Фінансова гра «Service PRO»: кропивницькі бізнес-леді вдосконалювали власні навички в Центрі підтримки підприємництва

Середа, 4 вересня 2024 14:41

Минулої п’ятниці в Центрі підтримки підприємництва зібралися жінки з різних бізнес-сфер: освіта, інтернет-продажі, б’юті-індустрія, SMM-маркетинг. Їх об’єднала спільна мета – підвищити рівень свого сервісу.

Адже, щоб мати успіх, бізнес має бути чутливим до змін об’єму ринку, формувати середовище, де клієнти стають постійними. Недостатньо просто створити якісний продукт та знайти своїх клієнтів – необхідно вибудувати взаємодію так, щоб їм хотілось повертатись до вас ще не один раз.

Розкривала потенціал сервісу через інструмент гри «Service PRO» Любов Яновська.

Любов Яновська – людина багатьох ідентичностей. В одній з них засновниця школи WOW English, в іншій – бізнес-тренер, корпоративний коуч, фасилітатор, ігротехнік та ігропрактик. Всі ці ролі дозволяють їй створювати ефективні навчальні програми, які на 100% відповідають запитам керівників і допомагають досягти амбітних цілей.

Ми запитали в пані Любов, чому вона використовує ігротехніки.

- Ігри – це не просто розвага, це потужний інструмент, що створює вау-ефект і залишає незабутні враження. Це те, що можуть дозволити собі лише лідери ринку, і я, як амбасадорка бізнес-ігор у Кропивницькому, прийшла розповісти вам, що це таке і чому це важливо. Коли люди грають, вони виходять зі звичних ролей, розслабляються і не фокусуються на бізнесових задачах. Замість цього вони заглиблюються в ігрові завдання, вчаться новому, і завдяки цьому їх мозок краще сприймає і запам’ятовує інформацію, - натхненно відповіла експертка.

Гра «Service PRO» розпочалася з вибору марки авто, яке стало метафорою для аналізу сильних сторін і зон росту бізнесів наших учасниць.

Ефект гри: граючи, учасники отримують задоволення, ресурс та перемоги, які перетворюються на нові ідеї. Гра дозволяє глибоко зануритися у бізнес-процеси своєї компанії і знайти рішення, навіть в умовах кризи.

Під час гри учасники зіткнулися з різними типажами клієнтів, і вчилися вміло комунікувати з ними.

І навіть якщо здається, що сервіс у вас ідеальний, завжди є простір для покращень. Звертайтесь до ігротехніків та ставайте lovemark - улю́бленою торговою ма́ркою своїхклієнтів.

Усі новини