У Кропивницькому розпочала роботу комісія з інвентаризації майданчиків: перші кроки та плани
Сьогодні, 04 березня, в Кропивницькій міській раді розпочала свою роботу комісія з інвентаризації дитячих та спортивних майданчиків. Засідання провели співголови комісії, заступники міського голови Олександр Вергун та Сергій Колодяжний. На порядку денному стояло питання передачі на утримання комунальному підприємству паспортизованих майданчиків та інвентаризація решти.
Як повідомив начальник управління молоді та спорту міської ради Вячеслав Гурський, загалом в управлінні на балансі перебуває:
- 53 дитячих майданчики,
- 30 спортивних майданчиків,
- 76 місць, де розташоване окреме обладнання.
При цьому на 39 майданчиків, як дитячих, так і спортивних, вже виготовлено технічні паспорти. Комісія прийняла рішення, що саме з цих 39-ти майданчиків розпочнеться офіційний процес передачі на утримання їх до комунального підприємства “Благоустрій”. Рішення щодо передачі прийматиме виконавчий комітет міської ради.
Особливу увагу комісія планує приділити занедбаним прибудинковим майданчикам, які перебувають у критичному стані та взагалі не мають власників. Робота розпочнеться із інвентаризації усіх таких майданчиків по окремих мікрорайонах міста. Члени комісії виїжджатимуть на огляд майданчиків із фотофіксацією стану об’єктів та складатимуть відповідні акти. Серед повноважень комісії прописано право приймати рішення про демонтаж аварійних об’єктів. Займатиметься цим також КП “Благоустрій”.
Олександр Вергун наголосив на важливості системного підходу до цього питання.
- Це лише перший крок у великій роботі з упорядкування майданчиків міста. Нам необхідно налагодити чітку систему інвентаризації, утримання та ремонту, щоб діти мали безпечні й комфортні місця для відпочинку та занять спортом.