Роз’яснює ПФУ: звернення громадян ‒ це реалізація та захист власних інтересів
У Головному управлінні Пенсійного фонду України в Кіровоградській забезпечено право кожного громадянина звертатися із зауваженнями, скаргами та пропозиціями для реалізації своїх прав та законних інтересів. На цьому наголосила Людмила Медведєва, начальниця управління документального забезпечення Головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області
За її інформацією, упродовж січня − листопада 2024 року до головного управління надійшло майже 11 тисяч звернень, що в 1,5 рази менше проти минулого року.
Із загальної кількості заявників 84 % − пенсіонери. Традиційно основними були питання призначення та виплати пенсій, субсидій та пільг.
Для звернення громадяни використовували різні засоби комунікації. Більшість заявників звертались до головного управління особисто - подавали звернення на особистих та виїзних прийомах. Через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, Урядовий контактний центр звернулося понад три тисячі громадян, поштою та на електронну скриньку надіслали звернення 3200 осіб.