Маркетингова стратегія громади: у Кропивницькому збирали пропозиції від студентської молоді
Упродовж двох днів, 25 та 26 вересня, в рамках проєкту «Відновлення та посилення спроможності громад» у Кропивницькому відбулася серія фасилітованих зустрічей зі студентством обласного центру на тему «Маркетингова стратегія Кропивницького очима молоді».
Загалом у заходах, що впроваджується Міжнародною організацією з міграції, за фінансової підтримки Німецького банку розвитку KfW від імені Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ), взяли участь понад 100 студентів та їхні викладачі закладів вищої освіти громади: Центральноукраїнського національного технічного університету, Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка, ВСП "Фаховий коледж "Альмаматер. Плюс" Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка, Донецького державного університету внутрішніх справ та Економіко-технологічного інституту імені Роберта Ельворті.
Фасилітацію з аудиторією проводили Олександра Гліжинська – залучена експертка Місцевої асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація Учасницького Розвитку Громад» та Аліна Пузакова – заступник начальника управління – начальник відділу економічного розвитку управління економіки департаменту з питань економічного розвитку Кропивницької міської ради.
Під час зустрічей проводилася робота групах та опрацьовувалися наступні блоки питань:
- маркетингова стратегія, їхня роль в розвитку громади;
- визначення унікальності громади (події, факти, постаті, продукти, сервіси);
- форми популяризації громади (фестивалі, віртуальний музей, туристичний маршрут, інформаційні продукти).
Всі ідеї та пропозиції від студентства задокументовані та будуть розглянуті під час розробки Маркетингової стратегії громади.