Податкові новини

11.03.2025

Онлайн-зустріч на тему: "Спрощена система оподаткування для фізичних осіб"

 

Кропивницька ДПІ повідомляє, що 14 березня 2025 року о 10:00 заплановано проведення онлайн зустрічі на тему: "Спрощена система оподаткування для фізичних осіб".

Серед питань, що часто цікавлять суб’єктів господарювання та будуть висвітлені під час зустрічі:
покроковий алгоритм дій при реєстрації підприємницької діяльності;

особливості застосування спрощеної системи оподаткування;

терміни подання звітності. 

Також будуть висвітлені переваги застосування електронних сервісів, що пропонуються ДПС громадянам та бізнесу для проведення процедури реєстрації, проведення звірки по взаєморозрахунках з бюджетом, поданні декларацій та сплаті податків.

Приєднатися до конференції можна за посиланням: https://us06web.zoom.us/j/87870244639?pwd=1Xao8qVIKBIcldI05OIgBQxZ43iJFF.1

Ідентифікатор конференції: 878 7024 4639

 


04.03.2025

Руслан Кравченко: ДПС ініціює зміни до механізму зупинення реєстрації податкових накладних

Пресслужба Державної податкової служби України, опубліковано 03 березня 2025 о 14:06

Голова Державної податкової служби Руслан Кравченко ініціював зміни до механізму зупинення реєстрації податкових накладних.

Державна податкова служба вже передала свої пропозиції до Міністерства фінансів України щодо змін у постанову Уряду № 1165. Про це Руслан Кравченко повідомив на своїй сторінці у Facebook.

«Удосконалюємо роботу системи СМКОР. Йдеться про зменшення кількості блокування податкових накладних, спрощення процедури реєстрації, підвищення ефективності автоматизованого моніторингу, мінімізацію адміністративного тиску. Шість ключових змін. Прогнозуємо, що вони скоротять кількість заблокованих накладних. Але легше буде працювати тим, хто працює прозоро. Схеми та ухилення від податків не пройдуть!» – зауважив він. 

Коротко про зміни:

Збільшено ліміти для безумовної реєстрації накладних – граничний обсяг постачання зросте до 1 млн грн, а на одного контрагента – до 100 тис. грн, змінено умову в частині кількості платників, на яких керівник може займати аналогічну посаду (зараз 3, планується 5). Операції з невеликими сумами (до 10 тис. грн) будуть реєструватися без затримок, цей ліміт нині становить 5 тис. грн. Ліміт загального обсягу таких операцій в поточному місяці буде збільшено до 3 млн грн (наразі 500 тис. грн).   

Спрощено перевірки податкових накладних для підприємців, які працюють у зонах із потенційною загрозою бойових дій, але де наразі немає активних боїв. Планується також швидша обробка накладних з експортними операціями, якщо їхні коди збігаються з кодами в таблиці даних платника податків і він не вважається ризиковим.

Менше бюрократії після виключення платників з переліку ризикових – накладні підлягатимуть автоматичній реєстрації, якщо компанія має позитивну податкову історію та виконуються інші визначені умови.

Удосконалено механізм автоматичного врахування таблиць даних платника – зниження потреби подавати документи для врахування таблиці.

Зміни окремих показників позитивної податкової історії – більше підприємств зможуть скористатися такими показниками. Зокрема ліміти обсягу операцій збільшено з 1 млн грн до 3 млн грн, на одного контрагента зі 100 до 500 тисяч, змінено умову в частині кількості платників на яких керівник може займати аналогічну посаду (зараз 3, планується 5).   

Змінено критерій ризиковості операцій щодо розрахунків коригування податкових зобов’язань при поверненні товару від неплатника ПДВ, а саме не вважатиметься ризиком подання такого розрахунку коригування протягом 90 днів (наразі становить 30). Це зменшить ймовірність блокування розрахунку коригування при поверненні товару від неплатника.

«Сподіваюся, що запропоновані зміни будуть підтримані Мінфіном та Кабміном. Постійно спілкуюся з бізнесом. В усіх регіонах, де вже був, чи не кожне друге питання від підприємців стосується недоліків в роботі СМКОР», – додав Руслан Кравченко.  

