Юлія Вовк: процедура оформлення житлових субсидій стала для громадян простішою
Порядок отримання житлових субсидій в Україні спрощено. Про зміни у призначенні державної допомоги на оплату комунальних послуг йшлося під час брифінгу директора департаменту соціальної політики Юлії Вовк та її заступниці Олени Костенко сьогодні, 25 травня.
- Постановою Уряду про зміну умов у призначенні житлових субсидій передбачено: не враховувати доходи від розміщення депозитів, оскільки банківські установи подають звіт до ДФС загальною сумою, і наразі відсутня персоніфікована інформація про доходи фізичних осіб від розміщення депозитів, збільшити до 100 тис. грн суму коштів на депозитному рахунку, перевищення якої позбавляє громадян права на отримання житлової субсидії, не враховувати житлові приміщення, які перебувають у спільній частковій або сумісній власності - переважно це приватизація житла, а також ті, які знаходяться в сільській місцевості (в основному це спадщина), - пояснила Юлія Вовк.
Директор департаменту наголосила, що тим домогосподарствам, які у 2020 - 2021 році уже отримували субсидію, вона буде автоматично перепризначена.
- Рішення про призначення житлових субсидій таким домогосподарствам в автоматичному режимі прийматиметься органами соціального захисту населення на підставі інформації Мінфіну за результатами проведеної верифікації даних щодо одержувачів житлових субсидій.
Таким чином, призначення житлової субсидії на наступний період домогосподарствам, які отримували житлову субсидію в опалювальному сезоні 2020-2021 років, буде проводитися без звернень громадян, і як наголосила Юлія Вовк приходити особисто в управління соцзахисту непотрібно.
Однак є винятки. Поновити документи необхідно буде тим домогосподарствам, які отримували субсидію у грошовій безготівковій формі, коли субсидія була призначена за фактичним місцем проживання осіб (орендарі житлових приміщень; внутрішньо переміщені особи) і коли субсидія була призначена без урахування окремих осіб з числа зареєстрованих у житловому приміщенні, які не проживають за місцем реєстрації.
Кропивничани подавати документи можуть у Центрі надання адміністративних послуг "Прозорий офіс" за адресою: вул. Архітектора Паученка, 41/26, в управління соціального захисту населення Подільського району (вул. Архітектора Паученка, 53/39) та Фортечного району (вул. Академіка Корольова, 11). Жителі селища Нового можуть подати документи у Новенському відділенні ЦНАПу за адресою: Металургів, 3.
Крім того, директор департаменту соціальної політики акцентувала увагу, що заяву та декларацію можна надіслати в електронній формі через сайт Мінсоцполітики (http://www.msp.gov.ua) або поштою до управлінь соціального захисту Подільського та Фортечного районів.