Комісія з питань бюджету, податків, фінансів, планування та соціально-економічного розвитку
Функції і повноваження комісії з питань бюджету, податків, фінансів, планування та соціально-економічного розвитку
Комісія з питань бюджету, податків, фінансів, планування та соціально-економічного розвитку забезпечує:
- попередній розгляд проекту міського бюджету, звіту про виконання бюджету та підготовку відповідних висновків;
- погодження проекту програми економічного та соціального розвитку міста;
- погодження розподілу переданих з державного бюджету коштів;
- виявлення додаткових надходжень до бюджету, збільшення доходної частини бюджету, економне витрачання бюджетних коштів;
- участь у проведенні експертизи галузевих програм;
- підготовку інших питань бюджету, фінансів, які вносяться на розгляд ради;
- розгляд пропозицій щодо залучення коштів з ЄС та інших країн для розвитку громади міста;
- розгляд проектів рішень, що стосуються повноважень даної комісії, та підготовку пропозицій до них;
- здійснення контролю за виконанням рішень ради.