Читай бажання клієнта на обличчі: У Кропивницькому ЦПП вчили ази фізіогноміки
У бізнесі, у спілкуванні з партнерами – бути тонким психологом просто необхідно! Під час ділових переговорів, при обговоренні проєктів, укладанні контрактів – здатність відчувати співрозмовника так само важлива, як і вміння аналітично мислити і блискавично прораховувати всі ризики. Бути психологом у власній справі вчила у Кропивницькому Центрі підтримки підприємництва фізіогномістка і психотерапевтка Наталія Марченко.
Чи знали Ви, що люди з круглою формою обличчя мають швидку реакцію, здатні адаптуватися до будь-яких умов? А людина з великими очима має велику уяву та тягу до планування? Про ці та інші факти говорить інструмент візуальної психодіагностики - фізіогноміка.
Наталія Марченко - фізіономістка, експертка на телебаченні, психотерапевтка, авторка проєкту "BeYou: будь собою і живи своє життя", авторка психологічних продуктів.
Тренерка розповідала про фізіогномічні маркери, за допомогою яких, можна зрозуміти та передбачити поведінку людини відповідно до її особистих мотивів та цінностей.
- Наша голова має три зони: інтелектуальні здібності, емоційна сфера, інстинкти та вольові якості. Все що вище підборіддя це наша інтелектуальна зона. Емоційна сфера – брови, кінчик носа, губи. Інстинкти та вольові якості – щелепа. Відомо, що мозок поділяється на праву і ліву півкулі. Права півкуля, відображається на лівій стороні обличчя і відповідає за особисте життя, хобі, задоволення, стосунки. Ліва сторона нашого мозку відображається на правій стороні обличчя і вона про роботу, - пояснює Наталія Марченко. - Володіючи відповідним умінням "зняти інформацію" з обличчя співрозмовника, можна досягти успіху.
Ця зустріч дала учасницям найважливіші інструменти для розуміння людського обличчя і системи його аналізу. А знання, здобуті на зустрічі, будуть корисні для бізнесу, самопізнання, виховання дітей, для стосунків.