“Гаряча лінія” міського голови у Кропивницькому – ефективний інструмент вирішення комунальних проблем
П'ятниця, 17 лютого 2017 15:54
Сьогодні, 17 лютого, впродовж двох годин на дзвінки мешканців Кропивницького, які надходили на “Гарячу лінію” міського голови, відповідали начальник спеціалізованої інспекції Андрій Максюта та директор комунального підприємства “Універсал – 2005” Віктор Панішко.
Кропивничани були активними - посадовці відповіли на 12 дзвінків. У розмові мешканці міста порушили питання дотримання графіку збирання та вивезення твердих побутових відходів, заборони роботи кави-машини біля міської поліклініки №5, вжиття заходів щодо зменшення кількості безпритульних собак, прибирання стихійного сміттєзвалища, вивезення снігу та посипання дорожнього покриття протиожеледною сумішшю.
Усі новини
У Кропивницькому перевірили готовність Пунктів незламності до можливих блекаутів
Вівторок, 21 жовтня 2025 16:58
Стань частиною перемог: 14 ОП БпАК шукає професіоналів!
Вівторок, 21 жовтня 2025 16:45
Кропивницьку молодь запрошують до Молодіжної ради при Виконавчому комітеті міської ради
Вівторок, 21 жовтня 2025 16:30
Щедрий ужинок перемог юних грацій Кропивницького на Всеукраїнському турнірі з гімнастики
Вівторок, 21 жовтня 2025 16:18
Бізнес і влада: чесний простір для підприємництва у Кропивницькому
Вівторок, 21 жовтня 2025 16:02
Кіровоградський обласний центр з гідрометеорології попереджає про заморозки
Вівторок, 21 жовтня 2025 15:47
Переможний виступ кропивницьких спортсменів на відкритому кубку Черкаської області з кікбоксингу WAKO
Вівторок, 21 жовтня 2025 15:43
У Кропивницькому віддали останню земну шану загиблим землякам – Героям
Вівторок, 21 жовтня 2025 15:29
Волонтерська субота: молодь Кропивницького об’єднується у спільній справі підтримки ЗСУ
Понеділок, 20 жовтня 2025 18:36
У Кропивницькому стартував конкурс "Посадовець року 2025"
Понеділок, 20 жовтня 2025 18:34