У Кропивницькій міській раді удосконалюють організацію роботи зі зверненнями громадян
Проблемні питання та шляхи удосконалення організації роботи зі зверненнями громадян стали основною темою семінару, що відбувся у Кропивницькій міській раді у вівторок, 22 жовтня.
Підготували та провели навчання для спеціалістів виконавчих органів, відповідальних за такий напрям діяльності фахівці відділу по роботі зі зверненнями громадян.
У роботі семінару взяла участь керуюча справами виконавчого комітету міської ради Світлана Балакірєва.
Начальниця відділу по роботі зі зверненнями громадян Оксана Пономарьова акцентувала увагу учасників навчання на основних нормативно-правових документах, які регламентують роботу із заявниками та детально зупинилася на особливостях системи організації роботи зі зверненнями громадян у Кропивницькій міській раді.
Посадовці мали можливість також уважно проаналізувати виявлені недоліки та порушення при розгляді звернень громадян у виконавчих органах міської ради.
Важливим етапом навчання, звернула увагу Оксана Пономарьова, стало опрацювання вимог розпорядження Кропивницького міського голови від «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Кропивницькій міській раді та її виконавчих органах».
Організатори семінару відзначили високу активність усіх його учасників в обговоренні актуальних питань щодо розгляду звернень громадян у міській раді.