Департамент соціальної політики
03.09.2024
Інформація
для осіб, які звільняються або звільнені з військової служби, з числа ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, членів сімей таких осіб, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України
Механізм забезпечення структурними підрозділами, на які покладені функції з питань ветеранської політики, районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад професійною адаптацію визначено постановою Кабінету Міністрів України від 21 червня 2017 року № 432 «Про затвердження Порядку та умов забезпечення соціальної та професійної адаптації осіб, які звільняються або звільнені з військової служби, з числа ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, членів сімей таких осіб, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України» (далі – Порядок).
Послуги із професійної адаптації відповідно до Порядку можуть отримати:
особи, які звільняються або звільнені з військової служби, з числа ветеранів війни, особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, члени сімей таких осіб, члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, члени сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України, визначених Законом України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
До членів сімей осіб, які звільняються або звільнені з військової служби, з числа ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, належать дружина/чоловік, їх неповнолітні діти, діти, які навчаються за денною формою здобуття освіти, до закінчення ними закладів професійної (професійно-технічної) та вищої освіти, але не більш як до досягнення ними 23 років).
Професійна адаптація - це заходи, спрямовані на здобуття, відновлення та удосконалення професійних знань, умінь та навичок, що здійснюються шляхом:
- підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації за робітничою професією, у тому числі підвищення кваліфікації за освітніми програмами/робочими освітніми програмами;
- отримання іншої спеціальності на основі здобутого раніше ступеня (рівня) освіти, підвищення кваліфікації, проходження спеціалізації, у тому числі із скороченим строком навчання;
- отримання другого (магістерського) рівня вищої освіти на основі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. При цьому вартість такого навчання не повинна перевищувати п’ятнадцятикратний розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб, визначеного законом на момент вступу до закладу освіти.
Умовами забезпечення професійної адаптації відповідно до Порядку є:
- відповідність навчання за актуальними на ринку праці професіями (спеціальностями), що користуються попитом на ринку праці;
- наявність підстав для підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації;
- наявність вакансій, на які потенційно може бути працевлаштована особа за результатами професійної адаптації.
Послуга з професійної адаптації надається особі в порядку черговості. Особа може повторно отримати послугу з професійної адаптації, але не раніше ніж через три роки після отримання такої послуги.
Дія Порядку не поширюється на осіб, які відповідно до Закону України «Про зайнятість населення» проходили протягом останніх трьох років професійне навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації, зокрема отримали ваучери відповідно до Порядку видачі ваучерів для підтримання конкурентоспроможності деяких категорій громадян на ринку праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2013 року № 207.
Професійне навчання осіб здійснюється за очною (денною, вечірньою), заочною, дистанційною, екстернатною, індивідуальною (на робочому місці (на виробництві), дуальною формами здобуття освіти або шляхом їх поєднання, а також за індивідуальними навчальними планами.
Строк професійного навчання осіб визначається робочими навчальними планами, освітніми програмами/робочими освітніми програмами відповідно до законодавства. У разі організації навчання за робітничими професіями строк не може перевищувати 12 місяців.
Після успішного завершення повного курсу навчання за відповідними робочими навчальними планами особи отримують відповідний документ про освіту, а за результатами підвищення кваліфікації - документ про підвищення кваліфікації.
Прийом на навчання здійснюється згідно з умовами прийому до закладів освіти у відповідному навчальному році.
Строки підвищення кваліфікації та стажування встановлюються з урахуванням мети, складності навчання, професійної кваліфікації та визначаються робочими навчальними планами та освітніми програмами/робочими освітніми програмами.
Строк підвищення кваліфікації осіб шляхом навчання на курсах цільового призначення установлюється з урахуванням мети і складності навчання і становить не більше 500 годин.
Центри зайнятості двічі на рік до 20 січня та 20 липня інформують місцеві органи про професії/спеціальності, що користуються попитом на ринку праці, з урахуванням можливостей працевлаштування осіб з інвалідністю.
Зазначена інформація використовується місцевими органами під час розгляду питання визначення напряму професійного навчання осіб з метою сприяння подальшому їх працевлаштуванню.
Для отримання послуг з професійної адаптації необхідно звернутися до органу соціального захисту населення за адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) або за місцем фактичного проживання (перебування) із заявою.
До заяви додаються:
- копія (сканкопія/фотокопія) індивідуальної програми реабілітації (для осіб з інвалідністю внаслідок війни);
- копія (сканкопія/фотокопія) посвідчення, що підтверджує наявність одного зі статусів або копія документа, що підтверджує належність до однієї із вищезазначених категорій;
- копія (сканкопія/фотокопія) свідоцтва про шлюб, для дітей – свідоцтва про народження (для членів сімей осіб, які звільняються або звільнені з військової служби з числа ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною).
За більш детальною інформацією просимо звертатися:
- ЦНАП «Прозорий офіс Кропивницького», вул. Архітектора Паученка, буд. 41/26, робоче місце № 30 або управління соціального захисту населення Фортечного району департаменту, вул. Академіка Корольова, буд. 11, кабінет № 102 (телефон для довідок: (0522) 37 12 57);
- ЦНАП «Прозорий офіс Кропивницького», вул. Архітектора Паученка, буд. 41/26, робоче місце № 34 або управління соціального захисту населення Подільського району департаменту, вул. Архітектора Паученка, 53/39, кабінет № 19 (телефон для довідок: (0522) 24 96 60).
01.07.2024
Інформація для отримувачів державних соціальних допомог, які тимчасово перебувають за кордоном
Міністерство соціальної політики України у зв’язку із надходженням численних запитань щодо продовження державних соціальних виплат громадянам із дітьми, які у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України тимчасово перебувають за кордоном, надає роз’яснення щодо правового врегулювання даного питання.
Відповідно до пункту 2 Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1751 (зі змінами), передбачено, що заяви з необхідними документами та / або відомостями для призначення допомоги сім’ям з дітьми приймаються від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій (військових адміністрацій) (далі – органи соціального захисту населення) у разі надіслання їх поштою або в електронній формі (через офіційний вебсайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний вебпортал електронних послуг – Портал Дія).
