У Кропивницькому активно розвивається дорожня інфраструктура: у місті не залишиться тупикових мікрорайонів
Дороги у Кропивницькому міська влада розглядає як стратегічні інфраструктурні об'єкти, які повинні раз і назавжди якісно змінити транспортне сполучення з околицями міста. На цьому наголосив міський голова Андрій Райкович, звітуючи перед громадою за результати діяльності у 2018 році сьогодні, 04 грудня.
Міський голова відзначив, що в обласному центрі не повинно бути тупикових мікрорайонів, а тому в поточному році капітально відремонтували вулицю Короленка, виконали значний обсяг робіт по вулицях Тютюшкіна та Сиваській, завершили ремонт Пермської та Чорновола, серйозно взялися за вулицю Кропивницького.
- Нам необхідно в наступному році виконати обіцяні роботи на Балашівці, важливо перейти з вулиці Кропивницького на Полтавську. Також ми плануємо спроектувати, а потім збудувати міст через Інгул, щоб з'єднати Балашівку з Лелеківкою, а дорога від вулиці Кропивницького до Полтавської дасть змогу мати хороший трафік до вокзалу, - зауважив під час виступу очільник міста. - Реконструкція “Арки” по вулиці Ельворті теж дозволить, за умови якісного ремонту дороги по вулиці Василя Нікітіна, значно змінити та осучаснити “дорожню” карту в напрямку Новомиколаївки, де розташовані великі підприємства і ключові медичні заклади: пологовий будинок, госпіталь ветеранів, лікарня швидкої медичної допомоги. І освітній кластер там чималий: льотна академія, ЗОШ №25, ліцей “Сокіл”. Це буде зовсім інший за рівнем сполучення мікрорайон.
Андрій Райкович акцентував увагу на тому, що дорожнє будівництво - це одна із стратегічних складових житлово-комунального сектору обласного центру. Крім капітальних цього річ були проведені серйозні поточні ремонти в районі вулиць Волкова, Бєляєва та в інших мікрорайонах міста, а це понад два десятки доріг і стільки ж внутрішньодворових територій, а також майже півтисячі квадратних метрів тротуарів. Серйозних ремонтів потребують пішохідні зони Кропивницького, особливо у центрі, вулиці Шевченка, Паученка, Тарковського, Гоголя та багато інших, що розташовані в старій частині міста.
Та оскільки без сучасної комунальної техніки місто в належному стані тримати неможливо, в поточному році міська влада продовжила курс на оновлення парку спеціальних машин. За словами міського голови, місту необхідно ще придбати спецтранспорт для КП “Благоустрій” і “Міськсвітло”, техніку для розмітки доріг та побудувати і запустити комунальний завод з виробництва асфальту. Все це робиться крок за кроком, поступово.
- Ви бачите, скільки в місті вже нових освітлених вулиць, тільки в поточному році облаштовано 625 світлоточок, а це майже 20 кілометрів електромереж. Коли з'являються нові дороги, то освітлення - один із головних елементів капітально відремонтованих шляхів і прибудинкових територій, - підкреслив Андрій Райкович. - Моя вимога до комунального блоку - жорсткий контроль ремонтних робіт: на дорогах, у дворах, на дахах багатоповерхівок. Цього року ремонт покрівель було заплановано більше, ніж на 30 будинках. Також покращується ситуація у сфері ліфтового господарства - за цей сезон взяли в роботу майже 70 ліфтів: більша частина вже відремонтована, на останніх — роботи тривають.