Розвиток бізнесу в умовах COVID-19: підприємців Кропивницького вчили долати кризи
Питання розвитку бізнесу в умовах COVID-19 та технології подолання кризових явищ на підприємстві обговорювали під час семінару у Кіровоградській регіональній торгово-промисловій палаті, впродовж двох днів, з 23 по 25 листопада.
Захід проводився як складова частина ініціативи з розробки вебсайту "Діловий Кропивницький онлайн (BusinessKrop-online)", що реалізується у рамках проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» за спільного фінансування Європейського Союзу та уряду Німеччини через німецьку федеральну компанію Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Ініціаторами та виконавцями проєкту у Кропивницькому є міська рада спільно з Кіровоградською регіональною торгово-промисловою палатою.
До учасників семінару звернулась координатор проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» Надія Пшенична: «У часи пандемії тематика виходу у діджитал простір є як ніколи актуальною і активна участь підприємців у сьогоднішньому заході найкращим чином показує, що бізнес Кіровоградщини готовий до будь-яких викликів та стрімкого розвитку. Впевнена, що даний проєкт буде працювати на довготривалу перспективу та приносити велику користь усьому регіону!».
Під час семінару діловим колам міста Кропивницького презентували проєкт вебпорталу для бізнесу «Діловий Кропивницький онлайн (BusinessKrop-online)», продемонстрували дизайн сайту, розповіли про його сторінки, функціональне призначення каталогу підприємств та особистого кабінету власника бізнесу.
Протягом дводенного семінару понад 70 представників бізнесу у конференц-залі Кіровоградської РТПП та у режимі онлайн обговорювали питання позиціонування компанії, пошуку цільової аудиторії, розширення продажів, запровадження та використання CRM-систем, підвищення ефективності управління бізнесом, підбору персоналу. Їм допомагали досвідченні експерти-практики Денис Купраш – співзасновник «BMC консалтинг», Марк П’ятигорський – співзасновник «BMC консалтинг», бізнес консультант/тренер (спеціалізація – збільшення обсягу маржі), Сергій Герус – експерт з закриття угод, тренер B2B/B2C-продажів, Олег Литвинець – експерт із запровадження CRM-систем, золотий партнер Битрикс24.
Семінар проходив жваво, у невимушеній атмосфері, із практичним опрацюванням дискусійних питань, конкретними прикладами у роботі бізнесу. Тож по завершенні учасники висловлювали лише позитивні відгуки про захід.
Усім учасникам семінару подякувала Ірина Саєнко. «Тільки спільними зусиллями, набуваючи знання можливо розвивати бізнес, регіон, країну. Сподіваюсь, що знання та уміння отримані за результатами заходу стануть у нагоді представникам усіх компаній, що взяли участь у семінарі», - підсумувала президент Кіровоградської РТПП.