До Центру надання адміністративних послуг за перше півріччя 2017 року звернулось більше 54 тисячі відвідувачів
Про це повідомив керівник Центру Антон Шевченко сьогодні, 31 липня, під час апаратної наради міського голови.
За його словами, за перше півріччя поточного року було зареєстровано більше 46 тисяч заяв з отримання адмінпослуг, а загалом за весь час роботи Центру його відвідало 447 808 громадян.
- Загалом, у Центрі надається 137 адміністративних послуг, серед яких послуги та дозволи із врегулювання земельних питань та питань архітектури, торгівлі та ресторанного господарства, реєстрації підприємницької діяльності, облаштування автономного опалення, обліку житла, послуги архівного відділу, реєстрації речових прав на нерухоме майно, соціальні послуги, реєстрація громадських організацій, документи дозвільного характеру, які надаються територіальними органами міністерств та відомств, - зазначив Антон Шевченко. - Прийом відвідувачів здійснюють адміністратори Центру, державні реєстратори речових прав на нерухоме майно та реєстрації підприємницької діяльності, та представники інших виконавчих органів міської ради, які територіально розташовані в Центрі.
Основний акцент у роботі Центру, за словами його керівника, робиться на створенні умов для якісного обслуговування відвідувачів та прозорості процедур надання послуг. Так, прийом громадян здійснюється виключно через електронну систему керування чергою, а первинну консультацію відвідувачі мають можливість отримати у представника рецепції. Також приміщення Центру обладнано скриньками для висловлення відвідувачами зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг. А в разі необхідності внесення плати за отримання платних адміністративних послуг, відвідувачі можуть отримати рахунки для здійснення таких платежів в інформаційному терміналі, встановленому в залі очікування Центру. Консультування жителів міста відбувається як у телефонному режимі, так і через оновлений веб-сайт Центру (www.dozvil.kr.ua), на якому громадяни можуть знайти необхідну для них інформацію.
Крім того, у Центрі регулярно проводиться захід “День відкритих дверей” за участю керівників всіх дозвільних органів, а також так званий “громадський моніторинг", який проводиться з метою вивчення реального стану надання адміністративних послуг та рівня задоволеності населення.
Антон Шевченко зазначив, що якість обслуговування суб'єктів звернення у Центрі в цілому характеризується як висока. Так, за результатами анкетування, 96% дописувачів залишилися задоволеними роботою Центру.
У планах на 2017 -2018 роки створення нового сучасного Центру соціальних та адміністративних послуг на базі нового більшого приміщення з більш розширеним додатковим спектром послуг, а саме: послуг соціального характеру, пенсійного забезпечення, оформлення біометричних паспортів та паспортів громадянина України, оформлення шлюбу, народження дитини, реєстрація та перереєстрація транспортних засобів. Також серед першочергових завдань - впровадження до робочої експлуатації електронної системи документообігу та запровадження он-лайн консультацій адміністраторами Центру і представниками дозвільних органів через Skype. Планується підключення до некомерційного порталу igov.org.ua з метою надання адміністративних послуг через мережу інтернет підрозділами міської ради. Вже виконуються відповідні роботи з підключення, і першими будуть надавати свої адміністративні послуги управління містобудування та архітектури та управління по сприянню та розвитку торгівлі