Завдання «Прозорого офісу» - оперативно і комфортно надати кропивничанам необхідні послуги
Новітній Центр надання адміністративних послуг у Кропивницькому активно приймає відвідувачів. Як повідомив директор департаменту надання адміністративних послуг міської ради Сергій Коваленко, за три дні роботи, із 21 по 23 вересня «Прозорий офіс» надав послуги 2180 відвідувачам.
- Упродовж всього робочого дня, від 8.00 до 17.00 працівники фронт-офісу ЦНАПУ надають відвідувачам реєстраційні, адміністративні, соціальні та пенсійні послуги і консультації, - відзначив Сергій Коваленко. - Зокрема, працівниками управління у сфері державної реєстрації, а це - реєстрація місця проживання, внесення особистих даних до реєстру територіальної громади міста, оформлення речових права, а також реєстрація власного бізнесу, прийнято 943 відвідувачі.
У той же час, спеціалісти управління адміністративних послуг, які надають 238 послуг для фізичних і юридичних осіб – обслужили 504 клієнти. Управління соціального захисту населення Подільської та Фортечної районних у місті рад, а також головне управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області надали 733 послуги і консультації.
Нагадаємо, 19 вересня у Кропивницькому відкрили Центр надання адміністративних послуг «Прозорий офіс». Загалом, ЦНАП надає 364 послуги. У «Прозорому офісі» працюють три рецепції. «Адміністративні послуги» – основний майданчик прийому заявників, також є рецепція «Соціальні послуги» і «Пенсійні послуги». Відповідно до напрямку звернення, ЦНАП розподілений на три секторальні території. В помаранчевій надаються реєстраційні послуги, у синій – адміністративні, у зеленій – соціальні і пенсійні послуги. Такі ж кольори мають термінали, телевізори у холі і на коридорах у місцях очікування.
У ЦНАПі діє багатоканальний телефонний номер 35-87-90. Зателефонувавши, кожен заявник може обрати для себе відповідну опцію і отримати консультаційну допомогу.
- Наше головне завдання – допомогти клієнтам комфортно отримати послуги у ЦНАПі, - наголосив Сергій Коваленко.