“Гаряча лінія” міського голови у Кропивницькому – ефективний інструмент вирішення комунальних проблем
П'ятниця, 17 лютого 2017 15:54
Сьогодні, 17 лютого, впродовж двох годин на дзвінки мешканців Кропивницького, які надходили на “Гарячу лінію” міського голови, відповідали начальник спеціалізованої інспекції Андрій Максюта та директор комунального підприємства “Універсал – 2005” Віктор Панішко.
Кропивничани були активними - посадовці відповіли на 12 дзвінків. У розмові мешканці міста порушили питання дотримання графіку збирання та вивезення твердих побутових відходів, заборони роботи кави-машини біля міської поліклініки №5, вжиття заходів щодо зменшення кількості безпритульних собак, прибирання стихійного сміттєзвалища, вивезення снігу та посипання дорожнього покриття протиожеледною сумішшю.
Усі новини
Грантова підтримка — 2022 у сфері агробізнесу
П'ятниця, 12 серпня 2022 15:00
У Кропивницькому попрощалися з воїном - Героєм головним сержантом Віктором Гуліковим
П'ятниця, 12 серпня 2022 13:55
12 серпня – Міжнародний день молоді!
П'ятниця, 12 серпня 2022 11:35
Микола Рибак: у Кропивницькому вимушених переселенців залучатимуть до громадських робіт
Четвер, 11 серпня 2022 16:47
У Кропивницькому 55 випускників отримали 200-бальний результат основної сесії НМТ
Четвер, 11 серпня 2022 16:12
Кропивницьких підприємців запрошують позмагатися за міні-гранти
Четвер, 11 серпня 2022 15:05
Тролейбуси №4 та №10 у Кропивницькому рухатимуться на новим розкладом
Четвер, 11 серпня 2022 15:00
Кропивницький у жалобі: містяни прощатимуться з Героєм, який віддав життя за Україну
Четвер, 11 серпня 2022 14:58
Безпека дорожнього руху під час війни: науковий підхід
Четвер, 11 серпня 2022 14:56
Представники національних спільнот підтримують українські маркери в топонімічному просторі Кропивницького
Четвер, 11 серпня 2022 14:54