Кропивницький проти насильства: містяни пишуть унікальний маніфест

Четвер, 25 листопада 2021 16:34

Кропивницький приєднався до всесвітньої кампанії «16 днів активізму проти ґендерно зумовленого насильства», яка щорічно стартує 25 листопада у  Міжнародний день ліквідації насильства щодо жінок.

На площі перед міською радою свої локації розгорнули представники громадських організацій, поліція міста, соціальні служби. Учасники акції, на знак підтримки кампанії додали до свого одягу символічний елемент - помаранчеві гудзики.

Управління молоді та спорту Кропивницької міської ради у співпраці із Фондом ООН у галузі народонаселення (UNFPA) в Україні встановили тематичну зону — це спеціальний банер, де всі охочі  мали можливість написати свої заклики проти домашнього насильства, висловити підтримку постраждалим і пропозиції щодо викорінення проблеми. Цей захід стане одним із кроків до  написання унікального маніфесту проти домашнього насильства, як складової у реалізації  проєкту UNFPA-Україна «Міста і громади, вільні від домашнього насильства», учасником якого є і Кропивницький.

Усі учасники та учасниці акції отримали спеціальні інформаційні буклети та брендовані подарунки.

Одним із перших свій напис на банері залишив Кропивницький міський голова Андрій Райкович.

«Зробимо все, щоб Кропивницький був містом без насильства» — свій напис Андрій Райкович підкріпив підписом. Заданий тон міським головою підхопили вже далі й інші учасники, більшість написів -  заклики не мовчати і протидіяти насильству вдома в усіх його проявах.

Також до акції долучилися заступник міського голови Сергій Колодяжний, керуюча справами виконавчого комітету міської ради Світлана Балакірєва, представниці  Міжфракційного депутатського об’єднання «Рівні можливості».

Організатори акції закликають кропивничан приєднуватися до кампанії і постити селфі у своїх соцмережах із гештегом #Кропивницький_проти_насильства”.

Адже, вже завтра, 26 листопада, UNFPA-Україна проведе розіграш серед усіх опублікованих дописів і три переможці з кожного міста отримають пакунок із брендованою продукцією кампанії.

 

Усі новини