Транспортний патруль перевіряв санітарний стан маршрутних таксі у Кропивницькому
Сьогодні, 21 квітня, у Кропивницькому продовжилася перевірка транспортних підприємств щодо дотримання умов договорів по санітарно-технічному стану.
Доручення організувати таку перевірку надав міський голова Кропивницького Андрій Райкович а перевірку здійснює спеціально створена комісія, куди увійшли представники управління розвитку транспорту та зв’язку, обласного управління Укртрансбезбеки та членів Громадської ради при виконавчому комітеті міської ради.
Транспортний патруль перевіряв санітарний стан маршрутних таксі № 3, 5-а, 15 та134 і за результатом представник управління Укртрансбезбеки склав відповідні акти. Також акти склали і представник управління розвитку транспорту та зв’язку та члени Громадської ради при виконавчому комітеті міської ради.
Перевірка, яка тривала із 16.00 до 17.15 виявила, що автобус за маршрутом № 5-а мав неналежний санітарний та технічний стан. А саме: на одній із шин заднього лівого колеса протектор нижче допустимого рівня, захаращене місце під задніми сидіннями салону, незадовільний зовнішній вигляд вхідних дверей (іржа) та відсутній задній трафарет (номер маршруту).
Два автобуси маршруту № 15 теж мали незадовільний санітарний стан, розірвані сидіння, практично несправні вхідні двері (виявлено сторонній гумовий предмет), незадовільний зовнішній вигляд -значно пошкоджені іржою вхідні двері, сміття в салоні та відсутній задній трафарет (номер маршруту).
На транспортному засобі за маршрутом № 134 на шині переднього лівого колеса протектор нижче допустимого рівня але слід відмітити ідеальний зовнішній вигляд та зразковий салон.
У маршрутному таксі № 3 виявлено обірвану обшивку сходинок на вході в салон.
Необхідно відзначити, що перед поминальними днями, які на Лелеківському кладовищі відбудуться 23 та 24 квітня, кінцевою зупинкою маршрут №3 стане цвинтар. Відповідний дозвіл на використання для перевезень цими днями додаткових автобусів на термін до трьох діб надало перевізнику управління розвитку транспорту та зв’язку міської ради.