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 07.03.2022 № 214 «Деякі питання надання державної соціальної допомоги та пільг на період введення воєнного стану» визначено, що строк виплати державної соціальної допомоги, яку було призначено раніше, продовжується без необхідності звернення в період дії воєнного стану та протягом одного місяця після його припинення чи скасування.
Водночас, у випадках, коли отримувачам допомоги необхідно звернутися до органів соціального захисту населення, щоб підтвердити своє право на подальше отримання допомоги, особи, які перебувають за кордоном, мають можливість надіслати такі документи до органів соціального захисту населення засобами поштового зв’язку або дистанційно подати заяву про призначення/продовження виплати різних видів державної соціальної допомоги в Україні громадянами України, які тимчасово перебувають за кордоном.
Разом з тим Мінсоцполітики інформує про те, що з метою однакового застосування норм законодавства опрацьовується питання внесення змін до нормативно-правових актів, що регламентують порядок надання різних видів державної соціальної допомоги, а саме, конкретизації можливості осіб, які тимчасово перебувають за кордоном, надсилати документи для призначення/продовження соціальних виплат до органів соціального захисту населення, засобами поштового зв’язку.
17.06.2024
Деякі питання відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною «муніципальна няня» на період воєнного стану та протягом трьох місяців після його припинення або скасування
Постановою Кабінету Міністрів України від 07 червня 2024 року № 664 врегульовано питання відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною «муніципальна няня» на період воєнного стану та протягом трьох місяців після його припинення або скасування.
Соціальна послуга «муніципальна няня» розширюється для нових категорій дітей. Відтепер родини переселенців та особи, які проживають з дітьми на територіях, де неможливо забезпечити повноцінну роботу закладів дошкільної освіти, мають право скористатися цією послугою.
Батьки можуть укласти угоду/договір з фізичною, юридичною або особою-підприємцем, які надають послуги догляду за дітьми та отримати компенсацію частини заробітної плати няні від держави. У 2024 році орієнтовний середньомісячний розмір відшкодування вартості послуги з догляду за дитиною віком до трьох років складає 7 100 гривень.
Детальніше з інформацією можна ознайомитись за посиланням: https://nssu.gov.ua/news/sotsialna-posluha-munitsypalna-niania-rozshyriuietsia.
12.06.2024
До уваги осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, визначених статтею 4 Закону України «Про соціальний і правовий захист осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, та членів їхніх сімей»
Особи, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України (далі – постраждалі особи), мають право на забезпечення пільговим санаторно-курортним лікуванням строком на 18 календарних днів або одержання компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті.
Важливо зазначити, що постраждалі особи мають право на забезпечення пільговим санаторно-курортним лікуванням або на одержання компенсації не пізніше ніж через 12 місяців після звільнення з місць несвободи.
Компенсація постраждалій особі виплачується в межах граничної вартості пільгового санаторно-курортного лікування на рахунок постраждалої особи, відкритий в установі уповноваженого банку.
Для одержання пільгового санаторно-курортного лікування або компенсації постраждалим особам необхідно звернутися із заявою до департаменту соціальної політики Кропивницької міської ради за зареєстрованим місцем проживання, а внутрішньо переміщеним особам з їх числа - за фактичним місцем проживання згідно з довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
До заяви додаються наступні документи:
копія паспорта громадянина України;
медична довідка закладу охорони здоров’я за формою № 070/о;
копія реєстраційного номера облікової картки платника податків;
копія документа, що встановлює факт позбавлення постраждалої особи особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України відповідно до статті 4 Закону України «Про соціальний і правовий захист осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, та членів їхніх сімей»;
документ про сплату повної вартості послуг санаторно-курортного лікування, отриманих протягом не менше ніж 18 календарних днів, що засвідчує проходження постраждалою особою санаторно-курортного лікування (для одержання компенсації).
Під час подання копій документів, заявники надають їх оригінали для огляду.
Прийом заяв та пакету документів здійснюється:
управлінням соціального захисту населення Подільського району департаменту соціальної політики Кропивницької міської ради, за адресою: ЦНАП «Прозорий офіс», вул. Архітектора Паученка, буд. 41/26, робоче місце № 34 або вул. Архітектора Паученка, 53/39, кабінет № 14. Телефон для довідок: (0522) 24-96-60;
управлінням соціального захисту населення Фортечного району департаменту соціальної політики Кропивницької міської ради, за адресою: ЦНАП «Прозорий офіс Кропивницького», вул. Архітектора Паученка, буд. 41/26, робоче місце № 30 або вул. Академіка Корольова, буд. 11, кабінет № 102. Телефон для довідок: (0522) 37-12-57.
24.05.2024
ЩОДО НАГЛЯДУ В СФЕРІ ПЕНСІЙНОГО ЗАКОНОДАВСТВА
Відповідно до чинного законодавства України функції здійснення нагляду за дотриманням вимог під час призначення (перерахунку) і виплати пенсій органами Пенсійного фонду України покладені на відділ з нагляду за призначенням (перерахунком) та виплатою пенсій департаменту соціальної політики Кропивницької міської ради.
Основними напрямками роботи відділу є:
перевірка правильності та своєчасності призначення (перерахунку) пенсій;
перевірка правильності та своєчасності нарахування, виплати та припинення виплати пенсій;
перевірка правильності нарахування та складання документів
для виплати пенсій через підприємства, установи, організації, що здійснюють виплату і доставку пенсій;
перевірка виплати пенсій за разовими дорученнями при зміні місця проживання, виїзді на постійне місце проживання за кордон та в інших випадках;
перевірка правильності виплати пенсій особам, які перебувають на повному державному утриманні;
перевірка правильності проведення відрахувань з пенсій та утримання надміру виплачених сум пенсій;
перевірка правильності виплати допомоги на поховання та виплати недоотриманої пенсії у зв'язку зі смертю пенсіонера;
перевірка правильності здійснення індексації пенсії.
За І квартал 2024 року спеціалістами відділу було виявлено 446 порушень під час призначення, перерахунку та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України, із них 62 переплати на суму 71592,47 грн та 317 недоплат на суму 1405994,22 грн.
На особистому прийомі протягом І кварталу 2024 року прийнято 157 осіб та надано роз'яснення з питань пенсійного законодавства.
