Чи варто йти в Телеграм? У Центрі підтримки підприємництва молоді кропивничани дізнавалися про популярну мережу
Чи варто йти в Телеграм? Який формат обрати? Як уникнути типових помилок ведення телеграм-каналу? На ці та багато інших запитань про поширену нині мережу спілкування з іскрометним гумором та доступною мовою розповідала незалежна експертка з Telegram-маркетингу Світлана Салій під час зустрічі з молоддю у Центрі підтримки підприємництва Кропивницької міської ради.
Телеграм - це месенджер, тому, для початку, потрібно визначитися - вам потрібна присутність в телеграм чи просто треба рекламувати продукти в цій мережі.
Чому ж варто йти в телеграм?
Телеграм не має алгоритмів. Кожен ваш підписник точно отримає написаний вами пост і алгоритми не будуть вирішувати показувати це чи ні.
Трішки статистики: охоплення інстаграм – 10% від ваших підписників, телеграм – 20% охоплення.
Який формат вам потрібен?
Канал – ви автор, всі інші можуть читати, коментувати, але єдина людина, яка може інформувати - лише ви.
Чат-група – ви автор, можете коментувати, але інші люди так само беруть участь у створенні контенту.
Чат-бот – генерує певну діяльність.
Якщо ви вирішили створювати канал – це для вас важливо, слідуйте наступним крокам:
Опис. У вас є 255 символів і 10 секунд щоб переконати людину підписатися на ваш канал. Має містити – короткий опис проєкту, зворотній зв'язок.
Закріп – якщо ви експерт/експертка створили корисний контент і він може бути актуальним довго, його варто закріпити над усіма постами. Можна додати більш розширений опис каналу (яка у вас експертиза, досвід роботи, перелік популярних постів, хештеги). Це дозволяє сформувати уяву про вас, як про експерта.
Форматуйте текст – робіть текст читабельним, грайтеся з аудиторією для того, щоб посилити емоційний зв'язок з вашим читачем. Не забувайте про емодзі!
Кнопки – якщо у вас є пост, де ви робите заклик до дії, підключайте кнопку, але не більше трьох.
Відео – збільшує довіру до вас. Як варіант, завантажте в ютуб і додайте посилання.
Голосові – як ще один вид контенту. Чим більше видів вашого контенту, тим більше верств ваших підписників ви зачепите.
Опитування, квізи – один з варіантів просування каналів.
Чат із вкладками – люди окремо спілкуються в різних вкладках. Цей принцип дозволяє перевести чат в ком’юніті.
Запам’ятайте! Копіюючи пости з інстаграм та файсбук в телегарам ви відразу зазнаєте поразки.