«Кропивницький за три дні»: чим цікаве і привабливе місто для туриста
У Кропивницькому, в рамках відзначення 265-ої річниці від заснування, презентували новий інформаційно-туристичний каталог міста. Представлення видання відбулося в атмосфері дружньої зустрічі усіх, хто долучився до випуску буклету та прихильників розвитку туризму в обласному центрі.
На презентацію, яка відбулася у затишному дворику міської ради, завітали міський голова Андрій Райкович, секретар міської ради Андрій Табалов та заступник міського голови Андрій Паливода.
Андрій Райкович тепло привітав авторський колектив, краєзнавців, фотохудожників Кропивницького з важливою для міста подією.
- Приємно у переддень святкування Дня міста зустрічатися на презентації історичних видань. Я згадую, що і в попередні роки з нагоди Дня міста ми презентували краєзнавчі видання про наше місто. Спочатку -”поема” у фотографіях, потім неповторна архітектура. А зараз - яскравий туристичний довідник: як можна провести час у Кропивницькому за один, два чи три дні. Це вже підходи європейських міст, - зазначив у своєму виступі міський голова. - Нам необхідно почати комплексно розвивати іміджеву, туристичну привабливість міста. Переконувати депутатів виділяти більше коштів на розвиток цього напрямку, на реставрацію історичних об'єктів, на розробку іміджевих проектів. І багато чого ми вже розпочали робити. Черга - за системною роботою. Такі видання необхідно видавати, поновлювати, доповнювати щорічно.
Секретар міської ради Андрій Табалов висловив подяку всім, хто долучився до створення каталогу.
- Ми розвиваємо наше місто, робимо його привабливим, як для туристів, так і для нас, його мешканців. Закликаю створювати нові проекти, втілювати в життя цікаві ідеї аби наше місто й подальшому розвивалось.
За словами видавця, директора поліграфічного центру “Імекс-ЛТД” Тамари Самиляк, в основу довідника лягли світлини місцевого фотографа Сергія Марущака. Їх доповнили фото інших фотохудожників, як професійних, так і аматорів: Олександра Коломинова, Ігора Демчука, Ольги Краснопольської, Наталії Задираки, Марини Лапіної. Крім цього, Тамара Самиляк висловила подяку всьому авторському колективу, авторам, дизайнеру, верстальнику, всім тим, завдяки кому вийшов друком довідник.
- Наше місто змінилось, ним зацікавились люди з інших міст і країн світу. Із 2015 по 2019 рік Кропивницький відвідали групи з Канади, Ізраїлю, Кіпру, Китаю, Туреччини, Великобританії, Болгарії. Постала необхідність створення такого довідника. У нашого міста великий потенціал. У нього є свої родзинки: фортеця, архітектура, колекція Ільїна, дендропарк та інші. Необхідно думати як залучати туристів, - наголосила у своєму виступі авторка Олена Классова.
Довідник вийшов накладом 5,5 тис. екземплярів. Це невелике, але змістовне видання. В ньому розміщена інформація про важливі краєзнавчі об'єкти міста, які можна відвідати протягом одного, двох аби трьох днів. Крім цього, у виданні є дані про заклади громадського харчування, готелі міста та про регіональні фестивалі.
Надалі у планах міської влади - створення інформаційно-туристичного бюро для подальшого розвитку всіх складових туристичної індустрії.