За один день роботи новітній ЦНАП у Кропивницькому прийняв 1100 відвідувачів
До Дня міста у Кропивницькому відкрився і прийняв перших відвідувачів новітній Центр надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс». Він обслуговує не лише кропивничан, а й жителів усієї області. Тут поєднуються адміністративні, соціальні та дозвільні послуги. Про це сьогодні, 23 вересня, під час брифінгу повідомила керуюча справами виконавчого комітету міської ради Альвіна Бондаренко.
- Новий ЦНАП розмістився у колишньому приміщенні Кібернетико-технічного коледжу, що був створений у 1991 році. У 2017 році прийнято рішення утворити на базі коледжу центр надання адміністративних послуг “Прозорий офіс.” Навчальний заклад припинив своє існування у 2018 році. На той момент у ньому навчалося 78 студентів. Для такої кількості студентів не доцільно було використовувати таке велике приміщення. Міська влада погасила борги коледжу у розмірі понад 2 мільйона гривень на заробітну плату та комунальні послуги, - звернула увагу журналістів керуюча справами.
Вчора, 23 вересня, оновлений ЦНАП прийняв 1100 відвідувачів. За словами директора департаменту надання адміністративних послуг Сергія Коваленка, у новому приміщенні надаються 364 види послуг. Вони не лише адміністративного характеру: 92 послуги соціального характеру та 30 пенсійних послуг.
- У нас працюють спеціалісти соціального захисту населення Подільського і Фортечного району, Пенсійного фонду, - зазначив Сергій Коваленко. - Для зручності приміщення розподілено на зони за відповідними кольорами. Якщо людині необхідно оформити послугу реєстраційного характеру, їй необхідно пройти до приміщень помаранчевого кольору, соціального та пенсійного характеру — зеленого кольору, адміністративного — синього кольору. Крім того, є звуковий супровід електронної черги.
У п'ятницю, 25 вересня, сучасні можливості нового ЦНАПу протестують люди з інвалідністю громадської організації “Серце матері”.
Начальник управління капітального будівництва Сергій Білокінь пояснив під час брифінгу пояснив причини зростання кошторисної вартості будівництва об'єкту.
За його словами, вивчивши досвід роботи інших міст, управління капітального будівництва у 2017 році розробило проектно-кошторисну документацію майбутнього ЦНАПу. Загальна кошторисна вартість, на той час, склала близько 53 мільйонів гривень. Проте згодом вартість зросла. У 2018 році відбувся конкурс, у якому Кропивницький успішно захистив свій проєкт і у числі десяти міст України отримав спеціальну цільову субвенцію на будівництво сучасного ЦНАПу.
- Нa час виконання проектних робіт діяли інші вимоги будівельних норм, - відзначив Сергій Білоконь. – Крім того, початково планувалася вполовину менша кількість pобочих місць, ніж маємо нa сьогодні. Тож це вплинуло на необхідність збільшення кількості інженеpних систем, протипожежного облaднaння. Кpім вартості будівництвa тa закупівлі матеріалів у кошторис включено aвтоpський нaгляд, pозpобкa пpоєктно-коштоpисної документaції, технічний нaгляд, монтаж комунікaцій. Зверніть увагу, збільшення енергетичних потужностей ЦНАПу стало причиною додаткових витрат на суму понaд 500 тисяч гpивень тільки за пpиєднaнню до мереж обленеpго. У зв'язку з цими обстaвинaми коштоpиснa вapтість зpослa до 71 млн 200 тис. гpн. Тому я наголошую на тому, що для висновків необхідно спочaтку в усьому детально pозібpaтися тa розпитати у безпосередніх учaсників пpоцесу всі тонкощі, a тоді вже щось говоpити.
Заступник начальника управління, начальник відділу місця проживання особи Катерина Струк звернула увагу ще й на те, що в оновленому ЦНАПі надаються віддалені послуги з питань реєстрації місця проживання.
- Одне віддалене робоче місце знаходиться в ЖЕО № 1, два робочих місця в ЖЕО № 2. Дві дільниці в ЖЕО № 3 і одна дільниця в ЖЕО № 4. Тут ми охоплюємо район Попова та Жадова. В майбутньому плануємо відкрити віддалені послуги і на селищі Новому, - повідомила Катерина Струк.
За інформацією начальника управління адміністративних послуг Ольги Шкоди, у новому ЦНАПі відбулося суттєве розширення видів послуг. До їх переліку додалися такі послуги як видача паспортних документів, реєстрація транспортних засобів, обмін та видача нових посвідчень водія.
- Ці послуги потребують процесу технічного налагодження. Нам необхідно встановити комплексну систему захисту інформації. Працівники управління проходять навчання у Міграційній службі. І вже найближчим часом плануємо запровадити дані види послуг, - підкреслила Ольга Шкода.