Протягом І півріччя 2019 року понад 10 тисяч осіб скористалися послугою реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання
Звіт про роботу відділу реєстрації місця проживання особи протягом І півріччя 2019 року заслухали під час апаратної наради міського з керівниками виконавчих органів міської ради.
За інформацією т.в.о. начальника відділу реєстрації місця проживання особи Артема Шершнюка, на виконання Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг” з 4 квітня 2016 року органам місцевого самоврядування державою передані повноваження щодо реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання особи, ведення відповідного реєстру територіальної громади.
На виконання зазначеного Закону Міською радою міста Кропивницького прийнято рішення, відповідно до якого міська рада вирішила здійснювати своїми виконавчими органами нові повноваження та утворено відділ реєстрації місця проживання особи.
Основними функціями відділу є формування та ведення реєстру територіальної громади м. Кропивницького, здійснення реєстрації, зняття з реєстрації фізичних осіб.
З 04 квітня 2016 року працівники відділу реєстрації місця проживання особи Міської ради міста Кропивницького надають населенню послуги з реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання.
Послуга з реєстрації місця проживання надається в приміщенні Міської ради міста Кропивницького, в кімнаті № 119, 120. та у ЖЕО, що дозволяє надавати послуги максимально наближено до місця проживання громадян.
Збільшення кількості працівників відділу на 5 штатних одиниць надало можливість зосередити на житлово-експлуатаційних організаціях по 2 інспектори, що призвело до відсутності черг серед громадян, як в житлово-експлуатаційних організаціях так і в приміщеннях міської ради, де надаються послуги з реєстрації місця проживання.
За послугу щодо здійснення реєстрації-зняття з реєстрації місця проживання сплачується адміністративний збір. Він складає 13,60 грн. у разі звернення особи протягом 30 днів з моменту зняття з реєстрації та 40,80 грн. у разі звернення особи з порушенням терміну у 30 днів.
Відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання вносяться, до паспорта громадянина України, тимчасового посвідчення громадянина України, посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання та інших документів, що передбачені чинним законодавством.
Інформація про реєстрацію місця проживання також вноситься до реєстру територіальної громади.
Інформація про реєстрацію місця проживання відображається у паспорті громадянина у вигляді книжечки та у випадку якщо вами оформлено паспорт громадянина України у формі ID – картки, інформація про реєстрацію місця проживання відображається у довідці про реєстрацію місця проживання особи.
На даний час довідка про реєстрацію місця проживання - документ, який видається органом реєстрації особі за її вимогою та підтверджує реєстрацію місця проживання або місця перебування особи.
Довідка про реєстрацію місця проживання видається зокрема при реєстрації місця проживання, при оформленні паспорта громадянина України у формі ID картки, для пред’явлення органам соціального захисту населення з метою отримання різного виду допомог.
- Протягом першого півріччя 2019 року відділом з питань, що стосуються реєстрації місця проживання, прийнято понад 22 тисяч осіб. Послугою щодо реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання скористались 10 469 особи,- зазначив Артем Шершнюк.
Окрім функції реєстрації місця проживання, відділ надає інформацію щодо реєстрації місця проживання на запити суду, правоохоронних органів, нотаріусів, та органів соціального захисту населення.