“Гаряча лінія” міського голови у Кропивницькому залишається важливим механізмом комунікації мешканців обласного центру з владою
Сьогодні, 28 червня, на “Гарячій лінії” міського голови у Кропивницькому впродовж двох годин на дзвінки кропивничан відповідав начальник головного управління житлово-комунального господарства Віктор Кухаренко.
Посадовець відповів на 20 дзвінків з питань: асфальтування дорожнього покриття та прибудинкової території, відновлення кришки каналізаційного люку, прочищення каналізаційного колодязя, відновлення роботи ліфту, ремонту покрівлі будинку, ремонту ливневої системи водовідведення, видалення дерева, розміщення сміттєвого майданчика, встановлення дорожнього знаку, що обмежує рух автомобілів, обстеження труби газопостачання, надання тарифів на послуги ЖЕО, контролю за якістю виконання робіт по благоустрою кладовища, визначення кращого будинку міста, надання інформації про строки підняття рівня води в річці Інгул та плану реконструкції центральної набережної.