У Кропивницькому міська влада оголосила справжню війну нерадивим власникам рекламного бізнесу
Міська влада Кропивницького оголосила справжню війну нерадивим власникам рекламних білбордів на території міста. Управління містобудування та архітектури спільно зі спецінспекцією міської ради розпочали активні перевірки виконання вимог правил благоустрою та правил розміщення зовнішньої реклами.
У результаті проведених перевірок вже виявлені масові порушення з утримання рекламних конструкцій. Найчастіше фіксувалися пошкоджені рекламні сюжети, шматки яких валялись на прилеглій до щитів території, на проїжджій частині доріг, тротуарах. Також виявлені випадки відсутності фарбування металевих частин конструкцій рекламних щитів.
Власникам рекламних конструкцій неодноразово повідомлялося про необхідність приведення щитів до належного стану. До того ж, їм надсилались відповідні письмові вимоги.
Проте адекватна реакція відслідковувалася не від усіх власників рекламного бізнесу. Деякі з них систематично ігнорували законні вимоги контролюючих органів.
- Відповідно до чинного законодавства України, відповідальність за стан рекламних засобів несе їхній власник. Він зобов’язаний утримувати передане місце та рекламний засіб у належному естетичному вигляді, задовільному технічному та санітарному стані, нести всі витрати щодо безпечної експлуатації конструкції, проводити антикорозійну обробку та фарбування металевих частин рекламного засобу, своїм коштом має негайно усувати можливі пошкодження рекламного засобу, місця, на якому він розміщений, у випадку пошкодження або приведення в непридатність спеціальної конструкції або сюжету, розміщеному на ньому, у найкоротший термін проводити їх заміну, - наголосила т.в.о. начальника управління містобудування та архітектури Ірина Мартинова.
Зважаючи на ситуацію, яка склалася, відсутність дієвих оперативних важелів впливу на недобросовісних власників рекламних конструкцій, виникає необхідність вирішення питання шляхом внесення відповідних змін до правил розміщення зовнішньої реклами у місті Кропивницькому.
Зокрема, за словами Ірини Мартинової, необхідно передбачити, що однією з підстав демонтажу рекламних конструкцій вважатиметься неналежне їх утримання. Це пошкодження паперового носія, сюжету, відсутність фарбування металевих частин рекламної конструкції, будь-які пошкодження металевих частин рекламної конструкції або його фундаменту. Пропонується зменшити термін виконання вимог припису про усунення порушень правил розміщення зовнішньої реклами у місті Кропивницькому до трьох днів. До того ж, порушник вважатиметься повідомленим про вимоги припису, якщо документ надісланий на електронну адресу рекламщику, або фотофіксація порушення розміщена на офіційному сайті міської ради в розділі «Новини».