Успішне оточення - як перший крок до вдалого бізнесу: студенти Кропивницького ознайомилися з молодіжним підприємництвом
"Справа не в ідеях. Справа в реалізації ідей". Тож надихнувшись цитатою співзасновника Behance - Скотта Бєльського, колектив управління молоді та спорту Кропивницької міської ради реалізував корисний та інформативно-відвертий Воркшоп для молоді міста за темою "Молодіжне підприємництво".
На сьогодні в умовах війни економіка країни потребує особливої підтримки, а також грамотного залучення участі зростаючого покоління. Хто, як не молодь, здатна змінити ситуацію на краще! Актуальність ідеї заохочення молоді до підприємницької діяльності лягла в основу організації на території Центру розвитку підприємництва вступного лайту для зацікавлених студентів, де юнаки та юнки познайомилися з основами молодіжної підприємницької діяльності.
Реєстрація учасників відбувалася за допомогою анкетування у веб додатку, розповсюдженого соціальними мережами серед молодіжних груп міста. За встановлених три дні доступу було зареєстровано 72 охочих взяти участь у воркшопі. У більшості це були студенти Центральноукраїнського національного технічного університету, Кропивницького фахового коледжу харчування та торгівлі, Кропивницького аграрного фахового коледжу, економіко-технологічного інституту імені Роберта Ельворті, Донецького національного медичного університету, Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка, Центральноукраїнського інституту розвитку людини та фахового коледжу ВМУРоЛ "Україна".
Перед початком воркшопу з мотиваційною промовою до студентів звернувся начальник управління молоді та спорту міської ради Вячеслав Гурський.
- Дуже приємно бачити таку кількість зацікавленої молоді, яка проводить вільний від занять час з користю для себе та робить вагомий освітній внесок у своє майбутнє. Знання, отримані вами під час сьогоднішнього воркшопу, дозволять вам обов’язково створити у майбутньому власний успішний продукт, який принесе економіці України потужну підтримку, – наголосив Вячеслав Гурський.
Програма воркшопу була насиченою: про теоретичні основи підприємництва та законодавчу базу розповіла начальниця відділу інвестиційної діяльності та підприємництва Антоніна Малиновська, важливою інформацією про створення та просування власного бренду в соціальних мережах, про монетизацію та практичну частину, про створення власного продукту поділилася експертка з копірайтингу, SMM та маркетингу, підприємиця і тренерка Інна Каташова.
Завершальною та надзвичайно цікавою частиною тренінгу стала поява спеціально запрошених гостей заходу - успішних та взірцевих підприємців міста. У студентів з’явилася унікальна можливість надихнутися відвертими та щирими історіями про шлях до успіху і поставити тематичні питання тренерам.
Запрошеними гостями заходу стали: Катерина Лунгул - власниця кафе "Ваніль", керівниця продажу франшизи "Ваніль", ведуча та організаторка івентів, Дмитро Перевезенцев – власник кав’ярні "Teakava" та переможець міського конкурсу Молода людина року у номінації "Підприємець року".
- Якщо людина відкрита для світу, багато працює та не сидить на місці - вона обов’язково досягне результату. Якщо мати ідею і не підкріплювати її діями - такий проєкт приречений на провал. Справжній підприємець - це той, хто розуміється на власній справі з глибин, тому дуже важливо розпочинати роботу з малого, наприклад я, до того, як стала власницею кав’ярень, працювала звичайною баристою і навіть зараз, коли мої працівники потребують допомоги - залюбки стаю по інший бік барної стійки і готую гостям каву. У підприємництві для мене головне – завжди залишатися людиною, відзначила Катерина Лунгул.
Дмитро Перевезенцев дав студентам чітку авторську формулу успішності, - "Аби досягти успіху, ви повинні чітко сформулювати власну мету. Ось вам від мене п’ять головних пунктів, на які я рекомендую звернути увагу та чітко усвідомити їх:
- всьому свій час, не варто ставити собі вікові рамки або навпаки порівнювати себе із успіхом інших, усе індивідуально;
- мрії та бажання: завжди занотовуйте ідеї, які приходять вам на думку - навіть якщо зараз вони здаються безглуздими, через 5 років це може стати дуже актуальним і зробити сенсацію у вашому оточенні.
- наполегливість та дія: робіть кожен день щось, що наближає вас до мети, головний ворог підприємця – це бездіяльність. будьте видимі, відвідуйте курси, самовдосконалюйтесь, заводьте корисні знайомства.
- аналіз: не бійтеся помилок, найуспішніші люди – це ті, хто помилявся більше за всіх, таким чином ви отримуєте досвід, який неможливо купити за гроші, аналізуйте усе до дрібниць і дійте по іншому, доки результат вас не влаштує."
По завершенні воркшопу, студенти висловили задоволення тренінгом, деякі з них обмінялися контактами зі спікерами заходу, деякі нарешті подолали бар’єр сумнівів щодо власної цінності.
- Я задоволена участю у воркшопі. Особливо приємно, що спікери максимально доступно розповідали про глобальні речі у сфері підприємництва. Особисто я після виступу Інни Каташової вмотивована створювати новий контент у соціальних мережах та просувати його. Атмосфера заходу була дружньою та затишною, - поділилася враженнями студентка ЦНТУ кафедри економічної теорії маркетингу та економічної кібернетики Дар’я Бондар.
Неможливо не відзначити і той факт, що під час повітряної тривоги, коли довелося зупинити захід і перейти в укриття, за спільним бажанням студентів та спікерки Антоніни Малиновської семінар було продовжено у сховищі. Молодь уважно слухала інформацію та задавала питання. Це свідчить про прагнення молодого покоління до навчання, розвитку та самовдосконалення навіть у такий важкий для країни час і ніщо не стане на заваді процвітанню Української нації.