Усі рекламні конструкції в місті мають утримуватися у належному стані — Олександр Мосін
Заступник міського голови Олександр Мосін зустрівся із власниками рекламних щитів, щоб обговорити вимоги щодо цих конструкцій, встановлених у Кропивницькому.
- Ми хочемо бачити наше місто із гарними рекламними конструкціями, а головне, вони мають бути у належному технічному стані. Є певні правила і вимоги щодо встановлення білбордів, сітілайтів, але й не забувайте про прилеглу територію до них, - звернувся посадовець до підприємців.
Адже, як зауважив керівник інспекції з благоустрою міської ради Олександр Брюховецький, часто рекламні об'єкти заростають бур'янами, які ніхто не скошує, хоча й відповідні угоди для цього виду робіт можна укласти із КП “Благоустрій”. Не всі запрошені знали про такий вид співпраці із комунальним підприємством, тому й дякували за цінну підказку.
Серед рекомендацій, які озвучив Олександр Мосін підприємцям — використовувати об'ємні літери на фасадах об'єктів торгівлі, а фундаменти рекламних опор сховати в землю, де це можливо.
Міська влада плідно працює над урегулюванням вимог щодо розміщення зовнішньої реклами, зокрема, управління містобудування та архітектури працює над “Відкритим геопорталом Кропивницького” — це спеціальний електронний сервіс, де можна відстежити різні рекламні об'єкти із їх основними вихідними даними. А управління торгівлі та побутового обслуговування населення міської ради працює над спеціальним положенням, що також регулюватиме діяльність у рекламній сфері.