Стратегічний діалог: розвиток комунального транспорту у Кропивницькому залишається пріоритетом міської влади
Сьогодні, 16 січня, у форматі вже традиційного «Стратегічного діалогу» у міській раді Кропивницького обговорювали програми розвитку громадського транспорту та зв’язку. У розмові з міським головою Андрієм Райковичем взяли участь заступник міського голови Олександр Вергун та начальник управління розвитку транспорту та зв’язку міської ради Віктор Житник.
Від 2015-го року, за ініціативи міського голови, у Кропивницькому розпочалася наполеглива та послідовна робота з розвитку і модернізації КП «Електротранс». За цей час підприємство поповнилося 36 новими автобусами та 41 тролейбусом. Нині мережа міського електротранспорту представлена дев’ятьма маршрутами, тоді як у 2015-му їх було п’ять. Автобусних маршрутів – 40. З них два нових – 114 і 119, розповів Віктор Житник.
Але 2020-й став і роком справжніх випробувань для підприємства. Через пандемію коронавірусної інфекції і вимогу Кабінету Міністрів України обмежити кількість пасажирів у громадському транспорті кількістю сидячих місць, протягом року автобуси та тролейбуси перевезли вдвічі менше пасажирів, ніж у 2019-му. Внаслідок цього прибутки підприємства суттєво знизились. Нині, за словами Віктора Житника виникає гостра необхідність скоригувати тариф на перевезення у комунальному транспорті, який би відповідав сучасним реаліям.
Разом з тим, незважаючи на всі проблеми, розвиток сфери комунального транспорту у Кропивницькому не припиняється. У 2021-му році планується придбати ще 10 автобусів середньої місткості. Андрій Райкович надав доручення вивчити пасажиропотоки і визначити, на яких маршрутах ці автобуси будуть найнеобхідніші.
- Я ставлю завдання невідкладно вивчити ситуацію з перевезеннями пасажирів, щоб визначитись, в яких мікрорайонах автобуси будуть потрібні першочергово. Вивчайте, і обов’язково поцікавтеся думкою містян, - наголосив Андрій Райкович. – Те, що наші автобуси та тролейбуси чітко дотримуються графіків руху – дуже добре, але коли графік десь змінюється, обов’язково попереджайте громаду і оприлюднюйте інформацію завчасно, люди мають її знати.
Управління транспорту розгляне також можливість оптимізації деяких маршрутів та зміни графіку саме у вечірній час. Адже часто після 20-ї години у великогабаритному транспорту їздить лише по одному чи два пасажира.