Як оформити трудові відносини під час карантину: п’ять варіантів відносин «працівник – роботодавець»
Із 12 грудня 2020 року набрала чинності постанова КМУ від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», якою карантин в Україні подовжено до 28 лютого, а на період з 8 по 24 січня включно запроваджено додаткові обмеження, так званий локдаун.
Таким чином, звертають увагу у відділі з питань праці Кропивницької міської ради, суб’єкти господарювання, діяльність яких потрапила під заборону, повинні швидко приймати рішення щодо подальшого режиму роботи підприємства та найманих працівників.
Законодавство пропонує роботодавцям обрати один з 5-ти можливих варіантів «карантинних» трудових відносин або ж скористатись одночасно декількома з них:
- оголосити простій;
- надати працівникам відпустку без збереження заробітної плати;
- надати працівникам щорічні відпустки;
- запровадити режим неповного часу;
- перевести працівників на дистанційну роботу або встановити гнучкий режим робочого часу.
З порядком реалізації кожного з них ознайомитись більш детально можна на сторінці відділу з питань праці Кропивницької міської ради.