Андрій Райкович: кропивничани мають право на гідне ставлення до себе в кабінетах комунальних служб!
Із людьми необхідно системно і ввічливо спілкуватися та вчасно реагувати на їхні проблеми. На цьому акцентував увагу міський голова Андрій Райкович, звертаючись до керівників підприємств сфери житлово-комунального господарства, під час апаратної наради сьогодні, 17 лютого.
Проблему належного ставлення до людей та дотримання високої якість надання послуг очільник міста порушує постійно. Цього дня він звернувся до керівництва Кропивницького водопровідно-каналізаційного господарства, підприємств «Кіровоградгаз» та «Кіровоградобленерго» з проханням провести наради зі спеціалістами абонвідділів та сервісних служб, аби ті коректніше спілкувались з населенням.
- Люди до вас ходять не з доброї волі. Тим більше, коли всі сьогодні наелектризовані розмірами сум у платіжках, новими тарифами і далеко не завжди якісними послугами, - наголосив міський голова. - Я вже не вперше чую нарікання від кропивничан про якість води. Міськводоканал, зверніть на це увагу. Зробіть необхідні перевірки, публічно ознайомте громаду з результатами контролю якості. Тим більше, що підвищення тарифів на воду є резонансним.
Одночасно, керівник КП “Теплоенергетик” отримав доручення регулярно і публічно роз’яснювати мешканцям міста причини щомісячної зміни вартості наданих підприємством послуг.
- Пояснюйте через ЗМІ, розповідайте, скільки ви, як підприємство, заплатили за газ у грудні, скільки у січні. Нарешті, яким є задекларований тариф, якою є поточна плата за тепло, - відзначив Андрій Райкович. - Це важливі питання, які турбують громаду.
Обов'язок же посадовців міської ради, переконаний Андрій Райкович - слухати, реагувати, відповідати і контролювати в межах повноважень якість надання комунальних послуг у Кропивницькому.