Прийом громадян з питань пенсійного забезпечення проводиться з 08.00 год. до 12.00 год та з 13.00 год. до 17.00 год. в 315 кабінеті приміщення Центру надання адміністративних послуг у форматі "Прозорий офіс".
19.04.2024
Запрошуємо взяти участь в груповому курсі управління стресом для дорослих САМОДОПОМОГА ПЛЮС (SH+)
Метою курсу є надання інформації про навички, яким ви можете навчитися і практикувати, щоб допомогти собі краще впоратися зі стресом. Ці навички можуть допомогти вам менше зациклюватися на важких думках і почуттях, щоб ви могли більше зосередитися на тому, що для вас важливо.
Курс складається з 5 занять, з періодичністю один раз на тиждень.
Заняття можна відвідувати повним курсом, або кожне заняття окремо.
Участь у курсі безоплатна. Група складається до 20 осіб.
Вікова категорія: 18 +
Спікери: психологи Ольга Коротнюк та Марина Пустомітенко
Дата проведення: 18 квітня 2024 року, 25 квітня 2024 року
Час: 14:30
Місце проведення: Денний центр соціально-психологічної допомоги для постраждалих від насильства, м. Кропивницький, вул. Шатила, 12
Попередня реєстрація обов'язкова за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/1IcLGksapG62pHCrjM_T-qyLXZxoGYbDTJ7d2k6NPj8E/edit
Довідки за телефоном: +380668665512
11.12.2023
До уваги отримувачів соціальних допомог та компенсації, житлових субсидій, пільг на оплату житлово-комунальних послуг!
З метою створення сприятливих умов для реалізації прав дитини у 2020 році в Україні стартував експериментальний проєкт під назвою «єМалятко».
Лише на підставі однієї заяви батьки новонародженої дитини можуть отримати послуги в рамках комплексної послуги «єМалятко»:
проведення державної реєстрації народження;
реєстрації місця проживання дитини;
призначення державної допомоги при народженні дитини;
призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях;
призначення грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”;
внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться у центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я;
реєстрації дитини у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;
визначення належності новонародженої дитини до громадянства України;
внесення інформації про новонароджену дитину до Єдиного державного демографічного реєстру з присвоєнням унікального номера запису в ньому.
Сьогодні таку послугу можна отримати за однією заявою не тільки у закладі охорони здоров’я, де народилась дитина, а також у відділах державної реєстрації актів цивільного стану, у центрах надання адміністративних послуг, які надають адміністративні послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану та через електронний кабінет громадянина.
Наразі батьки, які обрали послугу «єМалятко» та подають заяву про державну реєстрацію народження через портал Дія, можуть також обрати спосіб доставки відповідного свідоцтва у поштове відділення або кур’єром додому.
Заяву на призначення допомоги при народженні дитини можна також подати через офіційний вебсайт Мінсоцполітики.
На Порталі Дія також доступні такі послуги:
Допомога особі, що доглядає за хворою дитиною, — для батьків, усиновлювачів, прийомних батьків, батьків-вихователів, опікуна, піклувальника, який доглядає за хворою дитиною, якій не встановлено інвалідність.
Державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю — соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, яка призначається на весь час інвалідності.
Допомога при усиновленні дитини — для батьків, які усиновили дітей-сиріт або дітей, позбавлених батьківського піклування.
Допомога на дитину одинокій матері або батьку — для одиноких усиновлювачів чи одиноких матерів або батьків, які не перебувають у шлюбі.
Довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
Допомога на проживання внутрішньо переміщеним особам.
Житлова субсидія.
Заяву про надання житлової субсидії, пільг на оплату житлово-комунальних послуг можна також подати через Портал електронних послуг Пенсійного фонду України.
06.11.2023
До уваги осіб з інвалідністю внаслідок війни та військовослужбовців, звільнених з військової служби під час воєнного стану за станом здоров’я
Одержувачами послуг з реабілітації в КП «Знам’янська обласна бальнеологічна лікарня» Кіровоградської обласної ради є особи, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, які зареєстровані на території Кіровоградської області, а для внутрішньо переміщених осіб - за фактичним місцем проживання у Кіровоградській області відповідно до довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (далі - Особи), а саме:
- особи з інвалідністю внаслідок війни, відповідно до пунктів 11-14, 16 частини другої статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
- особи, яким встановлено статус особи з інвалідністю внаслідок війни до 20 лютого 2014 року;
- військовослужбовці, звільнені з військової служби під час воєнного стану за станом, здоров’я на підставі висновку (постанови) військово-лікарської комісії про непридатність до військової служби з виключенням з військового обліку (згідно із списками наданими територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки).
Дія Порядку не поширюється на військовослужбовців, які проходять військову службу.
Для отримання послуг з реабілітації Особи подають до місцевого органу соціального захисту письмову заяву у довільній формі.
До заяви подаються такі документи:
- копія документа, що посвідчує особу, перелік яких визначено пунктом 1 частини першої статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»;
- копія витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання (у разі надання копії паспорта у формі картки);
- копія реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків або повідомлення про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган);
- копія висновку медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності для осіб з інвалідністю;
- копія посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни (у разі наявності);
- копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для осіб, які є внутрішньо переміщеними особами);
- копія документа(ів), який(і) підтверджує(ють) безпосередню участь в АТО/ООС, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України;
- копію військового квитка.
Під час подання копій документів, передбачених цим пунктом, Особи надають їх оригінали для огляду.
Особи забезпечуються послугами з реабілітації в порядку черги раз на рік строком на 14 календарних днів, поділ послуг з реабілітації та передача їх іншим особам забороняється.
Прийом заяв та пакету документів для отримання послуг з реабілітації здійснюється для вищезазначених категорій громадян, які зареєстровані на території:
- Подільського району міста Кропивницького, управлінням соціального захисту населення Подільського району департаменту соціальної політики Кропивницької міської ради, за адресою: ЦНАП «Прозорий офіс», вул. Архітектора Паученка, буд. 41/26, робоче місце № 34. Телефон для довідок: (0522) 24-96-60;
- Фортечного району міста Кропивницького, управлінням соціального захисту населення Фортечного району департаменту соціальної політики Кропивницької міської ради, за адресою: Академіка Корольова, буд. 11, кабінет № 102. Телефон для довідок: (0522) 37-12-57.
