податкову знижку подаються разом з податковою декларацією (п. п. 166.2.2 п. 166.2 ст. 166 Кодексу).


25.11.2021

До уваги сільгоспвиробників!

 

Для отримання консультацій щодо видів та можливостей отримання послуг служб сільськогосподарського дорадництва, а також діючих механізмів державної і фінансової підтримки для отримання сільськогосподарських дорадчих послуг звертатися:

  • ГО "Кіровоградська обласна сільськогосподарська дорадча служба" (з травня 2003 року) – видають щомісячний журнал з питань дорадництва "Агровісник Кіровоградщини". Керівник дорадчої служби – ГЛІЖИНСЬКИЙ Віталій Дмитрович, моб. тел. 095 389 60 65.
  • ГО "Сільськогосподарська дорадча служба "Аграрна наука" (з червня 2020 року) – працюють 3 сільськогосподарські дорадники та 7 експертів-дорадників. Керівник дорадчої служби – ГУМЕНЮК Олена Борисівна, моб. тел. 098 663 54 10.
  • ГО "Центральноукраїнська сільськогосподарська консалтингова дорадча служба" (з лютого 2021 року) – засновниками є науковці та викладачі Центральноукраїнського національного технічного університету. Керівник дорадчої служби – ЗАЙЧЕНКО Володимир Васильович, моб. тел. 096 285 20 78.
  • Департамент агропромислового розвитку Кіровоградської облдержадміністрації – інформація щодо розвитку сільськогосподарського дорадництва в області та механізмів його державної підтримки. Адреса: м.Кропивницький, вул. Тараса Карпи, буд. 84, кімн. 216, тел (0522) 24 74 71.

 


30.09.2021

Шановні жителі громади!

Інформуємо Вас про необхідність сплати податкових зобов’язань з:

податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за:

  • житлову нерухомість (квартиру більше 60 кв. метрів, чи будинок більше 120 кв. метрів);
  • нежитлову нерухомість;

земельного податку за:

  • будинки приватного сектору;
  • об’єкти комерційного призначення.

Звертаємо увагу, що у разі зміни місця реєстрації проживання просимо обов’язково повідомляти податковий орган.

З будь-яких питань звертатися до Центру обслуговування платників (м.Кропивницький,

вул. Глинки, 2, тел. для довідок: 33-21-14).

Графік роботи Центру обслуговування платників податків:

понеділок – четвер: з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.;

п'ятниця: з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.;

перерва на обід: з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хв.;

субота, неділя – вихідний.

 

Не зволікайте, сплачуйте податкові зобов’язання вчасно!

 


06.08.2021

До уваги суб`єктів господарювання, що здійснюють діяльність з перукарських послуг та салонів краси!

Нагадуємо про необхідність дотримання вимог Державних санітарних правил та норм для перукарень різних типів ДСПіН 2.2.2.022-99.

Детальніше за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/va022282-99#Text

Крім того, наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04 серпня 2020 року № 1788 затверджена уніфікована форма Акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) та перелік питань щодо проведення такого заходу з дотримання суб’єктом господарювання вимог законодавства у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення в перукарнях та салонах краси. Питання передбачають перевірку не тільки облаштування, оснащення закладів, але й контроль з боку суб’єкта господарювання умов перебування клієнтів (контроль освітлення, температури, вологості повітря, якістю проведення миття та дезінфекції всіх контактних поверхонь тощо), проведенням санітарного дня раз на місяць.

З початку 2022 року Головне управління Держпродспоживслужби в області розпочне проводити планові перевірки перукарень та салонів краси з питань дотримання вимог санітарних норм та правил. Тому обізнаність з санітарним законодавством та дотримання його вимог допоможуть працівникам зазначених закладів уникнути порушень і ризику стати осередками хвороб людей.

Ознайомитися з наказом можна за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1244-20#Text

 


01.03.2021

ПОВІДОМЛЕННЯ

про оприлюднення проєкту документа державного планування та Звіту про стратегічну екологічну оцінку

1. Повна назва документа державного планування

Програма економічного і соціального розвитку міста Кропивницького на 2021 рік та основні напрями розвитку на 2022 і 2023 роки (далі – Програма)

2. Орган, що прийматиме рішення про затвердження документа державного планування Кропивницька міська рада.

