Корегуюча заява – розрахунок: формуємо правильно! Консультує ПФУ

П'ятниця, 23 серпня 2024 14:37

Після того, як заяві-розрахунку страхувальника, поданій в особистому кабінеті через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, надано статус “Оплачено”, може з’явитись необхідність корегування заяви- розрахунку, тобто внесення до неї даних на збільшення або зменшення сум.

- “Корегування збільшення”– це отримання додаткового фінансування, дозамовлення, - пояснила Антоніна Торшина, начальник управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області. - “Корегування зменшення”– повернення вже отриманих сум. Також можливе “Корегування “несумових” параметрів” – виправлення інформації про застраховану особу, стаж, пільгу постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи, реквізити лікарняного, причину непрацездатності (для паперових листків непрацездатності), тощо – нульова корегуюча.

Всі корегування відбуваються шляхом створення нової заяви-розрахунку, з ознакою “корегуюча”.

Алгоритм створення корегуючої заяви-розрахунку:

У розділі “Заява-розрахунок” створити “нову” > ввести номер заяви- розрахунку, яка буде корегуватись (тобто основна заява-розрахунок) >натиснути “Продовжити” > відмітити “галочкою” листок непрацездатності, який потрібно відкорегувати > обрати тип корегування (збільшення, зменшення, корегування “несумованих” параметрів) > ввести правильні показники (вірні дані, які б мали бути).

Варто зауважити, наголосила Антоніна Торшина, що до корегуючої заяви-розрахунків страхувальнику потрібно підкріпити скановану копію листа з детальним описом причини виникнення помилки.

Якщо тип корегування заяви-розрахунку “Корегування збільшення”, то підкріплюється сканований лист з поясненням, якщо “Корегування зменшення” – підкріплюється сканований лист з поясненням та сканована копія платіжного доручення про повернення коштів до Пенсійного фонду України.

- У головному управлінні функціонує “гаряча” лінія відділу перевірки правильності розрахунку розміру страхових виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності (099-662-93-91), на яку можна звертатись у разі виникнення запитань щодо формування корегуючих заяв-розрахунків, - нагадала Антоніна Торшина.
 

Усі новини