16.11.2022
Права громадян щодо сплати за житлово-комунальні послуги в умовах воєнного стану
Проблемне питання
До Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини (далі – Уповноважений) надходять звернення громадян, у тому числі від внутрішньо переміщених осіб, та осіб, які тимчасово перемістилися за кордон, про надання роз’яснень з питань оплати за житлово-комунальні послуги, якщо вони не проживають у будинку (квартирі), у зв’язку із його пошкодженням (руйнацією) або його знаходженням на тимчасово окупованій військами Російської Федерації територіях України.
В окремих своїх зверненнях громадяни повідомляють, що після залишення своїх помешкань вони відповідно припинили оплачувати комунальні послуги.
Під час моніторингу засобів масової інформації Уповноваженим виявлено повідомлення, що деякі громадяни, в яких повністю зруйноване (пошкоджене) внаслідок бойових дій житло, продовжують отримувати платіжні документи на сплату комунальних послуг.
Нормативно-правова база
1. Закони України:
«Про житлово-комунальні послуги» від 9 листопада 2017 року № 2189-VIII (далі – Закон № 2189) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2189-19#Text
«Про внесення зміни до пункту 10-2 розділу XIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про виконавче провадження» щодо зупинення виконання рішень про стягнення з фізичної особи заборгованості за житлово-комунальні послуги у період дії воєнного стану» від 27 липня 2022 року № 2456-IX (далі – Закон № 2456) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2456-20#Text
2. Постанови Кабінету Міністрів України:
від 5 березня 2022 р. № 206 «Деякі питання оплати житлово-комунальних послуг в період воєнного стану» (далі – Постанова № 206) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/206-2022-%D0%BF#Text
від 5 червня 2019 р. № 482 «Про затвердження Порядку здійснення перерахунку вартості послуги з управління багатоквартирним будинком за період її ненадання, надання невідповідної якості» (далі – Порядок № 482) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/482-2019-%D0%BF#Text
3. Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 26.03.2022 № 61 «Про внесення зміни до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг під час дії воєнного стану в Україні», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 березня 2022 р. за № 360/37696 (далі – Наказ № 61) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0360-22#Text
Щодо питання нарахування та оплати житлово-комунальних послуг в період воєнного стану.
Відносини, що виникають у процесі надання та споживання житлово-комунальних послуг регулює Закон № 2189.
За вимогами статті 12 Закону № 2189 надання житлово-комунальних послуг здійснюється виключно на договірних засадах.
Ціна послуги, порядок оплати послуги, права і обов’язки сторін, а також відповідальність сторін за порушення договору є істотними умовами договору про надання житлово-комунальної послуги.
Отже, нарахування та оплата житлово-комунальних послуг здійснюється виходячи з умов договору про надання відповідних послуг, укладеного між споживачем та виконавцем/управителем багатоквартирного будинку, та вимог чинного законодавства.
Щодо нарахування плати за комунальні послуги (послуги з постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, поводження з побутовими відходами) та послугу з управління багатоквартирним будинком споживачам, в яких було зруйновано житло.
У разі якщо житло споживача зруйновано внаслідок ведення воєнних (бойових) дій і, відповідно, комунальні послуги та послуга з управління багатоквартирним будинком з цих причин споживачеві не надаються (не надавалися), плата за ці послуги не нараховується.
Щодо нарахування плати за комунальні послуги (послуги з постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, поводження з побутовими відходами) та послугу з управління багатоквартирними будинками споживачам, що вимушено покинули свої домівки.
Згідно із статтею 7 Закону № 2189 споживач має право на неоплату вартості комунальних послуг (крім постачання теплової енергії) у разі їх невикористання (за відсутності приладів обліку) за період тимчасової відсутності в житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна) споживача та інших осіб понад 30 календарних днів, за умови документального підтвердження відповідно до умов договорів про надання комунальних послуг.
Таким чином, споживачі, які тимчасово залишили свої домівки, можуть скористатися своїм правом за умови надання виконавцю послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, постачання гарячої води, поводження з побутовими відходами заяви та довідки з тимчасового місця проживання, лікування, проходження військової служби, довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
З метою оперативної комунікації, споживачі можуть надсилати відповідні заяви на адресу виконавців за допомогою засобів електронного зв’язку.
Споживачі, які вимушено покинули свої домівки, можуть ознайомлюватися із процедурою оплати послуг на вебсайтах підприємств (виконавців послуг).
Відповідно до статті 8 Закону № 2189 виконавець комунальної послуги зобов’язаний без додаткової оплати надавати споживачу в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про ціни/тарифи, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, норми споживання та порядок надання відповідної послуги, а також про її споживчі властивості та іншу інформацію, а також інформувати споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги відповідно до законодавства.
Більшість підприємств (виконавців послуг) передбачають для своїх споживачів можливість користуватися особистим кабінетом, з допомогою якого можна слідкувати за усіма процесами, що відбуваються з рахунками, оплачувати та завантажувати історію оплат, сформувати довідку про стан особового рахунку, оформити розсилку електронних квитанцій та дізнатися про те, як здійснюється нарахування за надану послугу.
Важливо!
Положення статті 7 Закону № 2189:
- не поширюється на випадки коли у споживача наявні прилади обліку води, оскільки у такому випадку обсяг спожитих послуг з централізованого водопостачання та постачання гарячої води фіксується згідно із показниками приладів обліку (відповідно і нараховується оплата за ці послуги). При цьому, наказом № 61 внесено зміни до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, визначивши особливості розподілу комунальних послуг під час дії воєнного стану в Україні, зокрема застосування коригуючого коефіцієнту, що враховує зміну споживання та надання комунальних послуг в населеному пункті на період дії воєнного стану;
- не стосується послуги з постачання теплової енергії, оскільки навіть при відсутності споживача у приміщенні, його домівка (житлове приміщення чи квартира) опалювалися (послуга з постачання теплової енергії надавалася);
- не стосується послуги з управління багатоквартирним будинком, оскільки оплачуючи дану послугу власники (співвласники) беруть участь в утриманні спільного майна, що їм належить, та зобов’язанні згідно із законодавством відшкодовувати витрати, пов’язані з утриманням багатоквартирного будинку. Споживачі послуг з управління багатоквартирними будинками мають оплачувати ці послуги, якщо вони фактично надаються управителем для відповідного будинку.
