Протягом 2018 року до міської ради Кропивницького надійшло понад 16 тисяч звернень громадян
Стан роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до виконавчого комітету міської ради Кропивницького протягом 2018 року став одним із головних питань порядку денного апаратної наради міського голови Андрія Райковича сьогодні, 18 лютого.
За інформацією начальника відділу по роботі зі зверненнями громадян Оксани Пономарьової, до міської ради Кропивницького минулого року надійшло 16051 звернення проти 19134 за аналогічний період 2017 року, тобто на 3083 звернень менше.
- За видами надходження це були 113 пропозицій і зауважень, 541 скарга, 15180 заяв і клопотань та 217 інформаційних запитів, - пояснила Оксана Пономарьова. – У таких випадках важливу роль у посилені довіри до влади відіграє особисте спілкування представників місцевих органів виконавчої влади з громадянами.
Начальник відділу звернула увагу, що прийоми громадян у міській раді проводяться регулярно у встановлені і доведені до відома громадян дні та години. Усього впродовж 2018 року було розглянуто 271 звернення від кропивничан, що на 78 звернень менше, ніж минулого року.
Крім того, за звітний період міська рада Кропивницького отримала з органів влади вищого рівня 299 звернень проти 263 за аналогічний період 2017 року.
- За результатами роботи у 2018 році позитивно вирішено 5858 звернень, наголосила Оксана Пономарьова. - Серед порушених питань необхідно відзначити значну кількість звернень щодо надання матеріальної допомоги громадянам, які опинились в надзвичайних екстремальних ситуаціях, виплати матеріальної допомоги учасникам АТО (ООС), членам сімей загиблих, військовополонених та зниклих безвісти, які брали участь в АТО (ООС) на сході України, малозабезпеченим громадянам, а також призначення та виплата соціальної допомоги, субсидії, питання, які стосуються житлово-комунального господарства та інші. По 9794 зверненнях надані роз’яснення працівниками виконавчих органів міської ради, оскільки мешканці звертаються з питань, що не вимагають вирішення, а потребують роз’яснення щодо норм чинного законодавства України.
Ще 83 звернення знаходяться на контролі: вони потребують додаткового часу для їх вирішення. Ці питання найбільше стосуються комплексу проблем у житлово-комунальній сфері та питань регулювання земельних відносин. На 316 звернень підготовлено листи-відмови згідно з чинним законодавством.
Загалом, у зверненнях, які надійшли до міської ради Кропивницького порушено близько 16203 різноманітних питань.
За своїм характером пріоритетне місце займають:
питання комунального господарства – 3674, з яких 1443 вирішено: ремонт доріг, ремонт житла, ліфтів, благоустрій прибудинкових територій, теплопостачання, видалення та формування дерев та інші;
соціальний захист – 4558, з яких 2983 вирішено: виплата матеріальної допомоги малозахищеним верствам населення, членам сімей військовослужбовців, які загинули в зоні проведення антитерористичної операції на сході України, військовослужбовцям, які брали або беруть участь у проведенні антитерористичної операції на сході України, призначення та виплата соціальної допомоги, субсидії та інші;
житлова політика – 1487, з яких 175 вирішено: виділення земельних ділянок, їх приватизація, поліпшення житлових умов, приватизація та інші питання;
транспорт і зв’язок – 2016, з яких 79 вирішено: робота пасажирського транспорту, телефонізація квартир, будинків та інші.
Крім того, 4468 питань стосувалися сфер охорони здоров’я, освіти, сім’ї та молоді, культури, туризму, інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації, порушень громадського порядку, та інших питань.
- Протягом 2018 року на адресу виконавчого комітету міської ради Кропивницького надійшло 46 петицій проти 59 у 2017 році, - повідомила Оксана Пономарьова. - З них 10 петицій зібрали 450 і більше підписів проти 9 у 2017 році, а 36 петицій не набрали необхідної кількості підписів та розглядалися, як електронні звернення. У 2017 році таких петицій було 50.
Кропивничани порушували у поданих петиціях наступні питання:
- створення притулку для бездомних тварин;
- виділення земельної ділянки в центрі Кропивницького для встановлення пам’ятника Андрію Кузьменку (Кузьмі Скрябіну);
- безготівкова оплата за проїзд у маршрутних таксі міста;
- збереження поділу класу на підгрупи при вивченні інформатики;
- збереження поділу класу на підгрупи при вивченні української мови;
- збереження поділу класу на підгрупи при вивченні іноземних мов;
- збереження поділу класу на підгрупи при вивченні трудового навчання;
- збереження фінансування для формування груп продовженого дня (ГПД) для початкової школи;
- надання дозволів на індивідуальне поквартирне опалення та створення програми переходу міста на автономне опалення;
- створення необхідних умов для відкриття закладу швидкого харчування “МакДональдс”.
У міській раді Кропивницького щодня працює сервісний центр муніципальних послуг “Гаряча лінія міського голови”, до якого надійшло протягом 2018 року 3248 усних звернень через відділ по роботі зі зверненнями громадян. Найбільш поширеними питаннями стали: відновлення дорожнього покриття (прибудинкова територія), ремонт покрівель будинків, забезпечення теплопостачанням, забезпечення телетюнером Т2, вирішення проблеми безпритульних тварин, видалення та формування крон дерев та інші.
Спеціалісти відділу по роботі зі зверненнями громадян здійснюють системний контроль за організацією роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради, на підприємствах, в установах та організаціях, та надають своєчасну і оперативну консультативну та практично-методична допомога.