Пологовий будинок №1 у Кропивницькому – приклад ефективної і якісної організації харчування пацієнтів
Міська влада Кропивницького продовжує тримати на контролі якість харчування пацієнтів закладів охорони здоров’я міста. У середу, 11 вересня, інспекційну поїздку до пологового будинку №1 здійснила заступниця міського голови Наталія Дзюба спільно із начальницею управління охорони здоров’я міської ради Оксаною Макарук. Посадовці зустрілися із керівництвом та медичним персоналом закладу.
За словами головного лікаря пологового будинку Людмили Романів на харчування пацієнтів у закладі передбачено 22 гривні на день.
- Для забезпечення якісного харчування ми залучаємо додаткові кошти, благодійні внески, спонсорську допомогу. Щодня у нас в меню є м’ясо, сосиски, яйця, риба. Меню досить різноманітне. Готуємо вареники з картоплею, сиром. Ми навіть печемо випічку, - відзначила Людмила Романів. - Зараз закуповуємо овочі, домовляємося з фермерами, укладаємо договори на постачання харчових продуктів. Картоплю плануємо придбати у Вінницький області по 4 гривні за кілограм, це досить вигідна ціна. Вся продукція має відповідну сертифікацію.
Наталія Дзюба та Оксана Макарук оглянули їдальню, приміщення для додаткового харчування пацієнтів. Як пояснила головний лікар, сюди можуть прийти пацієнті, їхні родичі, працівники закладу та замовити собі, як у кафе, свіжі й гарячі страви.
Крім цього, посадовці перевірили гарячий цех, приміщення для первинної обробки овочів, кондитерський цех. Тут працюють із сучасною кулінарною технікою: тістомісом, шафою для випікання. У харчоблоці встановлені фільтри для очистки води. Заміна картриджів проводиться один раз на три місяці.
Харчування в медичному закладі триразове. У меню на сніданок: гречана каша, варене яйце, чай, на обід — суп вермішелевий, каша ячна, риба жарена, на вечерю — каша геркулесова, чай.
- Пологовий будинок № 1 це приклад правильного менеджменту, залучення коштів та ефективної організації харчування пацієнтів. А про високу якість харчування в медичному закладі найкраще говорить повна відсутність скарг від пацієнтів, - наголосила Оксана Макарук.