Якщо ж послуга з управління багатоквартирним будинком надавалася невідповідної якості (не в повному обсязі), управитель зобов’язаний здійснити споживачам перерахунок розміру плати на умовах та у строки, визначені Порядком № 482.
За наявності спірних питань необхідно звертатися безпосередньо до виконавця послуги/управителя багатоквартирного будинку (сторони договору про надання відповідної послуги) або ж органу місцевого самоврядування, на території якого надаються ці послуги.
Щодо стягнення заборгованості, нарахування громадянам штрафів чи пені за невчасну оплату комунальних послуг, а також припинення надання таких послуг в умовах воєнного стану.
Постановою № 206 до припинення чи скасування воєнного стану в Україні забороняється:
- нарахування та стягнення неустойки (штрафів, пені), інфляційних нарахувань, процентів річних, нарахованих на заборгованість, утворену за несвоєчасне та/або неповне внесення населенням плати за житлово-комунальні послуги;
- припинення/зупинення надання житлово-комунальних послуг населенню у разі їх неоплати або оплати не в повному обсязі.
Постанова Уряду № 206 застосовується з 24 лютого 2022 року
Також Верховною Радою України прийнято Закон № 2456, яким передбачено, що у період дії воєнного стану зупиняється вчинення виконавчих дій у виконавчих провадженнях з виконання рішень про стягнення з фізичної особи заборгованості за житлово-комунальні послуги в територіальних громадах, розташованих у районах проведення воєнних (бойових) дій, або які перебувають чи перебували у тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) відповідно до переліку, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України, або якщо стягнення за житлово-комунальні послуги здійснюється щодо нерухомого майна, яке є місцем постійного проживання такої фізичної особи і було знищено або пошкоджено внаслідок воєнних (бойових) дій.
Роз’яснення Уповноваженого підготовлено на основі отриманої від Міністерства розвитку громад та територій України інформації.
16.11.2022
Права споживачів на придбання через інтернет-магазин «ДроваЄ»
Проблемне питання
До Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини надходять звер- нення від громадян щодо сприяння у вирішенні питання придбання у держав- них підприємств дров для опалення свого помешкання, оскільки у посеред- ників цінна на дрова є занадто великою.
Для громадян, які проживають у сільській місцевості, особливо пенсіонерів ціна на дрова має важливе значення.
З метою спрощення для споживачів механізму закупівлі дров в Україні за- працював державний інтернет-магазин дров для населення «ДроваЄ».
Таке рішення дозволить забезпечити енергетичну стабільність населення на період напруженої ситуації на енергетичному ринку нашої держави внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України.
Лісгоспи вже почали здійснювати заготівлю паливних дров для населення.
Що потрібно знати аби придбати «ДроваЄ»
Щоб скористатися зазначеним інтернет-магазином та придбати дрова необхідно:
1. Зайти на вебресурс https://drovae.gov.ua/ та авторизуватися через електронний цифровий підпис або банк, яким користуєтеся. Це потрібно для ідентифікації особи як громадянина України.
Отримання ключа електронного підпису (КЕП).
Виготовити КЕП на безоплатній основі можливо двома способами звернувшись:
- до органів Державної податкової служби України;
- через онлайн, за допомогою банківського сервісу.
Повний перелік структур, що надають послуги з виготовлення КЕП можна переглянути на сайті Міністерства цифрової трансформації.
Що таке авторизація через банк.
Авторизація через банк, яким споживач користуєтеся це спосіб підтвердження його особи за допомогою банку.
Як авторизуватись через банк.
Необхідно обрати зі списку свій банк, ввести логін та пароль від інтернет-банкінгу.
BankID використовують: Монобанк, ПриватБанк, Ощадбанк, Райффайзен Банк, Альфа-банк та ще понад 30 інших банків.
Як оформити замовлення на придбання та доставку дров.
1. Вказати адресу, куди плануєте доставити замовлення.
Далі система запропонує найближчих постачальників дров.
Коли обрали лісгосп (або лісництво), необхідно обрати із запропонованого переліку тип дров та їхню кількість.
Важливо! За 1 рік кожен громадянин має можливість замовити 15 м³ дров.
2. Надіслати замовлення та очікувати підтвердження від постачальника.
Після отримання замовлення постачальник зв’язується з замовником для уточнення деталей.
Потім замовнику стає доступна функція онлайн оплати замовлення в особистому кабінеті.
Якщо потрібна доставка дров – представник лісгоспу узгоджує із споживачем її вартість з урахуванням логістики.
Після цього в особистому кабінеті стане доступна функція онлайн-оплати послуги «Доставка».
Під час отримання дров особа маєте пред’явити документи, які посвідчують особу та РНОКПП особи, яка оформлювала замовлення.
До відома громадян!
За інформацію Уряду заготівля дров для українців триває.
Вже реалізовано 2 млн 439 тис. кубометрів деревини.
На складах наразі знаходиться близько 187 тис. кубічних метрів.
Загалом до кінця року лісгоспи Державного агентства лісових ресурсів України планують реалізувати 1,1 млн кубічних метрів дров.
Для забезпечення паливними дровами найбільш вразливих категорій громадян на прифронтових територіях Уряд розподілив серед обласних військових адміністрацій 563 мільйони гривень.
Вони підуть на закупівлю та доставку дров для населення Дніпропетровської, Донецької, Запорізької, Миколаївської, Сумської, Харківської, Херсонської, Чернігівської областей.
Роз’яснення Уповноваженого підготовлено на основі інформації опублікованої в засобах масової інформації та вебпорталу самого інтернет-магазину «ДроваЄ»
24.10.2022
«Готуймося!»
