У Кропивницькому презентували роботу модернізованого відділу служби «102» та ситуаційного центру
Сьогодні, 2 лютого, в обласному управлінні Національної поліції прeзeнтували оновлeний кол-центр відділу служби «102» та cитуацiйний цeнтр. Ознайомитись із роботою модернізованих підрозділів запросили керівництво області та міста, а також представників засобів масової інформації Кропивницького.
Презентацію розпочав начальник ГУНП у Кіровоградській області Сергій Кондрашенко. За його словами, поштовхом до реорганізації відділу служби “102” стали нарікання від людей, яким дуже довго доводилось чекати на лінії з’єднання з оператором. За добу працівники кол-центру приймають 800-900 викликів, а у святкові дні їх кількість збільшується до тисячі. Після реорганізації та модернізації кількість операторів у кол-центрі збільшилась з 4 до 8 осіб, а підрозділ отримав нове обладнання. Приміщення служби «102» відтепер обладнано моніторами, на які виводиться зображення зі стаціонарних камер відеоспостереження, розташованих в обласному центрі. Загалом до системи під’єднано 26 камер, що дає змогу відстежувати ситуацію у місцях масових скупчень людей і оперативно реагувати у випадку фіксації правопорушення.
Щодо ситуаційного центру, то його головні завдання — цілодобовий моніторинг оперативної обстановки, підготовка добових зведень, аналіз кримінальних порушень за часом, місцем, обставинами з метою прийняття управлінських рішень щодо подальшого реагування.
- Створення ситуаційного центру — це вимога сьогодення, - зазначив Сергій Кондрашенко. - У випадках ускладнення оперативної обстановки пов’язаних зі скоєнням тяжких та особливо тяжких злочинів, стихійних лих, надзвичайних ситуацій до роботи ситуаційного центру залучаються фахівці структурних підрозділів: слідчі, розшукові, дільничні, в залежності від ситуації, яка виникла. Надалі вони координують роботу служб та підрозділів у напрямках їх діяльності.
За словами керівника ситуаційного центру Дмитра Касьяненка, крім реагування на звернення громадян, працівники підрозділу також слідкують за ситуацією в місті за допомогою камер відеоспостереження. Такі записи зберігаються тривалий час, що дає змогу працівникам інших правоохоронних органів звертатись до центру, щоб знайти відеодоказ злочину або правопорушення.
- Ми також можемо проводити моніторинг місця знаходження осіб, які внаслідок рішення суду знаходяться під домашнім арештом, - повідомив Дмитро Касьяненко. - З часом, сподіваємося, ми зможемо зчитувати номерні знаки машин та навіть обличчя громадян.