У Кропивницькому створена комісія з питань забезпечення своєчасності та повноти сплати податків і зборів
У міській раді Кропивницького буде працювати комісія з питань забезпечення своєчасності та повноти сплати податків і зборів. Відповідне рішення прийняв виконавчий комітет міської ради на своєму засіданні сьогодні, 24 вересня.
Як повідомила директор департаменту з питань економічного розвитку, торгівлі та інвестицій Маріанна Морква, рішення про створення такої комісії було прийняте на спільному засіданні постійних депутатських комісій міської ради з питань бюджету, податків, фінансів, планування та соціально-економічного розвитку і з питань архітектури, будівництва, реклами, регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища щодо ліквідації заборгованості по платі за землю до міського бюджету Кропивницькому.
До складу комісії будуть включені представник:
- Кропивницького управління ГУ ДПС у Кіровоградській області;
- Державної казначейської служби України у м. Кропивницькому;
- управління головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області,
- голів двох профільних постійних депутатських комісій, на сьогодні - Олега Краснокутського та Олександра Шамардіна;
- керівників окремих виконавчих органів міської ради
- Основними завданнями комісії визначено сприяння виконанню планових показників по доходах бюджету міста Кропивницького та пошуку резервів отримання додаткових надходжень, - відзначила Маріанна Морква. – Крім того, до сфери діяльності комісії віднесено визначення спільно із Кропивницьким управлінням головного управління ДПС у Кіровоградській області, виконавчими органами Міської ради міста Кропивницького шляхів погашення податкового боргу та сприяння проведенню заходів, спрямованих на забезпечення належного рівня сплати податків і зборів, у тому числі плати за землю, та виявлення випадків несплати цих податків. Члени комісії також розглядатимуть питань щодо впорядкування земельних відносин, як основних чинників збільшення надходжень до бюджету міста.