Міністерством розвитку громад та територій України розпочато комунікаційну кампанію «Готуймося!», спрямовану на спонукання громадян індивідуально готуватися до опалювального сезону, а саме проводити заходи з побутової термомодернізації власниками квартир та індивідуальних будинків. Саме первинні заходи дозволять зменшити втрати теплової енергії та створити оптимальний мікроклімат в оселях. З інформаційно-графічними матеріалами можна ознайомитись за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/11dhv_JoA5No9AxCx5PTXMTatCTiRm0AH
24.05.2022
Про особливості нарахування та виплати грошових допомог, пільг та житлових субсидій на період дії воєнного стану
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 07 березня 2022 року № 215 «Про особливості нарахування та виплати грошових допомог, пільг та житлових субсидій на період дії воєнного стану» нарахування та виплата грошових допомог, пільг та житлових субсидій на період дії воєнного стану на території адміністративно-територіальних одиниць, де структурні підрозділи з питань соціального захисту населення не мають можливості забезпечити підготовку виплатних документів та проведення фінансування, здійснюється з урахуванням таких особливостей:
1) виплату грошових допомог, пільг та житлових субсидій здійснює акціонерне товариство “Державний ощадний банк України” шляхом перерахування коштів на банківський рахунок (за стандартом IBAN) в банку, в якому відкрито рахунок одержувача, або здійснення грошових переказів через міжнародну платіжну систему “MY TRANSFER” та АТ КБ “Приватбанк”;
2) фінансування виплат грошових допомог, пільг та житлових субсидій проводиться Міністерством соціальної політики на підставі наявних в базах даних державного підприємства “Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики” даних щодо одержувачів грошових допомог, пільг та житлових субсидій.
АТ “Ощадбанк” на кожне 1 число місяця інформує Міністерство соціальної політики про здійснені виплати грошових переказів одержувачам.
У разі коли протягом 60 календарних днів, а починаючи з виплат за травень 2022 року – протягом 30 календарних днів, з дати зарахування переказів АТ “Ощадбанк” одержувачам грошової допомоги, пільг та житлової субсидії одержувачі не звернулися за отриманням грошових переказів, відповідні кошти повертаються до АТ “Ощадбанк” для їх повернення Міністерству соціальної політики не пізніше трьох робочих днів після закінчення такого періоду разом з реєстрами осіб, яким не здійснено виплату грошового переказу.
20.04.2022
Як отримати пенсії та грошову допомогу у період дії воєнного стану
Міністерство соціальної політики інформує.
За вибором людини пенсію або грошову допомогу виплачують Укрпошта або уповноважені банки.
Люди, які перебувають за своїм місцем постійного проживання:
- очікують доставку Укрпоштою пенсії та грошової допомоги додому;
- за наявності безпечних умов для життя можливо отримати самостійно в найближчому поштовому відділенні Укрпошта.
Людям, які в умовах війни змінили своє постійне місце проживання, необхідно:
- обрати зручний спосіб одержання виплат:
- грошовим переказом через АТ «Ощадбанк» без відкриття банківського рахунку;
- переведення Укрпоштою коштів на поштове відділення за новим місцем перебування або до будь-якого автоматизованого відділення Укрпошта.
Якщо людина обрала грошовий переказ через АТ «Ощадбанк», про це повідомляє органи Пенсійного фонду України (особисто, за телефоном, а також через особистий електронний кабінет на веб-порталі електронних послуг), або органи соціального захисту (особисто за телефоном).
У заяві до органу Пенсійного фонду України та органу соціального захисту про переказ коштів через АТ «Ощадбанк» без відкриття банківського рахунку за тимчасовим місцем перебування зазначається ПІБ, паспортні дані та про присвоєння РНОКПП (індивідуального податкового номера) одержувача, його попереднє місце проживання (отримання пенсії) та тимчасове місце перебування.
Якщо людина обрала переведення Укрпоштою пенсії на інше поштове відділення, про це повідомляє органи Пенсійного фонду України (особисто, за телефоном або через особистий електронний кабінет ПФУ) або Укрпошті за телефоном 0 800 300 545 (кнопка) 2.
У повідомленні зазначається:
- ПІБ одержувача пенсії або грошової допомоги;
- Адреса місця проживання, за яким здійснювалася виплата за попередній період (лютий 2022 року);
- Паспортні дані одержувача пенсії або грошової допомги (серія та номер паспорту);
- Номер телефону одержувача пенсії або грошової допомоги;
- Спосіб отримання виплати (на відділення/додому);
- Нова адреса перебування одержувача пенсії або
- якщо Ви отримуєте пенсію або грошову допомогу поштовим переказом, повідомте оператору додатково код переказу, який отримали в SMS-повідомленні;
- якщо Ви не визначилися з місцем отримання виплати та бажаєте отримати її на будь-якому автоматизованому відділенні Укрпошти, до якого буде доступ, повідомте про це оператора.
Кошти виплачуватимуться за заявленим місцем проживання за декілька днів.
Якщо виплачує уповноважений банк, виплата здійснюється шляхом зарахування коштів на поточний рахунок одержувача пенсії або грошової допомоги, відкритий в уповноваженому банку.
У разі, якщо уповноважений банк, обраний одержувачем, не зможе виконувати свої функції, кошти будуть переказані до АТ «Ощадбанк» без відкриття рахунку, про що людину додатково повідомлять органи Пенсійного фонду України або органи соціального захисту для отримання коштів у відділенні АТ «Ощадбанк» людині необхідно пред’явити паспорт та довідку про присвоєння РНОКПП (індивідуального податкового номера).
13.04.2022
ДО УВАГИ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ, ЯКІ ОТРИМАЛИ ДОВІДКИ В УПРАВЛІННЯХ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ!
Якщо заявник отримав довідку внутрішньо переміщеної особи в управліннях соціального захисту населення Подільського або Фортечного районів департаменту соціальної політики Кропивницької міської ради, заяву на виплату допомоги на проживання він має подати до вищезазначених управлінь.
Якщо довідка отримана в управліннях соціального захисту населення, подати заяву на виплату допомоги на проживання через застосунок Дія можливості не буде.
Ти був вимушений покинути власну оселю під час війни?
Шукаєш тимчасовий безкоштовний прихисток для себе та своєї сім`ї?
