У Кропивницькому презентували обладнання для навчальних предметів, що викладаються за підходами STEAM-освіти
Сьогодні, 20 жовтня, на базі ліцею “Лідер” команда ТОВ “STEM-Class” із Житомира презентувала обладнання для STEAM-освіти з окремих предметів для директорів навчальних закладів їх заступників та вчителів міста.
- STEAM-освіта наразі дуже популярна і для Кропивницького це вже не новина, цей напрямок з поєднанням декількох предметів використовують на уроках наші вчителі. Елементи STEAM-освіта є у кожному навчальному закладі міста, але повноцінна STEAM-лабораторія, яка відповідає усім стандартам є в ліцеї “Науковому” і ми її отримали коштом Міністерства освіти, це була цільова поставка, - розповідає начальниця управління освіти міської ради Лариса Костенко.
Команда ТОВ “STEM-Class” разом з кропивницькими освітянами розбиралися, що входить до складу кабінетів «Клас безпеки» та «Захист України», а також знайомилися із обладнанням для таких предметів як хімія, фізика та математика.
- Сьогодні ми представляємо кабінет для предмету “Захист України”, “Клас безпеки”, а також обладнання для уроків хімії, фізики, математики. Розповідаємо як з ним працювати для того, щоб директори шкіл, вчителі не відчували остраху перед таким сучасним обладнання і були зацікавленні у розвитку викладання. STEAM-освіта, її підходи розвивають у дітей не просто мислення, а креативне мислення, і цьому якраз і сприяє наше обладнання, яке ми сьогодні представляємо кропивницьким педагогам щоб вчили дітей розробляти проєкти і швидко приймати рішення, - зазначає Галина Чибуровська, співвласниця компанії “STEM-Class”.
Нинішня зустріч відбулась у форматі презентації, аби навчальні заклади міста, знаючи ринковий асортимент, могли визначитися із власними потребами за предметами. А подальше придбання обладнання відбуватиметься виключно через систему державних публічних закупівель.
Довідково:
STEAM (S – science, T – technology, E – engineering, A-Art, M – mathematics) - акронім STEАM вживається для позначення популярного напряму в освіті, що охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering) мистецтво (Art) та математику (Mathematics).
STEАM-освіта входить до складу концепції Нової української школи (НУШ) і спрямована не тільки на набуття знань, але й на розвиток навичок та компетенцій. Однією з важливих мет STEАM-освіти є навчання школярів системному мисленню. В STEАM-вправах часто можна знайти завдання, які охоплюють кілька галузей одночасно, такі як створення теплиці або розробка проєкту світлофорів для перехрестя. Шляхом поєднання різних наукових дисциплін і підходів до реальних завдань, STEАM-освіта навчає дітей пристосовуватися до швидкозмінного світу, легко адаптуватися до новітніх технологій і тенденцій.