3. Процедура громадського обговорення:

  • дата початку та строки здійснення процедури

- відповідно до пункту 4 ст. 12 Закону України "Про стратегічну екологічну оцінку" 02 березня 2021 року проєкт Програми та Звіт про стратегічну екологічну оцінку Програми розміщено на:

офіційному вебсайті Кропивницької міської ради:

у Розділі "Економіка":

Підрозділі "Програма економічного і соціального розвитку міста", Рубриці "Розробка програм" за посиланням https://kr-rada.gov.ua/rozrobka-program-ekolohiya/prokt-programi/

- громадське обговорення проєкт Програми, Звіту про стратегічну екологічну оцінку проєкту Програми розпочато з дня його оприлюднення, а саме 02 березня 2021 року на сайті Кропивницької міської ради та триватиме до 31 березня 2021 року включно;

  • способи участі громадськості

громадськість в межах строку громадського обговорення має право подати в письмовій формі (у тому числі в електронному вигляді) зауваження та пропозиції до звіту про стратегічну екологічну оцінку та проєкт документу державного планування. Усі зауваження і пропозиції до проєкту документа державного планування та звіту про стратегічну екологічну оцінку, одержані протягом встановленого строку, підлягають обов’язковому розгляду замовником. За результатами розгляду замовник враховує одержані зауваження або вмотивовано їх відхиляє;

  • орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, його поштова та електронна адреси та строки подання зауважень і пропозицій

Зауваження і пропозиції до проєкту Програми та Звіту про стратегічну екологічну оцінку Програми подаються до департаменту з питань економічного розвитку, торгівлі та інвестицій міської ради:

250022, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41;

e-mail: ekonomika@krmr.gov.ua

  • необхідність проведення транскордонних консультацій щодо проєкту документа державного планування

Не проводиться

Відповідальна особа: Ніна РАХУБА (0522) 35 61 54.

Строк подання зауважень і пропозицій становить 30 днів – з 02 березня 2021 року до 31 березня 2021 року включно.

 

ОГОЛОШЕННЯ про оприлюднення Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту Програми економічного і соціального розвитку міста Кропивницького на 2021 рік та основні напрями розвитку на 2022 і 2023 роки

Кропивницька міська рада повідомляє про початок громадського обговорення Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту Програми економічного і соціального розвитку міста Кропивницького на 2021рік та основні напрями розвитку на 2022 і 2023 роки.

Заяву про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту Програми економічного і соціального розвитку міста Кропивницького на 2021 рік та основні напрями розвитку на 2022 і 2023 роки розміщено на офіційному вебсайті Кропивницької міської ради:

у Розділі "Громадянам":

Підрозділі "Громадська участь" Рубриці "Консультації з громадськістю", Підрубриці "Консультації" https://consult.e-dem.ua/consultations/216;

у Розділі "Економіка":

Підрозділі "Програма економічного і соціального розвитку міста", Рубриці "Розробка програм" за посиланням https://kr-rada.gov.ua/rozrobka-program-ekolohiya/prokt-programi/.

Строк громадського обговорення Заяви та надання зауважень і пропозицій до неї – 15 (п'ятнадцять) днів з дати оприлюднення даної публікації.

Зауваження і пропозиції до Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту Програми економічного і соціального розвитку міста Кропивницького на 2021 рік та основні напрями розвитку на 2022 і 2023 роки залишати на платформі електронної демократії або надсилати департаменту з питань економічного розвитку, торгівлі та інвестицій міської ради на адресу: вул. Велика Перспективна, 41, м. Кропивницький, 25022, чи в електронному вигляді на електронну адресу: ekonomika@krmr.gov.ua 

 

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту Програми економічного і соціального розвитку міста Кропивницького на 2021 рік та основні напрями розвитку на 2022 і 2023 роки

 

 

19.11.2020
 
ОГОЛОШЕННЯ
про оприлюднення Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту "План дій сталого енергетичного розвитку та клімату міста Кропивницького на період до 2030 року"

Міська рада міста Кропивницького повідомляє про початок громадського обговорення Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту "План дій сталого енергетичного розвитку та клімату міста Кропивницького на період до 2030 року".

Заяву про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту "План дій сталого енергетичного розвитку та клімату міста Кропивницького на період до 2030 року" розміщено на офіційному веб-сайті Міської ради міста Кропивницького у розділі "Громадянам", підрозділ "Громадська участь", рубрика "Консультації з громадськістю", підрубрика "E·dem Консультації" https://consult.e-dem.ua/consultations/215 та розділі "Економіка", підрозділі "Розробка програм", за посиланням: http://kr-rada.gov.ua/site/uploads/files/Ekonomika/zayava_plan- diy_2030.pdf

Строк громадського обговорення Заяви та надання зауважень і пропозицій до неї – 15 (п'ятнадцять) днів з дати оприлюднення даної публікації.

Зауваження і пропозиції до Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту "План дій сталого енергетичного розвитку та клімату міста Кропивницького на період до 2030 року" залишати на платформі електронної демократії або надсилати департаменту з питань економічного розвитку, торгівлі та інвестицій Міської ради міста Кропивницького на адресу: вул. Велика Перспективна, 41, м. Кропивницький, 25022, чи в електронному вигляді на електронну адресу: ekonomika@krmr.gov.ua

"Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проєкту "План дій сталого енергетичного розвитку та клімату міста Кропивницького на період до 2030 року"