У Кропивницькому запрацює рекламна концепція міста
Під час апаратної наради міський голова Кропивницького Андрій Райкович зауважив, що роботу зі створення такої концепції нині необхідно значно пожвавити. Адже наразі обласний центр перенасичений бордами, сітілайтами та рекламними вивісками. До того ж не всі вони відповідають високим архітектурним рішенням.
- Громадськість робить нам справедливі зауваження щодо засилля реклами в місті, – зауважив міський голова. - Історичні будівлі в центрі міста обросли рекламними площинами, тому треба швидше розробляти рекламну концепцію, щоб була зі смаком, і підкреслювала архітектуру історичної частини нашого міста!
Ще одне питання, яке Андрій Райкович постійно порушує перед підлеглими – облаштування території міста квітковими клумбами. Очільник міста переконаний, вхід до кожного кафе, магазину, ресторану має бути охайним та, бажано, уквітчаним.
- Це ж не важко прикрасити свій заклад. Чи це фешенебельний ресторан, чи маленьке кафе, але вхід можна уквітчати, - зазначив міський голова. - Яким гарним і привабливим стане наше місто, якщо кожен так зробить. Місто одразу перевтілиться!