Андрій Райкович: відмова від політизації на користь господарського підходу значно підвищать ефективність діяльності міської ради
Восьма сесія міської ради Кропивницького розпочалася складно, у протистоянні і це наклало свій відбиток на її подальший перебіг. Так прокоментував міський голова Андрій Райкович розвиток подій на сесійному засіданні міськради сьогодні, 15 березня.
- Мені складно коментувати позицію тієї частини депутатів, які покинули сесійну залу, пояснити що ними рухало, - відзначив Андрій Райкович. – Неприємно, що є непорозуміння у депутатському корпусі. Але я чітко розумію, якби перше засідання не було зірване, ми б спрацювали ефективніше і зробили набагато більше.
Очільник міста переконаний, що прийняті сьогодні рішення під час розгляду господарського блоку питань – це якраз та робота на яку очікують від міської ради мешканці міста. Очікували на свою вчасно виплачену заробітну плату педагогічні працівники, які працюють в ПТУ, очікували на матеріальну допомогу хворі кропивничани, очікували на зниження ставок єдиного податку місцеві підприємці, знижок на оплату тарифів ЖКГ чекали родини загиблих в Афганістані, медики чекають завершення створення перинатального центру і нового закладу охорони здоров’я – міської лікарні №2. Мабуть увесь Кропивницький з нетерпінням виглядає на міських маршрутах великомісні автобуси, особливо мешканці віддалених мікрорайонів – селища Нового, Старої Балашівки, Великої Балки, Телецентру, селища Молодіжного, Завадівки. Врешті-решт дійшла черга і до питання, яке викликало демарш.
- Я дотримав слова, поставив на голосування питання скасування рішення виконкому про підвищення тарифів і особисто проголосував за нього, - наголосив міський голова. – Що могло змусити депутатів не голосувати за рішення, які вони самі ж і вносили? На моє глибоке переконання в депутатському корпусі домінує політизація його діяльності. А я виступав і виступаю за господарський підхід. Наприклад, питання розвитку комунального транспорту є надзвичайно актуальним для нашого міста. Більшість кропивничан добираються на роботу і додому громадським транспортом. А сьогодні на ринку перевезень працюють лише приватні перевізники, які відстоюють свої інтереси. А наше завдання – створити умови реальної конкуренції. Із початком роботи нових тролейбусів пасажиропотік на електротранспорті збільшився на 20%, люди свідомо чекають на зупинках комунальні тролейбуси. І прийняття галузевої програми дозволить включити зелене світло придбанню двадцяти нових великомісних автобусів, які перевозять таку ж кількість пасажирів, як і тролейбуси. Погодьтеся, що у віддалених мікрорайонах такий транспорт значно розвантажить маршрути. Так от, сьогоднішнє прийняте рішення дасть можливість розпочати тендерні процедури, у квітні на бюджетній сесії ми виділимо необхідні кошти на закупівлю автобусів, а до вересня, коли школярі і студенти повернуться із канікул, ці автобуси вже мають працювати на повну потужність.