У міській раді Кропивницького підводила підсумки діяльності за минулий рік керуючий справами виконкому Альвіна Бондаренко
Підсумки діяльності виконавчих органів, що належать до сфери відповідальності керуючого справами виконавчого комітету міської ради Кропивницького Альвіни Бондаренко були підбиті під час прес – конференції сьогодні, 7 лютого.
Минулий рік був достатньо напруженим для усіх виконавчих органів міської ради, відзначила Альвіна Бондаренко, про це свідчать рядки статистичних даних.
Протягом 2016 року проведено 23 засідання виконавчого комітету, на яких прийнято 707 рішень. За звітний період надійшло 8484 документи від органів влади вищого рівня та від юридичних осіб. Загальним відділом опрацьовано 44308 документів вхідної документації.
Протягом року було проведено 45 нарад за участю міського голови на яких надано 914 доручень керівникам виконавчих органів міської ради. Із 2016 року доручення міського голови почали ставитися на контроль, що значно підвищило виконавчу дисципліну, наголосила Альвіна Бондаренко. Станом на 01 січня 2017 року на контролі залишилося 66 доручень, які потребують для виконання певного терміну. Головним чином це доручення в галузі житлово – комунального господарства..
Протягом 2016 року до відділу по роботі із зверненнями громадян надійшло 20060 звернень, проведено 72 особистих прийоми керівників міської влади, на яких побували понад 520 кропивничан.
Ефективним засобом комунікації міської влади і громади виявилася телефонна “Гаряча лінія” міського голови, - звернула увагу Альвіна Бондаренко. – Впродовж минулого року нею скористалися, щоб порушити важливі питання 6035 мешканців міста. Ми започаткували чергування на “Гарячій лінії” керівників усих рівнів – від міського голови до начальників відділів і управлінь, керівників комунальних служб.
У 2016 році у міській раді впроваджена процедура подання громадянами електронних петицій. Минулого року на адресу міської ради у Кропивницькому надійшла 71 електронна петиція, з яких підтримано було 17.
Особливу увагу хочеться звернути на виконання Закону України “Про доступ на публічну інформацію”, - звернулася до представників ЗМІ керуючий справами виконкому. - Загалом до виконавчих органів міської ради надійшло 647 інформаційних запитів. Чинний закон дозволяє міській раді виставляти рахунки на оплати послуг ксерокопіювання чи сканування документі, якщо мова йде про великі обсяги. Заявники, щоб обійти закон і не платити, розбивають свій запит на кілька, наприклад на початку року із одного інформаційного запиту було утворено 300. Ми отримали відповідні роз’яснення: за умови, якщо запит стосується однієї теми, міська рада правочинно стягуватиме плату за копії документів, якщо їх понад десять.
У 2016 році, відповідно до законодавства України про децентралізацію в міській раді створено 3 нових відділи: реєстраці фізичних та юридичних осіб підприємців, реєстрації нерухомого майна та реєстрації місця проживання.
Впродовж звітного періоду:
- зареєстровано за місцем проживання - 9161 особа
- знято з реєстрації - 9186 осіб
- зареєстровано ФОП - 787, юридичних осіб - 488
- знято з реєстрації - 2568 (грудень - 1745), юридичних осіб - 44
- проведена державна реєстрація речових прав на нерухоме майно, прийнято 5323 заяви.
Станом на 01 грудня 2016 року на квартирному обліку перебувають 2959 сімей та осіб.
Минулого року було проведено 20 засідань громадських комісій, на яких розглянуто 98 житлових питань. Протягом звітного періоду на облік взято 126 сімей, знято - 26 сімей.
У 2016 році за кошти державного бюджету надано квартири:
- 6 сім'ям загиблих воїнів АТО
- 4 сім'ям інвалідів війни І та ІІ груп.
Громадяни міста, які тривалий час перебували на квартирному обліку отримали 8 квартир.
- 2 - із загальної чергу, де вони перебували із 1979-1980 рр.
- 3 - із першочергової черги
- 3 – із позачергової черги.
- 5 кімнат у гуртожитках надані особам, які перебували у відповідній черзі.
Велику кількість відвідувачів зустріли адміністратори Центру надання адміністративних послуг. Електронна черга зафіксувала 111393 особи, від яких прийнято 63759 заяв.
Протягом звітного періоду кількість працівників виконавчих органів міської ради збільшилася на 48 штатних одиниць. Згідно із штатною чисельність кількість працюючих становить 319 осіб.
Альвіна Бондаренко звернула увагу журналістів на той факт, що внесено зміни у питання нагородження відзнаками міської ради. Збільшене грошове заохочення особам, нагородженим Почесною грамотою міської ради та виконавчого комітету. У поточному році вона зросте із майже 200 до 500 гривень.
До активу діяльності міської влади, за словами керуючого справами, без сумніву можна віднести впровадження он-лайн трансляцій засідань сесій міської ради та постійних депутатських комісій, а також запуск оновленої версії сайту міської ради, який наповнювався у співпраці із громадськими активістами.