Дотримання соціальних гарантій найманих працівників у Кропивницькому перебуває під контролем міської ради
Для цього працює міська робоча група з питань дотримання законодавства про працю, у складі якої є представники головного управління державної Податкової служби в області, головного управління Пенсійного фонду в області, Кропивницької філії обласного центру зайнятості та працівники департаменту з питань економічного розвитку міської ради.
Чергове засідання міської робочої групи з питань дотримання законодавства про працю відбулося 31 липня під головуванням заступника голови робочої групи - начальника відділу праці департаменту з питань економічного розвитку Миколи Рибака. Участь у засіданні взяли члени міської робочої групи, керівники підприємств, установ та організацій міста Кропивницького.
Під час засідання заслухали представників чотирьох підприємств міста Кропивницького, які здійснили нарахування заробітної плати найманим працівникам у розмірі нижче законодавчо встановленого мінімального розміру.
Основною причиною такого явища є переведення на неповний робочий день частини працівників у зв’язку з воєнним станом у країні, ще частина працівників перебуває у відпустці без збереження заробітної плати.
Також члени робочої групи обговорили стан виконання розпорядження начальника Кіровоградської обласної військової адміністрації від 03.06.2024 №483-р "Про дотримання платіжної дисципліни страхувальниками області". Основна увага - погашення заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Так, ще до початку засідання робочої групи один із запрошених суб’єктів господарювання погасив заборгованість зі сплати ЄСВ на суму 48,5 тисячі гривень. Таким чином соціальні гарантії працівників на пенсійне забезпечення дотримані.
Обговорили питання співпраці щодо надання інформації з головним управлінням державної податкової служби у Кіровоградській області та з головним управлінням Пенсійного фонду у Кіровоградській області.