Вакансія |
Підрозділ |
Дата публікації |
Головний спеціаліст відділу інспекційної роботи та дозвільних процедур управління державного архітектурно-будівельного контролю Кропивницької міської ради
Вимоги:
- Вища освіта за освітнім ступенем бакалавра або магістра;
- Галузь знань/спеціальність – архітектура та будівництво;
- Вільне володіння державною мовою;
- Знання нормативно-правових актів з питань державного архітектурно-будівельного контролю;
- Компетенції: стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати в команді.
Цінності:
- Соціальна відповідальність;
- Прозорість і відкритість;
- Доброчесність, справедливість, гідність.
Обов’язки:
- Здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, проєктних рішень під час провадження містобудівної діяльності;
- Здійснення контролю за виконанням виданих приписів у визначених законодавством випадках;
- Проведення перевірок дотримання вимог містобудівного законодавства під час виконання будівельних робіт на території Кропивницької територіальної громади, та виявлення фактів самочинного будівництва.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування;
- П’ятиденний робочий тиждень;
- Постійні підвищення кваліфікації впродовж трудової діяльності;
- Соціальні гарантії згідно КзПП.
|
Кропивницька міська рада -
Виконавчі органи -
Управління державного архітектурно-будівельного контролю
|
05.03.2024 |
Головний спеціаліст відділу по роботі з внутрішньо переміщеними особами департаменту соціальної політики Кропивницької міської ради
Вимоги:
-
Вища освіта за освітнім ступенем бакалавра або магістра;
-
Вільне володіння державною мовою;
-
Компетенції: стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати в команді;
-
знання нормативно-правових актів з питань соціального захисту та підтримки внутрішньо переміщених осіб
Цінності:
- Соціальна відповідальність;
- Прозорість і відкритість;
- Доброчесність, справедливість, гідність.
Обов’язки:
- Забезпечення інформаційної роботи серед внутрішньо переміщених осіб щодо наявності та умов надання різних видів допомог і послуг на території Кропивницької міської територіальної громади.
- Здійснення моніторингу взаємодії суб'єктів надання допомоги (підтримки) внутрішньо переміщеним особам, виявлення їх потреб, аналіз відповідності наявних послуг та допомог.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування;
- П’ятиденний робочий тиждень;
- Постійні підвищення кваліфікації впродовж трудової діяльності;
- Соціальні гарантії згідно КзПП.
|
Кропивницька міська рада -
Виконавчі органи -
Департамент соціальної політики
|
22.04.2024 |
Головний спеціаліст відділу по роботі з ветеранами війни, учасниками АТО та членами їх сімей департаменту соціальної політики Кропивницької міської ради (на період відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника)
Вимоги:
-
Вища освіта за освітнім ступенем бакалавра або магістра;
-
Вільне володіння державною мовою;
-
Компетенції: стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати
в команді;
-
знання нормативно-правових актів з питань соціального захисту та підтримки ветеранів війни та членів їх сімей
Цінності:
- Соціальна відповідальність;
- Прозорість і відкритість;
- Доброчесність, справедливість, гідність.
Обов’язки:
- Робота з ветеранами війни, учасниками АТО та членами їх сімей, надання роз'яснень щодо безоплатної правової допомоги, підготовка розпорядчих документів.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування;
- П’ятиденний робочий тиждень;
- Постійні підвищення кваліфікації впродовж трудової діяльності;
- Соціальні гарантії згідно КзПП.
|
Кропивницька міська рада -
Виконавчі органи -
Департамент соціальної політики
|
22.04.2024 |
Державний реєстратор відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління у сфері державної реєстрації департаменту надання адміністративних послуг Кропивницької міської ради
Вимоги:
- Вища освіта за освітнім ступенем бакалавра, магістра;
- Стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи на іншій посаді, що передбачає виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;
- Наявність сертифікату про підтвердження професійної компетентності у сфері державної реєстрації;
- Вільне володіння державною мовою;
- Знання нормативно-правових актів з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Компетенції: стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати в команді.
Цінності:
- Соціальна відповідальність;
- Прозорість і відкритість;
- Доброчесність, справедливість, гідність.
Обов’язки:
- Здійснення повноважень відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»;
- Формування та ведення реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання послуг з питань державної реєстрації.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування;
- 40-годинний робочий тиждень;
- Постійні підвищення кваліфікації впродовж трудової діяльності;
- Соціальні гарантії згідно КзПП.
|
Кропивницька міська рада -
Виконавчі органи -
Департамент надання адміністративних послуг
|
22.05.2024 |
Державний реєстратор відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно управління у сфері державної реєстрації департаменту надання адміністративних послуг Кропивницької міської ради
Вимоги:
- Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітнім ступенем бакалавра, магістра;
- Галузь знань/спеціальність – Правознавство;
- Стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи на іншій посаді, що передбачає виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;
- Наявність сертифікату про підтвердження професійної компетентності у сфері державної реєстрації;
- Вільне володіння державною мовою;
- Знання нормативно-правових актів з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
- Компетенції: стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати в команді.
Цінності:
- Соціальна відповідальність;
- Прозорість і відкритість;
- Доброчесність, справедливість, гідність.
Обов’язки:
- Здійснення повноважень відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;
- Оформлення та надання інформаційних довідок з Державного реєстру речових прав;
- Ведення прийому громадян та надання їм консультацій щодо переліку документів необхідних для проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування;
- 40-годинний робочий тиждень;
- Постійні підвищення кваліфікації впродовж трудової діяльності;
- Соціальні гарантії згідно КзПП.
|
Кропивницька міська рада -
Виконавчі органи -
Департамент надання адміністративних послуг
|
22.05.2024 |