Відкриття у Кропивницькому ЦНАПу у форматі «Прозорий офіс» дозволить підвищити якість і розширити перелік адміністративних послуг
У Кропивницькому активно ведуться будівельні роботи у майбутньому приміщенні Центру надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс». Це відзначив начальник управління адміністративних послуг Антон Шевченко на апаратній нараді міського голови під час звіту за результатами роботи управління у 2018 році та інформування про перспективи на 2019 рік.
- Серед першочергових завдань на 2019 рік - побудова ефективної системи надання адміністративних послуг шляхом покращення функціонування Центру, тобто завершення будівництва та створення Центру надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс»,- відзначив начальник управління.- Так, у 2018 році з державного бюджету на побудову Центру було виділено кошти у розмірі 18,0 млн грн. При цьому загальна кошторисна вартість будівельних робіт складає 49,9 млн. грн. Значну частину коштів планують виділити з міського бюджету. У 2019 році з державного бюджету виділена сума у розмірі 4,7 млн. грн., з міського бюджету — 10 млн. грн. На сьогодні в активній стадії тривають будівельні роботи.
За словами Антона Шевченка, при виконанні робіт запланована повна реконструкція будівлі, заміна фасаду, покрівлі, комунікацій, облаштування прилеглої території. Приміщення максимально відповідатиме вимогам вільного доступу. Зокрема, заплановано добудову двох панорамних ліфтів.
На першому поверсі будівлі передбачається організація не менше 80-ти робочих місць працівників фронт-офісу. Зокрема, адміністраторів, реєстраторів, представників управлінь соціального захисту населення, управління Пенсійного фонду, Фонду соціального захисту інвалідів, а також інших служб, що надають адміністративні послуги. Крім цього, на першому поверсі передбачено дві великі зали очікування, санітарні кімнати, дитяча кімната, кімната матері і дитини.
На другому поверсі планується розміщення великої концертної зали на 550 місць, що дозволить проводити заходи різного характеру. Вже придбано потужний проектор.
На третьому та четвертому поверхах будівлі плануються розміщення бек-офісів, підрозділів, які займатимуться безпосередньо опрацюванням документів. Планова чисельність працівників на верхніх поверхах складатиме 100 осіб, а загальна чисельність Центру — 180 осіб.
Процес регулювання черги відбуватиметься із застосуванням сучасних технологій, зокрема за допомогою системи керування чергою, відзначив Антон Шевченко.
Робочі місця планують обладнати сучасною технікою та зручними меблями. Кошти на придбання меблів та обладнання виділяються безкоштовно за рахунок Світового банку
в Україні. Вже завезена на зберігання перша партія комп'ютерної техніки, серверного обладнання, IP-телефонів.
- Планується додаткове надання адміністративних послуг сервісного центру МВС з обміну посвідчень водія та державної реєстрації нових транспортних засобів, послуг Міграційної служби. - підкреслив начальник управління адміністративних послуг.- Крім того, з метою спрощення порядку надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану надаватимуться послуги з державної реєстрації шлюбу, розірвання шлюбу, народження дитини. Загалом, в новому Центрі буде надаватись більше 300 адміністративних послуг.
В цілому, Центр і надалі працюватиме над розширенням переліку своїх послуг, підвищенням якості обслуговування та використанням у своїй роботі сучасних інформаційних технологій, а також забезпеченням сприятливих умов розвитку підприємництва у місті Кропивницькому та спрощенням процедур надання адміністративних послуг, підкреслив Антон Шевченко.