Понад 15 тисяч кропивничан звернулися за консультаціями до “Прозорого офісу” у жовтні
Майже 14 тисяч заяв про надання послуг прийняли працівники Центру надання адмінпослуг "Прозорий офіс" Кропивницького у жовтні. За консультаціями звернулися 15,5 тисяч мешканців громади.
Найчастіше звертаються з питань реєстрації/зняття із реєстрації місця проживання і видачі довідки про місце проживання, а також оформлення пенсійних виплат і оформлення субсидії.
У розрізі послуг:
4 401 заява/послуга у сфері реєстрації місця проживання (департамент надання адміністративних послуг міської ради);
4 325 заяв (послуг) про надання пенсійних і соціальних послуг (Кропивницький відділ обслуговування громадян № 1 (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області);
2 452 заяви (послуги) про надання соціальних послуг (департамент соціальної політики міської ради);
1 852 заяви (послуги) прийнято управлінням адміністративних послуг (департамент надання адміністративних послуг міської ради);
429 заяв (послуг) у сфері реєстрації речових прав (департамент надання адміністративних послуг міської ради);
289 заяв (послуг) про вчинення реєстраційних дій у сфері юридичних осіб та ФОП (департамент надання адміністративних послуг міської ради).