Олександр Мосін: рекламні конструкції у Кропивницькому мають бути у належному технічному і санітарному стані
Під час місячника благоустрою потрібно навести лад не тільки на вулицях і скверах Кропивницького, а й на площинах зовнішньої реклами. На цьому наголосив під час апаратної наради заступник міського голови Олександр Мосін сьогодні, 19 квітня.
- Стан реклами в обласному центрі – незадовільний. Можна зрозуміти труднощі підприємців рекламного бізнесу, пов’язані зі скороченням замовлень рекламних площин і зменшення прибутків. Але всі конструкції білбордів і сітілайтів повинні мати належний технічний і санітарний стан, не загрожувати життю та здоров'ю жителів міста. На площинах, де це можливо, має бути розміщена соціальна реклама на підтримку ЗСУ, з інформацією для переміщених осіб тощо. Вільні від реклами носії треба очистити від порваних постерів і заклеїти чистими фоновими листами, - наголосив Олександр Мосін.
Заступник міського голови зазначив, що управління містобудування та архітектури має негайно зібрати усіх власників рекламних площин на території Кропивницького і провести з ними робочу нараду щодо проведення ретельної перевірки технічного стану усіх конструкцій, як і благоустрою територій навколо них.
Власники об’єктів зовнішньої реклами мають розуміти, що у разі відмови навести лад у своєму господарстві, металеві конструкції і бетонні блоки небезпечних рекламних площин можуть бути використані для посилення обороноздатності Кропивницького
Одночасно, Олександр Мосін доручив юридичному управлінню міської ради опрацювати алгоритм дій для підприємців рекламного бізнесу, які не можуть сьогодні сплачувати кошти до бюджету через відсутність замовлень на рекламу у період воєнного часу