Звертайтеся – і вас почують!
Підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до міської ради Кропивницького впродовж 2016 року стали одним із головних питань апаратної наради міського голови Андрія Райковича сьогодні, 6 лютого.
“Звертайтеся - і Вас почують” – під таким гаслом у міській раді забезпечується право громадян звернутися до місцевих органів влади, наголосила під час наради начальник відділ по роботі зі зверненнями громадян Оксана Пономарьова.
За її словами, для цього у приміщенні міської ради створені належні умови для роботи зі зверненнями громадян та ведення особистих прийомів міським головою, його заступниками та керуючим справами виконавчого комітету.
Всього, відзначила Оксана Пономарьова, впродовж 2016 року до виконавчих органів міської ради надійшло 20060 звернень, що на 8641 більше у порівнянні з минулим роком.
- Важливу роль у посиленні довіри до влади відіграє особисте спілкування представників влади з громадянами, - підкреслила під час наради начальник відділу. - У 2016 році проведено 72 прийоми з особистих питань, де побував 521 громадянин. У порівнянні з минулим роком це на 238 звернень більше. Про результати проведення особистих прийомів постійно висвітлюється на сайті Кіровоградської міської ради.
Оксана Пономарьова звернула увагу, що за результатами роботи у 2016 році, позитивно вирішено 6330 звернення. Серед піднятих питань вона відзначила, перш за все, звернення щодо надання матеріальної допомоги громадянам, які опинились в складних життєвих обставинах, виплати щомісячної адресної матеріальної допомоги учасникам антитерористичної операції в східних областях України та сім”ям загиблих, вимушеним переселенцям із зони АТО і питання, які стосуються вирішення проблем у сфері житлово-комунального господарства.
По 13243 зверненнях надані детальні роз”яснення працівниками виконавчих органів міської ради, адже часто мешканці звертаються з питань, які не вимагають вирішення, а потребують тлумачення норм чинного законодавства України.
186 звернень знаходяться на контролі, вони потребують додаткового часу для їх вирішення. Найбільше таких питань в житлово-комунальному господарстві, наприклад: ремонт покрівлі, заміна каналізаційних мереж, ремонт доріг тощо.
- Особлива увага приділяється розгляду звернень громадян, які відносяться до пільгових категорій населення, - акцентувала увагу Оксана Пономарьова. - Протягом 2016 року надійшло 5355 таких звернень, з яких вже вирішено 1909 питань.
У 2016 році при відділі по роботі зі зверненнями громадян був відкритий сервісний центр муніципальних послуг “Гаряча лінія” міського голови, до якого за звітний період звернулось 6035 мешканців міста Кропивницького,
Із жовтня 2016 року на “Гарячій лінії” щоп'ятниці запроваджено спілкування у телефонному режимі міського голови, секретаря міської ради, заступників міського голови, керівників виконавчих органів, Подільської та Фортечної районних у Кропивницькому рад з мешканцями обласного центру. За звітний період було проведено 12 таких чергувань, під час яких до посадовців звернулися 82 громадянина з різних питань. За такими питаннями, як правило надавалися вичерпні роз”яснення, або ж вони вирішувалися невідкладно.