Нові автобуси й дороги: Кропивницький впевнено тримає статус комфортного міста
Міська влада докладає максимум зусиль, аби Кропивницький з кожним роком лише утверджувався у статусі комфортного міста. Цьому сприяють активний ремонт доріг, новий комунальний транспорт, забезпечення пільгових перевезень пасажирів.
- Пільги - це знакова особливість нашого міста. Я не раз про це говорив і при обговоренні бюджету, і на зустрічах із громадськими активістами, - відзначив міський голова Андрій Райкович під час свого звіту перед громадою за результатами діяльності у 2021 році. - Місто Кропивницький є соціальним містом. Це - факт: ми маємо 70 тисяч пільговиків. Повірте, серйозне навантаження на бюджет, коли йдеться про організацію пасажирських перевезень.
Міський голова пригадав, як зовсім недавно, до 2016 року, у Кропивницькому не те, що про належне забезпечення пільгових перевезень можна було говорити, не було можливості взагалі кудись нормально доїхати. Особливо це стосувалося віддалених мікрорайонів: Балашівка, селище Нове, Кущівка, Лелеківка.
- За п’ять років ми не просто припинили монополію приватних маршруток, ми не просто відродили і поставили на ноги комунальне підприємство “Електротранс”, - воно стало лідером у своїй групі перевізників в Україні, - наголосив Андрій Райкович. - Ми задали високу планку якості і стандартів пасажирських перевезень. Майже сто нових, комфортних, габаритних автобусів і тролейбусів сьогодні працюють на маршрутах у Кропивницькому.
Лише у поточному році було придбано чергові 10 новеньких автобусів середньої пасажиромісткості, які обслуговують маршрут Салганні піски, мікр-н Кущівка – центр. Також цього року з'явився новий тролейбусний маршрут № 7-А, що підсилив сполучення між вул. Генерала Жадова, Лелеківкою та 102-м мікрорайоном.
- Скажіть, хто мріяв, що на селище Нове ходитимуть тролейбуси на автономному ходу? І в снах такого не було. А вони рік вже їздять. Я пам'ятаю, як місто раділо першій десятці нових автобусів і всі бігли на площу посидіти в них. А у нинішньому році, коли на відремонтовану Вокзальну виїхали іще 10 нових автобусів, коли вперше на теж новозбудовану вулицю Чернишевського і на Алтайський провулок до лікарні приїхав новий автобус, люди раділи, але сприймали вже це, як абсолютно нормальне явище. І це добре! Це і є місія влади, - підкреслив міський голова.
Нелегкі виклики долає комунальний транспорт в умовах карантину, напружена робота очікує у цьому напрямку і на міську владу — відстоюються інтереси міста на усіх можливих рівнях, про це також згадав Андрій Райкович.
- Якби в місті не було габаритного транспорту, через карантинні обмеження у нас був би транспортний колапс. Так, ми зазнаємо значних збитків, комунальне підприємство вимушене використовувати на маршрутах на 2/3 порожні машини. Десятки листів написані у всі можливі міністерства. Я говорив Прем'єр- Міністру, народним депутатам, міністрам, що жодна економіка не витримає таких навантажень, - звернув увагу міський голова.
Однак міська влада не змінює визначений вектор своєї роботи з модернізації громадського транспорту і продовження надання послуг із пільгового перевезення кропивничан.