Вакансії Кропивницької міської ради

Заміщення вакантних посад

Відповідно до п.5 ст.10 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" у період дії воєнного стану особи призначаються на посади в органи місцевого самоврядування без конкурсного відбору.

Для участі у відборі на заміщення вакантних посад у виконавчих Кропивницької міської ради на час воєнного стану, просимо надсилати Ваше резюме на електронну адресу: kadry@krmr.gov.ua

За довідками звертатись:

 м. Кропивницький, вулиця Велика Перспективна, 41, каб. 102

Телефон:

 (0522) 35 83 81

 (0522) 35 83 82

 

Вакансія Підрозділ Дата публікації
Головний спеціаліст відділу інспекційної роботи та дозвільних процедур управління державного архітектурно-будівельного контролю Кропивницької міської ради

Вимоги:

  • Вища освіта за освітнім ступенем бакалавра або магістра;
  • Галузь знань/спеціальність – архітектура та будівництво;
  • Вільне володіння державною мовою;
  • Знання нормативно-правових актів з питань державного архітектурно-будівельного контролю;
  • Компетенції: стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати в команді.

Цінності:

  • Соціальна відповідальність;
  • Прозорість і відкритість;
  • Доброчесність, справедливість, гідність.

Обов’язки:

  • Здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, проєктних рішень під час провадження містобудівної діяльності;
  • Здійснення контролю за виконанням виданих приписів у визначених законодавством випадках;
  • Проведення перевірок дотримання вимог містобудівного законодавства під час виконання будівельних робіт на території Кропивницької територіальної громади, та виявлення фактів самочинного будівництва.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • П’ятиденний робочий тиждень;
  • Постійні підвищення кваліфікації впродовж трудової діяльності;
  • Соціальні гарантії згідно КзПП.

Кропивницька міська рада -

Виконавчі органи -

Управління державного архітектурно-будівельного контролю

05.03.2024
Головний спеціаліст відділу по роботі з внутрішньо переміщеними особами департаменту соціальної політики Кропивницької міської ради

Вимоги:

  • Вища освіта за освітнім ступенем бакалавра або магістра;

  • Вільне володіння державною мовою;

  • Компетенції: стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати в команді;

  • знання нормативно-правових актів з питань соціального захисту та підтримки внутрішньо переміщених осіб

Цінності:

  • Соціальна відповідальність;
  • Прозорість і відкритість;
  • Доброчесність, справедливість, гідність.

Обов’язки:

  • Забезпечення інформаційної роботи серед внутрішньо переміщених осіб щодо наявності та умов надання різних видів допомог і послуг на території Кропивницької міської територіальної громади.
  • Здійснення моніторингу взаємодії суб'єктів надання допомоги (підтримки) внутрішньо переміщеним особам, виявлення їх потреб, аналіз відповідності наявних послуг та допомог.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • П’ятиденний робочий тиждень;
  • Постійні підвищення кваліфікації впродовж трудової діяльності;
  • Соціальні гарантії згідно КзПП.

Кропивницька міська рада -

Виконавчі органи -

Департамент соціальної політики

22.04.2024
Головний спеціаліст відділу по роботі з ветеранами війни, учасниками АТО та членами їх сімей департаменту соціальної політики Кропивницької міської ради (на період відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника)

Вимоги:

  • Вища освіта за освітнім ступенем бакалавра або магістра;

  • Вільне володіння державною мовою;

  • Компетенції: стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати
    в команді;

  • знання нормативно-правових актів з питань соціального захисту та підтримки ветеранів війни та членів їх сімей

Цінності:

  • Соціальна відповідальність;
  • Прозорість і відкритість;
  • Доброчесність, справедливість, гідність.

Обов’язки:

  • Робота з ветеранами війни, учасниками АТО та членами їх сімей, надання роз'яснень щодо безоплатної правової допомоги, підготовка розпорядчих документів.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • П’ятиденний робочий тиждень;
  • Постійні підвищення кваліфікації впродовж трудової діяльності;
  • Соціальні гарантії згідно КзПП.

Кропивницька міська рада -

Виконавчі органи -

Департамент соціальної політики

22.04.2024
Державний реєстратор відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління у сфері державної реєстрації департаменту надання адміністративних послуг Кропивницької міської ради

Вимоги:

 

  • Вища освіта за освітнім ступенем бакалавра, магістра;
  • Стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи на іншій посаді, що передбачає виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;
  • Наявність сертифікату про підтвердження професійної компетентності у сфері державної реєстрації;
  • Вільне володіння державною мовою;
  • Знання нормативно-правових актів з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Компетенції: стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати в команді.

Цінності:

  • Соціальна відповідальність;
  • Прозорість і відкритість;
  • Доброчесність, справедливість, гідність.

Обов’язки:

  • Здійснення повноважень відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»;
  • Формування та ведення реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання послуг з питань державної реєстрації.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • 40-годинний робочий тиждень;
  • Постійні підвищення кваліфікації впродовж трудової діяльності;
  • Соціальні гарантії згідно КзПП.

 

Кропивницька міська рада -

Виконавчі органи -

Департамент надання адміністративних послуг

22.05.2024
Державний реєстратор відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно управління у сфері державної реєстрації департаменту надання адміністративних послуг Кропивницької міської ради

Вимоги:

 

  • Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітнім ступенем бакалавра, магістра;
  • Галузь знань/спеціальність – Правознавство;
  • Стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи на іншій посаді, що передбачає виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;
  • Наявність сертифікату про підтвердження професійної компетентності у сфері державної реєстрації;
  • Вільне володіння державною мовою;
  • Знання нормативно-правових актів з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
  • Компетенції: стресостійкість, комунікабельність, вміння працювати в команді.

Цінності:

 

  • Соціальна відповідальність;
  • Прозорість і відкритість;
  • Доброчесність, справедливість, гідність.

Обов’язки:

  • Здійснення повноважень відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;
  • Оформлення та надання інформаційних довідок з Державного реєстру речових прав;
  • Ведення прийому громадян та надання їм консультацій щодо переліку документів необхідних для проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування;
  • 40-годинний робочий тиждень;
  • Постійні підвищення кваліфікації впродовж трудової діяльності;
  • Соціальні гарантії згідно КзПП.

Кропивницька міська рада -

Виконавчі органи -

Департамент надання адміністративних послуг

22.05.2024