Голова ДПС нагадав, що в регіонах організували 29 центрів, де податківці надають максимальну допомогу підприємцям у питаннях, які стосуються зупинення накладних, виведення з категорії ризикових. У лютому майже вдвічі – до 0,39 % – знизили показник заблокованих накладних, з початку року 9,3 тис. субʼєктів підприємництва виведені з ризикових.

 


04.03.2025

До уваги платників податку - власників, орендарів, користувачів земельних ділянок, віднесених до

сільськогосподарських угідь!

 

Визначення загального мінімального податкового зобов'язання фізичним особам здійснюється контролюючими органами за податковою адресою таких осіб.

Мінімальне податкове зобов'язання обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Державного земельного кадастру та/або на підставі оригіналів чи належним чином засвідчених копій відповідних документів платника податків, зокрема документів, що підтверджують право власності/користування.

У разі згоди платника податку з визначеним контролюючим органом загальним мінімальним податковим зобов'язанням та/або розрахованою сумою річного податкового зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб такий платник податку зобов'язаний сплатити зазначену у відповідному податковому повідомленні-рішенні суму податку протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

У разі незгоди платника податку з визначеним контролюючим органом загальним мінімальним податковим зобов'язанням та/або розрахованою у відповідному податковому повідомленні-рішенні сумою річного податкового зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб такий платник податку має право звернутися до контролюючого органу за своєю податковою адресою для проведення звірки даних, використаних для розрахунку суми податку на доходи фізичних осіб, з наданням підтвердних документів, зокрема щодо:

  • земельних ділянок, що знаходяться у платника податку у власності та/або постійному користуванні або в оренді (суборенді, емфітевзисі), їх нормативної грошової оцінки та площі;
  • суми доходу, отриманого від реалізації власної сільськогосподарської продукції;
  • суми сплачених податків, зборів, платежів.

Заяву на проведення звірки разом з копіями підтверджуючих документів можливо подати:

1) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

2) надіслати поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

3) засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги".

 


04.03.2025

До уваги платників ПДВ!

На Кіровоградщині розпочав роботу інформаційний центр з питань реєстрації податкових накладних

Головне управління ДПС у Кіровоградській області інформує, що з метою удосконалення роз’яснювальної та консультаційної роботи з платниками податків з питань реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі ЄРПН), подання та розгляду Таблиць даних платника податку на додану вартість (ТПП), виключення з переліку ризикових платників податку та інших питань, що враховуються при прийнятті рішень про відповідність / невідповідність платника критеріям ризиковості, створено Консультаційний центр у Головному управлінні ДПС у Кіровоградській області. 

Фахівцями Консультаційного центру, здійснюється:

- налагодження діалогу з платниками податків, шляхом проведення роз’яснювальної та консультативної роботи, проведення інформаційної кампанії щодо подання платниками правильно заповнених ТПП;

- складання «дорожніх карт» (алгоритму) платникам щодо дій в конкретних ситуаціях;

- дослідження документів (операцій) платників податків, які можуть вплинути на реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних в ЄРПН, відповідність / невідповідність платника додатку критеріям ризиковості платника ПДВ та врахування / неврахування ТПП.

- обговорення наявних у платників проблемних питань, 

- проведення інших заходів, направлених на зменшення негативних наслідків для платників податків реального сектору економіки, виробників та надавачів послуг.

Для надання консультацій та проведення зустрічей з платниками податку з метою вирішення нагальних питань роботи системи моніторингу відповідності податкових накладних / розрахунків коригувань критеріям оцінки ступеня ризиків (СМКОР), суб’єкти господарювання можуть звернутися за телефонами: (0522) 36-69-37 (0522) 36-69-68, моб. (093) 100-64-25, (066) 679-23-70 або адресою: м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 55, каб.403/1.

Головне управління ДПС у Кіровоградській області

 


31.01.2025


31.01.2025

 


 

31.01.2025

 

 


31.01.2025

 


31.01.2025


31.01.2025