Шукай житло за допомогою сервісу "Допомагай" https://shelter.dopomagai.org, який розробила команда волонтерів ІТ-спільноти разом з Міністерством розвитку громад та територій та з Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України.
Як це працює:
-
якщо шукаєш безкоштовне житло (кімнату чи будинок) для себе та для своєї сім`ї, ти можеш зайти на сайт https://shelter.dopomagai.org та знайти прихисток серед сотен оголошень від небайдужих людей;
-
або зателефонувати на номер гарячої лінії 0(800)332238 (безкоштовно для дзвінків через всі оператори зв'язку України), наші оператори готові допомогти вам у пошуку, якщо у вас немає смартфону чи доступу до Інтернету, щоб знайти прихисток самостійно.
Переваги сервісу:
-
оператори регулярно обдзвонюють оголошення щоб перевірити стан їх актуальності;
-
в кожної зі сторін є можливість залишити відгук чи скаргу на хоста чи переселенця, яку оператори кол-центру перевіряють вручну, що дозволяє уникнути неприємних ситуацій та заблокувати шахраїв.
Якщо у вас є де прийняти тимчасових переселенців, які змушені були полишити свої домівки та евакуюватися – додайте, будь ласка, своє оголошення за допомогою Допомагай!
Можеш допомогти та прихистити переселенця?
Ти: маєш кімнату, будиночок, який ти можеш безкоштовно надати тимчасовим переселенцям.
Вони: тікають від авіаударів та боїв, де Росія напала на нашу країну та знищує її.
Ми: сервіс "Допомагай" https://shelter.dopomagai.org на якому ти можеш розмістити житло, а вони його знайти. Сервіс розроблено командою волонтерів ІТ-спільноти разом з Міністерством розвитку громад та територій та з Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України.
Як це працює:
-
якщо в тебе є житло, ти можеш розмістити це оголошення на сайті https://shelter.dopomagai.org, а той хто шукає його там знайде;
-
або зателефонувати за номером гарячої лінії 0(800)332238 (безкоштовно по України), наші, якщо у тебе немає смартфону чи доступу до Інтернету, щоб розмістити оголошення чи знайти прихисток самостійно.
Переваги сервісу:
-
оператори регулярно обдзвонюють оголошення щоб перевірити стан їх актуальності;
-
власники житла отримують смс-нагадування з проханням актуалізувати свої оголошення через веб-сайт або гарячу лінію;
-
в кожної зі сторін є можливість залишити відгук чи скаргу на власника чи переселенця, яку оператори кол-центру перевіряють вручну, що дозволяє уникнути неприємних ситуацій та заблокувати шахраїв.
Якщо у вас є де прийняти тимчасових переселенців, які змушені були полишити свої домівки та евакуюватися – додайте, будь ласка, своє оголошення за допомогою Допомагай!
01.12.2020 11:28
Рейтинг конкурсних пропозицій на 2021 рік
№ з/п | Назва громадського об'єднання соціальної спрямованості | Назва програми (проєкту, заходу) | Кількість балів | |||||||
1 |
Громадська організація "Серця матерів та ветеранів війни Кропивницького" |
Відкривай Україну |
177 |
|||||||
2 | Кропивницька міська організація Української Спілки ветеранів Афганістану | Без поваги до ветерана немає любові до Батьківщини | 157 | |||||||
3 |
Громадська організація "Організація ветеранів України м. Кропивницького" |
Реформування і зміцнення дієвої спроможності "Організації ветеранів України м. Кропивницького" |
152 |
|||||||
4 |
Кропивницьке міське Товариство політичних в'язнів та репресованих |
Історична пам'ять і соціальний захист колишніх політв'язнів і репресованих |
152 |
|||||||
5 |
Кіровоградська міська організація "Спілка незрячих Кіровоградського УВП УТОС" |
Будемо здорові |
152 |
|||||||
6 | Громадська організація "Кропивницька міська організація інвалідів “Сила духу" | Соціальний захист та реабілітація осіб обмеженими фізичними можливостями та особливими потребами | 150 |
08.09.2020 15:52
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішення Виконавчого комітету Міської ради міста Кропивницького 25 серпня 2020 року № 389 |
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення конкурсу з визначення програм (проєктів, заходів), розроблених міськими громадськими об’єднаннями соціальної спрямованості, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка з бюджету міста Кропивницького у 2021 році
Виконавчий комітет Міської ради міста Кропивницького оголошує конкурс з визначення програм (проєктів, заходів), розроблених міськими громадськими об’єднаннями соціальної спрямованості (громадські об’єднання ветеранів, осіб з інвалідністю, Кропивницьке міське товариство політичних в'язнів і репресованих, організацій невиробничої сфери Українського товариства глухих, Українського товариства сліпих та організація Товариства Червоного Хреста України), для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка з бюджету міста Кропивницького у 2021 році (далі - Конкурс).
Конкурс проводиться відповідно до Порядку проведення конкурсу з визначення програм (проєктів, заходів), розроблених міськими громадськими об'єднаннями соціальної спрямованості, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка з бюджету міста Кропивницького, затвердженого рішенням Виконавчого комітету Міської ради міста Кропивницького від 09 липня 2019 року № 396 (зі змінами).
Для участі в Конкурсі громадські об’єднання соціальної спрямованості подають організаторові Конкурсу конкурсні пропозиції.
І. Пріоритетні завдання
Програми (проєкти, заходи), що подаються для участі у Конкурсі, мають бути спрямовані на реалізацію наступних цілей та пріоритетних завдань:
- Забезпечення соціального захисту ветеранів, осіб з інвалідністю, одиноких, пристарілих, непрацездатних та малозабезпечених осіб, здійснення заходів статутними органами громадських об’єднань соціальної спрямованості, передбачених їх статутами (положеннями), реалізація їх програм (проєктів, заходів);
- Відзначення святкових, пам'ятних, історичних дат, встановлених актами Президента України або Верховної Ради України, та дат пов'язаних з вшануванням і увічненням пам'яті ветеранів війни, жертв нацистських переслідувань та політичних репресій, захистом незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, формуванням соборності та державності, проголошенням незалежності України, відвідування військових поховань та військових пам'ятників, а також реалізації положень Конвенції ООН про права осіб з інвалідністю;
- Проведення заходів з військово-патріотичного виховання;
- Розвиток волонтерського руху;
- Проведення спортивно-реабілітаційних та фізкультурно-оздоровчих заходів за умови участі в них переважної кількості представників цільової групи населення;
- Здійснення заходів із соціального захисту осіб з інвалідністю, до яких залучаються громадські об'єднання відповідно до законодавства;
- Розроблення методичних видань з питань соціального захисту, соціальної адаптації, працевлаштування ветеранів та діяльності громадських об’єднань соціальної спрямованості без права їх подальшого використання в комерційних цілях;
- Проведення заходів з соціальної підтримки учасників АТО, ООС, членів їх сімей, членів сімей загиблих (померлих) учасників АТО, ООС.
