Бізнес-коло для підприємців: Кропивницький ЦПП впроваджує нові форми зустрічей учасників тренінгів

Четвер, 1 травня 2025 15:25

У Кропивницькому Центрі підтримки підприємців тестують новий формат зустрічей для підприємців – Бізнес-коло. Не у форматі «успішного успіху», а щиро, по-людськи, з досвідом, який справді є основою.

Цей формат народився з потреби бути не просто підприємцем, а частиною спільноти.

- Ми робимо це не тому, що так модно. І не тому, що так роблять усі. Ми започатковуємо цей формат, щоб вистояти і закривати потреби один одного, залишаючи кошти в громаді, — пояснює директорка Центру Анастасія Полтавчук. - Бо коли бізнеси знайомляться — народжується не просто контакт, а опора. Коли підприємець відкриває двері свого офісу, виробництва, історії — з’являється довіра і  розуміння: я не один.

Першу зустріч Бізнес-кола відкрила Галина Дончевська — співзасновниця сімейного бренду преміум класу StarWood.

Це компанія, яка з 2017 року створює ексклюзивні авторські вироби з дерева, металу й полімерів, перетворюючи кожне замовлення на мистецтво. У StarWood не буває двох однакових речей: тут повний цикл виробництва — від обробки дерева до найменших деталей. Над кожним виробом працюють понад 30 фахівців.

Цінності бренду — естетика, відповідальність, сімейна філософія, клієнтоорієнтованість — звучать не з маркетингових листівок, а з голосу засновниці.

І саме таким був виступ Галини Дончевської: живим, чесним, людяним. Це була розмова про шлях від ідеї до бренду, про помилки, виклики, ризики, за допомогою яких ростеш, про команду, яка працює у довірі, підтримці й повазі, про дистрибуцію, дилерів і перший контакт з мережею Епіцентр, про практичні речі — як от відеоінструкції для працівників, «дорожня карта» експортера, чек-лист програм необхідних підприємцю.

Бізнес-коло = синергія:

Це гроші, що залишаються в громаді і працюють на підприємців.

Це знайомства і довіра, які перетворюються на партнерства.

Це рішення, що народжуються в діалозі.

Це — плани, більші за нас: кластери, спільні грантові заявки, поїздки на виробництва/виставки.

Як бачимо, в ЦПП не бояться експериментів і не женуться за старими моделями. Центр об’єднує локальний бізнес, і створює простір, де довіра — головна валюта. Навіть коли важко.

Директорка Центру закликає підприємців ділитися досвідом, дізнаватися більше про інших підприємців громади та популяризувати власну справу.

Хто бажає доєднатися до Бізнс-кола, звертайтесь до Центру за тел.: (068) 875-12-44.

Усі новини