Досвід роботи комісії із впорядкування реклами у Кропивницькому мають бажання перейняти інші міста України
У міській раді Кропивницького відбулось чергове засідання комісії з координації заходів щодо впорядкування розміщення зовнішньої реклами на території міста під головуванням заступника міського голови Олександра Грабенка.
Порядок денний засідання складався із дев’яти питань, що стосувалися як розміщення нових рекламних конструкцій, так і продовження дії дозволів на вже встановлені.
Відмову у встановленні виносної рекламної конструкції отримала власниця аптеки, що знаходиться по вулиці Яновського. Члени комісії зазначили, що така реклама малоефективна і псує загальний естетичний вигляд міста. Відмову отримав і представник власника аптеки, що знаходиться по вулиці Євгена Тельнова. Його пропозиція стосувалась розміщення рекламного вказівника на опорі тролейбусної контактної мережі, а таке розміщення в обласному центрі під забороною. Натомість члени комісії запропонували представнику аптеки розробити проект знака-вказівника у варіанті наземної конструкції, погодивши його з патрульною поліцією. Після цього проект можна буде виносити на розгляд комісії з упорядкування зовнішньої реклами. Представник власника аптеки, яка сама проживає у Кривому Розі, була приємно вражена роботою комісії і цілком погодилася із її зауваженнями.
Вона повідомила, що у Кривому Розі також планують перейняти досвід у кропивницьких колег і створити подібну комісію з упорядкування реклами.
Під час засідання комісія погодила продовження дії дозволів рекламному агенству “Галерея” на розміщення рекламних щитів розміром 3,0 х 6,0 по вулиці Вокзальній, з боку автосалону “Олві-Центр”, і на розі вулиць Великої Перспективної та Великої Пермської. Дозвіл на продовження дії розміщення щита такого самого розміру по вулиці Генерала Родимцева, напроти автосалону “Кіровоград-Авто”отримало ТОВ “Золотий грамофон”.
А от фізична особа підприємець, що є власником одного із сіті-лайтів по вулиці Великій Перспективній, отримав відмову у продовженні дії рекламного об’єкта, оскільки конструкція утримується неналежним чином. Крім того, даний сіті-лайт не входить до схеми розміщення зовнішньої реклами у місті Кропивницький. Власникові було
запропоновано привести сіті-лайт у належний вигляд та подати заяву на внесення змін у схему розміщення реклами.