- Інформування суспільства щодо розв'язання проблем осіб з інвалідністю у місті та формування позитивного ставлення суспільства до осіб такої категорії населення.
ІІ. Види діяльності
У межах Конкурсу можуть бути підтримані такі види діяльності:
- Проведення статутними органами управління громадського об’єднання соціальної спрямованості заходів, передбачених статутом (засідання ради, конференції, загальні збори, тренінги, курси, навчальні семінари, зустрічі у форматі засідань за круглим столом, фестивалі, виставки, концерти), фізкультурно-оздоровчих заходів, заходів та інших інформаційно-просвітницьких заходів відповідно до тематики програми (проєкту, заходу).
- Видання книжок, підручників, довідників, брошур, інформаційних листівок, а також газет і журналів з питань соціального захисту та реабілітації ветеранів війни і осіб з інвалідністю.
- Проведення соціальних опитувань, інформаційних кампаній, фокусгруп, анкетувань, з питань утвердження патріотизму, духовності, моральності та формування загальнолюдських цінностей, акцій з профілактики та формування здорового способу життя.
- Проведення інформаційних кампаній та організація висвітлення у засобах масової інформації певного виду діяльності.
- Підвищення інституційної спроможності громадських об’єднань соціальної спрямованості.
- Створення сприятливого середовища для забезпечення зайнятості осіб з інвалідністю, учасників АТО, ООС, одиноких, пристарілих, непрацездатних та малозабезпечених осіб.
У межах Конкурсу не можуть бути підтримані програми (проєкти, заходи), які:
спрямовані на отримання прибутку;
спрямовані на підтримку політичних партій;
не передбачають міського рівня реалізації.
ІІІ. Вимоги до конкурсної пропозиції
Конкурсні пропозиції можуть подаватися громадськими об'єднаннями соціальної спрямованості, зареєстрованими в установленому порядку не пізніше ніж за шість місяців до оголошення проведення конкурсу.
Для участі у Конкурсі громадські об'єднання соціальної спрямованості подають конкурсну пропозицію, яка повинна бути складена українською мовою та відповідно до вимог містити наступний пакет документів:
|
заяву про участь у Конкурсі;
|
|
|
|
опис програми (проєкту, заходу) та кошторис витрат, необхідних для виконання (реалізації) програми (проєкту, заходу). Опис програми (проєкту, заходу) повинен містити мету і завдання, план виконання із зазначенням строків та відповідальних виконавців на кожному етапі, очікувані результати та конкретні результативні показники виконання (реалізації) програми (проєкту, заходу), інформацію про цільову аудиторію, залучені до виконання (реалізації) програми (проєкту, заходу) інші громадські об'єднання, способи інформування громадськості про хід виконання (реалізації) програми (проєкту, заходу), детальний розрахунок витрат та джерела фінансування;
|
|
|
|
копію статуту (положення) громадського об'єднання соціальної спрямованості, завірену належним чином;
|
|
|
|
копію свідоцтва про реєстрацію громадського об'єднання соціальної спрямованості, скріплену його печаткою (у разі наявності);
|
|
|
|
копію довідки про взяття громадського об'єднання соціальної спрямованості на облік у органі державної податкової служби;
|
|
|
|
копію витягу/виписки з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
|
|
|
|
копію протоколу засідання статутного органу громадського об'єднання соціальної спрямованості про обрання посадових осіб та кількісний склад виконавчого апарату;
|
|
|
|
інформацію про діяльність громадського об'єднання соціальної спрямованості за формою згідно з додатком.
|
Конкурсна пропозиція повинна подаватись у друкованому та електронному вигляді. Усі документи, що складають друкований варіант конкурсної пропозиції, мають бути скріплені печаткою громадського об'єднання соціальної спрямованості (у разі наявності).
Конкурсна пропозиція не повертається учаснику конкурсу.
До участі у Конкурсі не допускаються громадські об'єднання соціальної спрямованості, які:
перебувають у стадії припинення;
щодо яких установлено факт порушення вимог бюджетного законодавства протягом одного попереднього бюджетного періоду.
IV. Граничний обсяг фінансування
Надання фінансової підтримки громадським об’єднанням соціальної спрямованості здійснюється в межах асигнувань, передбачених у бюджеті міста на 2021 рік. Граничний обсяг фінансування за рахунок коштів бюджету міста однієї програми (проєкту, заходу), що подається для участі у Конкурсі з розгляду конкурсних пропозицій, розроблених міськими громадськими об'єднаннями соціальної спрямованості, становить до 80,0 тис. грн.
V. Адреса, за якою приймаються конкурсні пропозиції, строки проведення та прийняття конкурсних пропозицій
Конкурсні пропозиції приймаються щоденно з понеділка по п’ятницю з 10.00 до 12.00 та з 14.00 до 16.00 за адресою: вул. Велика Перспективна, 41, кімната 137, м. Кропивницький, телефон для довідок: 35 83 00.
Конкурсні пропозиції подаються протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дня оприлюднення оголошення про Конкурс на офіційному вебсайті Міської ради міста Кропивницького. Проведення Конкурсу завершується після прийняття конкурсною комісією рішення щодо переможців Конкурсу й обсягів коштів для надання фінансової підтримки на виконання (реалізацію) програм (проєктів, заходів).
Учасникові Конкурсу на його вимогу може бути надана копія протоколу засідання конкурсної комісії.
Заступник начальника управління
соціальної підтримки населення
|
Анатолій ОРЛОВ
|