У Кропивницькому будуть розроблені типові рекомендації щодо умов розміщення зовнішньої реклами
У Кропивницькому знову вітряно і засніжило: про погіршення погодних умов попереджали і синоптики. У зв'язку з цим міський голова Андрій Райкович окреслив під час апаратної наради сьогодні, 24 січня, завдання для комунальників обласного центру на поточний тиждень.
- Минулого тижня Кропивницький, як і десятки інших міст в Україні, не оминули штормові вітри, хуртовина, ожеледиця. Комунальні служби справлялися значно краще із очищенням магістралей, активніше реагували на інформацію патрульної поліції і ліквідовували аварійно-небезпечні ділянки, - відзначив очільник міста. - Медійники жваво інформували про ситуацію, щодо розчищення доріг, закликали містян прибирати свої авто від узбіч. Цього тижня також прогнозують опади. Для комунальників це знову означає посилення режиму роботи.
Принагідно, міський голова вчергове звернувся до кропивничан із закликом паркувати свої автомобілі таким чином, щоб вони не заважали роботі снігоприбиральній техніці.
Андрій Райкович також повернувся до теми паркування автомобілів у центральній частині Кропивницького, зокрема по вулицях Шевченка та Велика Перспективна. Він наголосив, що ситуація тут потребує значно жорсткішого контролю і з боку силових структур, і з боку виконавчих органів міської ради.
Продовжуючи тему негоди, що вирувала в обласному центрі минулого тижня, не міг міський голова не згадати і про зламані вітром головну ялинку міста та низку білбордів і сітілайтів. Суворим у своїх висновках Андрій Райкович був, як до керівництва відповідального за ялинку комунального підприємства, так і до управлінь, що відповідають за розміщення реклами в місті.
- Якщо взялися до демонтажу ялинки, організуйте у дві зміни роботу, розберіть її за один день і відвезіть на склад. А так залишили конструкцію без розтяжок, знаючи про прогноз штормового вітру. Невже досвід керівників комунальних підприємств не дозволяє вам вірно оцінити ситуацію.
Передбачені і відповідні норми та інженерні розрахунки на стійкість і при розміщенні реклами у вигляді білбордів і сітілайтів.
- Я не хочу чути, що з боку держави є якісь недопрацювання в законах. Якщо покалічить людину — то це буде наша проблема, - наголосив міський голова. - Неякісно поклеєні постери злітають після кожного дощу, падають самі площини, відриваються шматки металу від корпусів. Тут не повинно бути байдужих, бо це пов'язано із безпекою людей. У місті понад 600 бордів. Управлінню містобудування та архітектури я вже не вперше ставлю завдання — зібрати усіх власників рекламних об'єктів. Проаналізуйте їхній стан, а також якість розміщеної реклами. Підготуйте конкретні рекомендації орендарям рекламних площ. Ми не можемо жити в постійному стресі перед грозою чи іншими погіршеннями погодних умов. Саме з таких, на перший погляд дрібних деталей також формується ставлення і оцінка людей до роботи міської влади.
У цьому контексті згадав міський голова і про необхідність розміщення на будинках у Кропивницькому покажчиків із назвами вулиць, які також мають бути уніфіковані.
- Покажчики нових назв вулиць повинні бути типовими. Ми за це бралися вже давно, я чув запевнення, що вони вже розроблені. Вже десятки вулиць перейменовано і треба у плановому порядку замінити і оновити таблички, - попередив Андрій Райкович. - Визначити відповідальних - чи це буде КП “Благоустрій”, чи голови квартальних комітетів. Працюємо усі разом, райони в тому числі. Це також важливі моменти урбаністичної культури.